kaj kupiti

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83


Tako misliš? Se dobijo ene 3 so predelane v slo in tudi prodajale so se oz. se. Poglej na honda forum pa oglase.

Drugače bi pa jaz kupil Imprezo oz. EVI-ča, če bi ga komplet obnavljal bi bila zanimiva šestica.
grims-1.gif


Če te bi pa reees zanimala zanimiva ugodna in oh in sploh varianta pa na privat.
smirk-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.904
113
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
če pa se vrnemo nazaj, bi jaz tak za brezveze, če bi imel tolko viška, nabavil lancia thema 8.32 by ferrari, seveda če bi dobil kje kolko tolko ohranjenega

Nekaj let nazaj so v SLO bile 3. Lastnika ene sem poznal in je imel reees lepo ohranjeno, voženo izključno spomladi in poleti, pa še to zelo ljubiteljsko, tako da je upanje, da se najde kakšno v dobrem stanju.

od kolega foter je to imel novo sredi 80ih. predstavljaj si prizor v takratni deželi yugotov in stojadin
shocked-1.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ja imprezo za tak denar dobiš že kar konkretno! ne bo treba nič ličat, obnavljat...

trenutno se ena lepa črna prodaja... gt...

Impreza
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
jah eni ne znajo najbl oblikovat oglasa...

ja za tak denar bi dobu tud sti... pa en prodrive kit notr pa je!
 

john

Pripravnik
27. sep 2007
646
0
16
pa ima taka impreza sploh uporabne sedeže zadaj

LP
 
Nazadnje urejeno:

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
če misliš avto pustiti stock potem lahko tudi scooby.če misliš na avtu kaj tunat potem evo ker so deli cenejši.manj problemov

Filter:
pri obeh avtih kar enako zahtevna zadeva. Montiraš, voziš.

Izpuh:
Za oba avtoombila zadostuje 3" premera.

Čip:
Tle se pa že malo zakomplicira. Pri Evotu se rabi en kabl, laptop in že se lahko igramo. STi ma slabšo podporo glede tega in se rabi COBB Access Port / EcuTek ali kakšen drug zunanji program. V vsakem primeru se cenovno to že spremeni za približno 500 eurov.

Intercooler:
Za Evota lahko montiramo kakšnega generičnega ali pa tudi kakšen brand. Ni preveč komplicirano ker ma Evo postavljen FMIC spredaj tako kot večina turbo avtomobilov. Pri STi-ju je IC zgoraj v haubi kar potem pomeni da je treba kupit IC za STi specifično al mamo pa kar veliko dela s tem da zmontiramo enga druzga. Še ena stvari ki mi pri STi-ju ni všeč je to da ko je avto vroč stoji IC točno nad motorjem in ga že motor sam segreje na visoke temperature. (Vprašajte Ermana kako je na dragih nosil led sabo da je lahko več zaporednih dirk vozu in pred vsako dirko natresu 1L flašo ledu po IC-ju ko je čakal na štart). Druga možnost je front mount za STi-ja ki je stroškovno spet mnogo višji, pa še modifikacije odbijača so potrebne.

Potem so tu še bolj kompleksne modifikacije kot so odmične gredi, ki so za subaruja dražje (ker so 4), montaža odmičnih je bolj zahtevna ker se potrebuje 2 tesnili za obe glavi itd itd. Toliko kolikor ima boxer lep zvok je z njim povezanih tudi slabosti. 2 glavi, 2 bata na vsaki strani itd...

Še zadnja stvar, ki bi se je rad dotaknil je vzdržljivost serijskih delov. Točnih podatkov ni, ne obstajajo, predvsem pa je navit avto odvisen od šoferja. Če ne znaš vozit je serijski navor dovolj za polomit vse.

Kar pa je izkušenj iz resničnega sveta: Evo nekje do 500HP, Impreza nekje do 400. In ker je meni osebno "zabaven avto" nekje ravno tam pri 400 konjih na kolesih oz. nekje 480 na gredi, bi impreza tudi tu pokleknila kot izbira.


Moja končna trditev pa je sledeča: oba avtomobila sta vrhunska, svetovna in povsem izven lige avtomobilov v svojem cenovnem razredu. Evo je bolj prijazen za modificirat, cenejši za modificirat in cenejši za vzdrževat. (Pod vzdrževanje takega avtomobila si štejte tudi kakšen odbijač in luč, v tem segmentu pa evo res res zmaga ker so deli skoraj za 50% cenejši). Vsesplošno pa je lažje delat na evotovem motorju
 

john

Pripravnik
27. sep 2007
646
0
16
Kako je pri evo-tu z menjalnikom. Sem slišal da je kar dovolj okvar.

Ni mi pa všeš velikanski spojler zadaj na evotu. Obstaja kakšna verzija z manjšim spojlerjem.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
za katerga evota se gre???menjalniki niso problem dokler ga ne odpreš na 500HP.
spojler v končni fazi lahko tud dol vržeš.sej impreza ma tud grd spojler sam ko tak avto v živo gledaš in ko ga zapelješ na polno par ovinkov se ti za vse ostalo praktični j€be.če iščeš avto za uživancijo je to to.vedi pa da boš za tistih 10-15kkm na leto vložil v tak avto veliko več kot če bi kupil kakega dizla in z njim delal 50k km.pač redno vzdrževanje takega avta nekaj nanese.čeprav vseved trdi da vzdrževanje kliota ni nič cenejše od vzdrževanja stija ali evota
evil.gif
 

john

Pripravnik
27. sep 2007
646
0
16
ahh, kupujem en tak avto bolj za dušo. Vozim se bolj malo že zdaj.

Trenutno imam karavana + en mali avto za punco. Ko bi ta avto zrihtal, bi c3 prodal.

Avto bi se vozil cca 40km na dan. to je to.

Nebi pa delal nobenega tuninga, saj želim stock avto.

LP
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
octavie RS so tudi zelo podcenjene pa tudi fajn grejo z 180KM ni pa to avto klase evo,sti
je pa cenejši plus tega so karoserijski deli cenejši.daš čipat pa imaš 225KM tako kot v TTju saj gre za isti motor
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
se strinjam z gobo.potem imaš na voljo le dvoje ali sti ali evo.z nobenim ne boš brcnil v temo.v obeh se boš smejal do ušes vsakič ko boš speljal.namesto da daš prioriteto modelu daj prioriteto temu kar bo bolje ohranjeno.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Iz UK prpelana kaka P1 slin slin
grims-1.gif


Al pa GT-jka z 2.5 mašinco
evil.gif


Evo VI pa tud, sicer ma res spojlerje ampak za videt kak črn, OZke superleggera črn krom pa konkretn ror zadi, totaln jawdropper
wink-1.gif