Štima....ampak testi so narejeni pri normalnih pogojih, z zbranim voznikom, treznim voznikom, pri hitrosti ki so dovoljene ipd. Če se bomo držali teh smernic, so testi relevantni.
Normalno, da ne morejo testirat gum z voznikom, ki telefonira, ki je prej spil nekaj kratkih, ki vozi 200 + , ki mu postaviš nasproti vozečega , in na osnovi teh podatkov predložit test.
Še vedno ni realno.
Voznik na testu je dejansko "specializiran" in že skoraj kot robot. Točno ve kdaj zavirati ,pospešiti.... Dejansko že tudi nekako navajen podlage.
Če bi ne bil marketing posredi ,bi verjetno tudi kakšne manj prepoznavne znamke prišle kdaj na vrsto za kakšen test ( Nexen,Nankang, Sailun, Maxxis....) Sem več kot siguren da bi kakšen pošten rezultat testa znal pomešati malo štrene med giganti.... Tudi te ne tako promovirane znamke gum imajo nekatere dolgoletno tradicijo , a ker ne vlagajo milijonov v reklamo so kjer so.
Po drugi strani pa logično da ti "evropski" proizvajalci branijo svoj trg.
A se zavedate koliko te velike korporacije ala michelin ,continental, goodyear vložijo denarja v promocijo,reklame,marketing. ?? Če bi imeli toliko reklame kot ti azijski proizvajalci ,bi lahko bile tudi michelinke ,continentalke.... brez vsakega problema 30-40 odstotkov cenejše.
Podobno kot sedaj v oktobru ki je mesec požarne varnosti. Potem pa sem videl v prostovoljnem društvu kjer je vaja bila napovedana in so gasilci že čakali v domu. A je takšna intervencija lahko potem kot nekakšno merilo ??
lp