Kaj izbrati?

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.702
9.487
113
y
Brezveze da se mučiš, ni potrebe da razumeš, pomembno da si se ti zase prav odločil. Živi in pusti živeti :p
On rabi enga, da ga potreplja po rami, pa reče "Steve, ti si nadcar, ker maš Škodilak z najmanjšim motorjem pa preživiš". V resnici bi pa z veseljem stisnil RSko, sam pol bi ženi težko opravičil nakup, ker je copata...
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.679
3.273
113
Megane GTLine z 1.5 dCI motorjem ima 110 HP in gre dosti bolje kot Carens z 1.8 bencinarjem z 115 HP. Praktične izkušnje. Povprečen voznik kaj več ne rabi. V končni fazi je dosti bolj pomemben navor kot pa HP. Carensa klima občutno ustavi, Megane je sploh ne čuti. Je pa res, da če bi vlekel prikolico bi najbrž iskal nekaj zmogljivejšega, čeprav bi jo tudi 1.5 dCI privlekel na destinacijo glede na najvišje omejitve za vleko le teh na avtocestah.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.702
9.487
113
Na AC po ravnem ni težava, vleče 1,5 Dci Megane brez težav. Ko moraš pa na Sv. Rok splezat pa ko mal veter zamaje prikolo, je pa hitro fajn, da maš večji avto in motor. Hanzi bi jo vlekel s stoenko. V današnjem prometu bi se prej pokakal.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Uffff brezveze da načenjaš debato s priklocami... A ti je jasno zakaj Norvežan vleče iz Norveške v posrano Istro v kemp prikolico za 200t EUR? Misliš da ta Norvežan nima denarja za hotel? Za najboljši hotel? Na kempiranje in proklice pač moraš biti mahnjen, to je posebna filozofija, škoda debate.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.426
1.427
113
Kdor ima tako filozofijo bo verjetno prezivel tudi 15min vzpona v tretji in 70 na uro.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Kdor ima tako filozofijo bo verjetno prezivel tudi 15min vzpona v tretji in 70 na uro.
Bo bo, če mu je to res potrebno, če mu ni pač ne bo. Saj v tem je keč ali...? Večino stvari v življenju trpimo zaradi tega ker smo primorani v to, ker nimamo izbire, v kolikor imamo izbiro potem...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Tisti norvezan bo prikolico vlekel s teslo na prikolici imel pa rimaca.
Ko smo ze pri norveski. Z 2 konjema se da.priti na norvesko. Pravzaprav na nodkap. Pa ta dva konja imata ze pol stoletja. S tomosomnanordkappress.

Zakaj se ne vozim s stoenko. Sem se se v tem tisocletju, pa je sla na jug z zel malo km. Licar bi imel veliko kozmetike za narest, na jug je sla se s z delnim polivinilom na zadnjih sedezih!/ Potem sem naredil updejt na 75 konjev in 1,4t. Razmerje ps/kg se vedno zelo podobno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

vomedo

Pripravnik
9. dec 2016
168
10
18
Kje so časi ko sem z G2 1.3 55ps vlacil za seboj prikolico pa konja v njej.
Kje so časi ko je sosed s stoenko zvozil v konkreten klanec po makadamu (prva Poden gas) materiala za nekaj 100 spomenikov.
Glede AC. Danes si med celovško in Brezovico prišel hitreje s kolesom kot pa po AC. Pa tako bo najbrž cel teden
Uh jaz tudi. Sem kupil civica z 160 konji, pa je bil raketa. Potem sem pa kupil superba z 190, pa ni bil.

Golf 2 je imel jebenih 900 kg. Tvoj golf je imel 61 bhp na tono. Novi i40 pa ima 68 bhp. Ajde debata dalje.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Vglavnem nekaj strani nabijanja. Kolko ljudi pa ima kamp prikolo? 1 procent mogoče. Ta naj si kupi 2.0 tdi, 3.0 tdi al kolker če, za druge je tudi 1.5 dci dovolj. To smo že ugotovili. Tudi tisti brez kamp prikole naj si kupi kaj hoče, tudi 2.0 ali 3.0. Kot je nekdo gor napisal živi in pusti živeti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
y

On rabi enga, da ga potreplja po rami, pa reče "Steve, ti si nadcar, ker maš Škodilak z najmanjšim motorjem pa preživiš". V resnici bi pa z veseljem stisnil RSko, sam pol bi ženi težko opravičil nakup, ker je copata...

glede na to da si mojega čeha omenil v tej temi vsaj ene 5x, se nekak ne morem znebit občutka, da je tu zadaj neki kompleks. Ti je slučajno kaki škoda fahrer babo rukno? :oops1::valjamse::valjamse:

Če pa poglem samo tvoj zadnji komentar, bi pa rekel da si tipični primerek revčka, ki kompenzira KM za primanjkljaj v centimetrih. In še nekaj okoli mojega "sranja" v temi: genialac, če si pozabil, si na alterju. Tu seremo vsi po prek o biločem, samo o naslovu teme ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Uffff brezveze da načenjaš debato s priklocami... A ti je jasno zakaj Norvežan vleče iz Norveške v posrano Istro v kemp prikolico za 200t EUR? Misliš da ta Norvežan nima denarja za hotel? Za najboljši hotel? Na kempiranje in proklice pač moraš biti mahnjen, to je posebna filozofija, škoda debate.

Po navadi prikolice vlecejo s Cayenni... Vidis, kak je moč pomembna :)
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Aja, ko tukaj ze ravno pišemo o vsem mogocem...

Kako pa je kaj "novi" Civic sedan?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Ksz
A če nimam prikole (niti priključka) potem lahko vzamem mlinček ali moram še vedno vzeti pravo moško zadevo?
Enkrat tedensko se peljemo vsi noter, 2x na leto polno naloženi, na Ljubelju še v življenju nisem bil, največji klanec, ki ga avto vidi je višnjegorski, zaenkrat se tiste omejitve 100 km/h avto še drži v najvišji prestavi, čeprav sedaj se bojim, da bom moral danes šaltat dve dol.
Prehitevam ne, ker sem bolj slab voznik.

Po prebranem razmišljam, da bi šel zamenjat za varnejšega 2.0, ker varnost mi je najpomembnejša pri avtu.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
S prikolico je tu not začel srat pravi moški, kalbo, avtor je v prvem postu ne omenja. To, da je sam kompet offtopic, ga očitno ne moti tako pretirano.
Ampak vseeno, če se 1x tedensko vozite vsi v avtu, ti vseeno priporočam avto za prave moške, kajti obstaja verjetnosti, da priletiš premalo dinamično iz vključevalnega pasa na voznega. Iz tega vidika je prava moška motorizacija nujno potrebna
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Da se jst dodam svoja dva centa. Mam 807 2.0 benz, 140konjev v katerem se voziva dva. Za mestno voznjo je vec kot dovolj. Ampak, ker sva dost aktivna in nama sede kampirat in raziskovat, mava za avto narjen camping box, ki se spremeni v 140x210 postlo, in je skos v avtu, prav tako je skos v avtu hladilnik, sotor, ki se prklop na avto, stoli, miza, origo kuhalnik na spirit in ko kam greva se ostala oprema za kuhanje, hrana, pir, pes in ostalo. Za po ravnem in avtocesti je se zmer tistih 140 konjev dovol. Tist trenutek ko pa zavijem cez ksn prelaz ali kej podobnega pa potihem klejem, da nism vzel 2.2 dizla oz 3.0 bencinarja, ker v ornk klance, pa tistih 140 km niti slucanjo ni dost. Oz tistih 200nm navora pri skupni tezi nad 2toni je premalo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Nm te zakoljejo.
Zato se današnji turbodizli s 130 konji popolnoma drugače peljejo kot NA bencinar z istimi konji. Nm ima skoraj 2x vec, pa se običajno je ravna črta na vrhu grafa precej dolgo.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.874
6.531
113
Ksz
A če nimam prikole (niti priključka) potem lahko vzamem mlinček ali moram še vedno vzeti pravo moško zadevo?

Prehitevam ne, ker sem bolj slab voznik.

Glede na povzetek zadnjih parih strani, potrebuješ pravo moško zadevo, ne zaradi prikole ampak da skompenziras, da si bolj slab voznik. En ni mogel s 160+KM čez pol Slovenije nikogar varno prehiteti pa je to uspešno skompenziral z avtom, ki je koliko - 2x močnejši od tega?
To da lahko pol tudi prikolo okoli peljes, je pa dodana vrednost. Ne da bi kampiral, ampak ker jo lahko...

P.s.
Kot rečeno to, je povzetek zadnjih parih strani, ne osebno mnenje, preden spet kdo ven pade
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gatto in ncnifrej