ne razumem zakaj bi potem prvih 5 servisev sploh vozil do uradnega. al prvih 5 servisev je lahko kaj potem pa naslednjih 10 ne?Ne vem po kakšni logiki bi moral biti servis za avto, ki je vreden 100k € proporcionalno enako dražji kot za nek avto za 20k €? Oba avta imata pač mašino, tista 2 l razlike olja, servisno delo je pa praktično enako, oprema v delavnici tudi...
Nekdo reče, da je dal za servis 800€ in se posmehuje Yoti kjer je servis med 200 in 300€. Res ne vem kaj bi rad dokazal, da bi pri Yoti moral biti servis 160 €? Toyota je itak avto ki ga imajo lastniki nadpovprečno dolgo, tako da tistih prvih 5 servisov pač odkartaš vse skupaj 1.000 do 1.500 €, potem se ti pa samo smeji še, ker itak drugega kot redni servis pod kozolcem za 50€ ni več potrebno nadaljnih 10 let
Glede na to kar sem videl pri drugih znamkah in glede na moj namen uporabe, ja. Bi kupil še enkrat? Verjetno bi. Samo jaz sem dal več kot 12k. Brez popustov po ceniku je avto skoraj 16k.Dobr kolrola je čisto drugi avto, ampak je po tvoje zadeva vredna 12 jurjev?
To lahko rečeš samo hvala servisu. ker menjava mikrofiltra na 3 leta je bolano.
Kje je pa avto parkiran pa nima veze. Ker parkiran avto nima vkloplenega ventilatorja.
Tole za Toyoto si se zmislil, jaz sem za 180k km servisiranja skupaj z menjavo zavor, menjavo olja v menjalniku, menjavo kolesnega ležaja v pestu, ene dvakrat optiko dal vse skupaj 3.300 eur, nekaj je bilo pri Toyota Lovša, nekaj Toyota Center BTC in Vič, 1x zavore in ležaj pa pri lokalcu. Zobatega jermena ni, večji servis so edino Iridium svečke, katere sem menjal pri 120k km (bi jih sicer moral pri 90k km), tak servis je bil npr. 279 EUR.
Saj tud njihov 5w30 je 25e+/L
Mamo 2 Toyoti doma....pa mi na kraj pameti ne pride da bi jih tam šravfal
Saj tud njihov 5w30 je 25e+/L
Mamo 2 Toyoti doma....pa mi na kraj pameti ne pride da bi jih tam šravfal
Saj tud njihov 5w30 je 25e+/L
Mamo 2 Toyoti doma....pa mi na kraj pameti ne pride da bi jih tam šravfal