Morda samo v razmislek glede porabe olja.
Sam sem mnenja, da menjava olja na 30.000 km, po možnosti z veliko skakanja par km v eno smer, dolgoročno ni ravno najboljša zadeva za motor. Menjava olja na pooblaščencu verjetno stane ranga 200 EUR, kar sam menim, da je vredno. Če narediš v lastni režiji je pa strošek itak smešen.
Torej, če se menjava olje na 15.000 km, bi zadeva morala biti med intervali ok, seveda ob pogoju, da je bilo olje nalito do vrha in da vozila ne tiščiš non stop do konca. Kolega je recimo na starem 1.9TDI med Beogradom in Ljubljano skuril 1 liter olja, je pa bil cel čas pedal do konca na tleh.
Bolj ko je olje izrabljeno, večja je poraba in le ta se običajno po tistih prvih 15.000 km poveča.
Še moje izkušenje: imam 2.0TDI 150KM 2015 letnik, 290.000 km. Do sedaj dolil enkrat med intervali in to zato, ker pri menjavi olja nisem dolil do vrha, ampak je bilo manj kot do polovice.
In izkušnje strank: 2.0TDI 184KM so znali piti olje, 150KM so ok. 1.5TSI so se po začetnih km umirili. Edino ena stranka še s starejšim 1.4TSI je imela enormno porabo olja in po precejšnji bitki so ji zamenjali motor.
2.0TDI 200KM sem imel par strank, ki so jamrale za porabo olja, so bili pa to novi avtomobili s par tisoč km prevoženimi. Ali se je potem unesla poraba, ne vem.
So pa to izkušnje pred trenutno eko norijo z olji 0W20.
In seveda, nikakor ne pravim, da nekomu z 2.0TDI 150KM ne pije olja. Žal so vedno prisotne izjeme in zgoraj sem le napisal izkušnje, ki jih poznam.
In seveda pri VAG štirivaljnikih je potrebno imeti v mislih še vodno črpalko, ki jim je še vedno ni uspelo narediti brezhibne. Recimo tega je precej več kot porabe olja.