Je se kaj pametnega za kupiti? :)

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.037
6.227
113
No, jest sem mojstrom na prevzemu avta (ko so mi naredili predavanje o olju) povedal, da havbe ne bom odpiral in preverjal nivoja olja, ker nismo leta 1930. Tudi ne dajo ti kantice olja s sabo, če je to kao pomembna zadeva in proizvajalec ne zna naredit bolje.

Ima avto senzor, da javi, če je nivo prenizek? Ima, ok bo že sam javil. Je do tega nivoja mazanje mašine ok? Je. Potem so mi dali zastonj pregled na 10k kilometrov verjetno ravno z razlogom, da bodo dolili olje, če bo treba. Skratka polizdelek.
Tukaj bi rekel, da ni stvar v tem da proizvajalec nebi znal naredit motorja, ki ne pije olje. Misliš, da je tak problem dati mikron debelejši batni obroček? Ne ni. Samo potem bo deci litra nafte več spil in 10g CO2 več spustil v zrak, in EU bo zagnala paniko.... Zakaj misliš da se naliva v karter voda od 0w20?
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko in mtl

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.547
5.096
113
Sosed se je tudi na Alfi 33 pred 30 leti zanasal na lucko.
Lučke ni bilo, se je pa nekaj "oglasilo".
Danes avti preverjajo nivo olja in pritisk olja. Alfa takratnega časa je preverjala verjetno samo pritisk olja, nivo olja je bilo potrebno preverjati na šibki. Ko pritisk pade, je samo par sekund do katastrofe.
Svak tudi ni imel volje, da bi kdaj šibko ven potegnil. Kakšen je bil, je mogoče še servisne intervale malo "razpotegnil". Ko je na avtocesti pri spodobni hitrosti posvetila lučka za nizek pritisk olja, je motor zaribal v času, ko se je hotel normalno ustaviti na odstavnem pasu. Šlo pa je za prvo generacijo forda galaxy.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.716
402
83
Kras
www.mtl.si
Morda samo v razmislek glede porabe olja.
Sam sem mnenja, da menjava olja na 30.000 km, po možnosti z veliko skakanja par km v eno smer, dolgoročno ni ravno najboljša zadeva za motor. Menjava olja na pooblaščencu verjetno stane ranga 200 EUR, kar sam menim, da je vredno. Če narediš v lastni režiji je pa strošek itak smešen.
Torej, če se menjava olje na 15.000 km, bi zadeva morala biti med intervali ok, seveda ob pogoju, da je bilo olje nalito do vrha in da vozila ne tiščiš non stop do konca. Kolega je recimo na starem 1.9TDI med Beogradom in Ljubljano skuril 1 liter olja, je pa bil cel čas pedal do konca na tleh.
Bolj ko je olje izrabljeno, večja je poraba in le ta se običajno po tistih prvih 15.000 km poveča.
Še moje izkušenje: imam 2.0TDI 150KM 2015 letnik, 290.000 km. Do sedaj dolil enkrat med intervali in to zato, ker pri menjavi olja nisem dolil do vrha, ampak je bilo manj kot do polovice.
In izkušnje strank: 2.0TDI 184KM so znali piti olje, 150KM so ok. 1.5TSI so se po začetnih km umirili. Edino ena stranka še s starejšim 1.4TSI je imela enormno porabo olja in po precejšnji bitki so ji zamenjali motor.
2.0TDI 200KM sem imel par strank, ki so jamrale za porabo olja, so bili pa to novi avtomobili s par tisoč km prevoženimi. Ali se je potem unesla poraba, ne vem.

So pa to izkušnje pred trenutno eko norijo z olji 0W20.

In seveda, nikakor ne pravim, da nekomu z 2.0TDI 150KM ne pije olja. Žal so vedno prisotne izjeme in zgoraj sem le napisal izkušnje, ki jih poznam.

In seveda pri VAG štirivaljnikih je potrebno imeti v mislih še vodno črpalko, ki jim je še vedno ni uspelo narediti brezhibne. Recimo tega je precej več kot porabe olja.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.983
2.273
113
kangooji imajo servisni interval na 40000km, volvo na 30000 in pri meni gredo vsi na servis na 20000
kangooji so počasi proti 200000km volvo 265000, vse dela bp noben ne kuri olja, dolgim intervalom pa enostavno ne verjamem
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.590
4.728
113
Meni so rekli, da naj hodim na menjavo olja kot bo "pamet" povedala, torej senzor in aplikacija. Začel je štet pri 30.000km. Sedaj po 8k kilometrov pravi, da bo menjava...v bistvu ne vem, ker ne vem kaj aplikacija kaže. Piše: Naslednji servis: 563 dni/21.600km in Naslednja menjava olja: 385 dni/14.300 km. Ali to pomeni servis/olje ko dosežem te napisane kilometre ali PO prevoženih napisanih kilometrih še.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.037
6.227
113
To pomeni da se vse štavilke zmanjšujejo. Ko bodo na nuli, je čas za menjavo. Upam da ti niso unterval napisali na 30k. Mene je vprašal ali hočem menjavo na 30 ali 15. In sem rekel, glej to nebo službeni avto... ugani
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.590
4.728
113
To pomeni da se vse štavilke zmanjšujejo. Ko bodo na nuli, je čas za menjavo. Upam da ti niso unterval napisali na 30k. Mene je vprašal ali hočem menjavo na 30 ali 15. In sem rekel, glej to nebo službeni avto... ugani
Nisem vedel, da si lahko zmišljuješ koliko bo interval. Vprašal pa tudi ni nobeden. Saj najbolj važno je olje, ki mi očitno pričakovano hitreje pada. Če bo šlo tako naprej, bo želel menjavo med 15k in 20k max zgleda. Navaden servis pa potem na 30k.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.514
5.806
113
Morda samo v razmislek glede porabe olja.
Sam sem mnenja, da menjava olja na 30.000 km, po možnosti z veliko skakanja par km v eno smer, dolgoročno ni ravno najboljša zadeva za motor.
Saj tudi v navodilih piše, da v težjih pogojih se interval skrajša. Kar mestnba vožnja je. Ampak kdo bi to bral.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.716
402
83
Kras
www.mtl.si
Drži, čeprav naj bi VAG to upošteval in po nekem algoritmu skrajšal servisni interval, če si na variabilnem. Verjetno šteje št. hladnih zagonov, itd.
Nisem vedel, da si lahko zmišljuješ koliko bo interval. Vprašal pa tudi ni nobeden. Saj najbolj važno je olje, ki mi očitno pričakovano hitreje pada. Če bo šlo tako naprej, bo želel menjavo med 15k in 20k max zgleda. Navaden servis pa potem na 30k.
Lahko izbiraš fiksni na 15.000 ali variabilni na 30.000 km, ki se naj bi potem krajšal, če nimaš optimalnih voženj.
Piše: Naslednji servis: 563 dni/21.600km in Naslednja menjava olja: 385 dni/14.300 km. Ali to pomeni servis/olje ko dosežem te napisane kilometre ali PO prevoženih napisanih kilometrih še.
Čez toliko prevoženih km oz. št. dni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Janez40

jezek

Guru
24. jul 2008
3.709
1.556
113
Na vagu (vsaj seat) te vprasajo ob prevzemu kateri interval zelis. Bimmer ga pa lepo sam prilagaja, ob mojem rezimu voznje mi ga bo očitno s 30 zmanjsal na 22k
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.139
14
38
Ne vem kako je pri drugih znamkah, Opel pred leti je imel variabilni interval, trenutna mazda enako. Enostavno javi glede na rezime vozenj, do intervala nisem prakticno pri nobenem zdrzal...VAG zasveti na dolocenih km potem? Svasta...
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
229
138
43
Ne, narobe si prebral. Tudi VAG ima variabilni interval oz max 30k km. Lahko pa sam izbereš in imaš fiksno na 15k.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.716
402
83
Kras
www.mtl.si
Ne vem kako je pri drugih znamkah, Opel pred leti je imel variabilni interval, trenutna mazda enako. Enostavno javi glede na rezime vozenj, do intervala nisem prakticno pri nobenem zdrzal...VAG zasveti na dolocenih km potem? Svasta...
Nisi pravilno bral. Če izbereš fiksen interval na 15.000km, potem bo zasvetil pri 15.000km ali 1 leto. Če izbereš varibilni interval (maks 30.000km), potem upošteva način uporabe in ustrezno krajša interval.

Glede na prebrano sem zasledil neko negativno naravnanost proti VAGu pri tebi, tako da ti močno odsvetujem, da ga kupiš, ker boš nezadovoljen. Vse morebitne napake boš potenciral in bo samo slaba volja.

In še vprašanje: če prav razumem si sedaj zadovoljen z Mazdo3, ki je precej majhen avto in s katerim si zelo zadovoljen, sedaj pa iščeš praktično 2 razreda večji avto. A je potreba po tem? Ker verjetno ne greš šele v življensko obdobje, ko se bo povečala družina.

In pa še komentar na splošno kakovost vozil (ne samo glede VAGa): vsak avto je z naslednjo generacijo slabši s tega vidika, tako da. Pick your pain. Po nekje 2010 so šle zadeve dol. Vse te eko zahteve pa to le še poslabšujejo.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.139
14
38
Nisi pravilno bral. Če izbereš fiksen interval na 15.000km, potem bo zasvetil pri 15.000km ali 1 leto. Če izbereš varibilni interval (maks 30.000km), potem upošteva način uporabe in ustrezno krajša interval.

Glede na prebrano sem zasledil neko negativno naravnanost proti VAGu pri tebi, tako da ti močno odsvetujem, da ga kupiš, ker boš nezadovoljen. Vse morebitne napake boš potenciral in bo samo slaba volja.

In še vprašanje: če prav razumem si sedaj zadovoljen z Mazdo3, ki je precej majhen avto in s katerim si zelo zadovoljen, sedaj pa iščeš praktično 2 razreda večji avto. A je potreba po tem? Ker verjetno ne greš šele v življensko obdobje, ko se bo povečala družina.

In pa še komentar na splošno kakovost vozil (ne samo glede VAGa): vsak avto je z naslednjo generacijo slabši s tega vidika, tako da. Pick your pain. Po nekje 2010 so šle zadeve dol. Vse te eko zahteve pa to le še poslabšujejo.
Vsi tu pisejo o 30k km in kako ni fajn takrat olja menjat in sem napisal, da mene se nihce ni spraseval kaj si zelim ampak mi avto po defaultu pove kdaj potrebuje menjavo, enkrat prej enkrat kasneje in na to se je navezoval moj odgovor.

In ja, se bomo povečal in bolj ali manj iz tega razloga zelim vec prostora, ker iskreno mi je prtljaznik sel ze sedaj rahlo na zivce ampak prej ni bilo potreb po vec, sedaj pa so oz bodo. In res nimam zelje se vlacit po servisih, zato sta zadnja dva avta bila nova, kar tudi ni recept za "uspeh" seveda. Pa ne pravim, da so vse mazde super, vem za rjavenje, zadnje zavore oz oboje itd itd. Ampak jaz na podlagi svojih izkusenj lahko recem, da zaenkrat bolj zadovoljen ne bi mogel biti, lahko da bo pa jutri kaput. Iscem pa nek avto, "nezelen" z vec prostora in da bi recimo do 200k menjal olje in filtre in cao. Ravno govoril s kolegico, ki imajo CX5 doma in so prezadovoljni, ona bi pa peugetoa 3008, 5008 ker je lep. Lepota je na koncu relativna, najprej potrebujem zanesljiv avto.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.590
4.728
113
Vsi tu pisejo o 30k km in kako ni fajn takrat olja menjat in sem napisal, da mene se nihce ni spraseval kaj si zelim ampak mi avto po defaultu pove kdaj potrebuje menjavo, enkrat prej enkrat kasneje in na to se je navezoval moj odgovor.

In ja, se bomo povečal in bolj ali manj iz tega razloga zelim vec prostora, ker iskreno mi je prtljaznik sel ze sedaj rahlo na zivce ampak prej ni bilo potreb po vec, sedaj pa so oz bodo. In res nimam zelje se vlacit po servisih, zato sta zadnja dva avta bila nova, kar tudi ni recept za "uspeh" seveda. Pa ne pravim, da so vse mazde super, vem za rjavenje, zadnje zavore oz oboje itd itd. Ampak jaz na podlagi svojih izkusenj lahko recem, da zaenkrat bolj zadovoljen ne bi mogel biti, lahko da bo pa jutri kaput. Iscem pa nek avto, "nezelen" z vec prostora in da bi recimo do 200k menjal olje in filtre in cao. Ravno govoril s kolegico, ki imajo CX5 doma in so prezadovoljni, ona bi pa peugetoa 3008, 5008 ker je lep. Lepota je na koncu relativna, najprej potrebujem zanesljiv avto.
Nobena znamka ali model ne pride z garancijo menjave olja, filtrov in čao do 200k km. Kupi že drugo Mazdo in bo mir. Vse ostalo boš samo jamral ko/če bo kaj narobe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko in MrDaco

Torque

Pripravnik
22. jul 2007
844
22
18
Kakšni pa so novejši motorji pri BMW ali Mercedesu? Tudi kakšni splošni problem s porabo olja, odpovedjo ne vem česa?