Je res tak podn - TAXI LJ

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.416
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Ko malo razmislim...se mi zdi biti taksist idealna krinka za dilanje. Pobereš stranko, med vožnjo transakcija, odložiš. Pokličejo te, da jih prideš iskat, nič sumljivega.

@SJTV1
Se strinjam
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Ko malo razmislim...se mi zdi biti taksist idealna krinka za dilanje. Pobereš stranko, med vožnjo transakcija, odložiš. Pokličejo te, da jih prideš iskat, nič sumljivega.

@SJTV1
Se strinjam

izkušnje?
grims-1.gif


daj kkšn cenik pa telefonske. kmalu bom en žur imel pa da nabavim kaj belega
smile-1.gif
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.379
6.155
113
Praga je bila včasih na zadnjem mestu. Župan si je potem nadel lažno brado, govoril angleško in se vozil okoli ter spremljal, kam in za koliko ga peljejo. Potem je nad taksiste poslal inšpektorje in izgleda da so res napredovali za par mest.

Dogovarjanje glede enakih cen pa je pri nas kaznivo - kartelni dogovor.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.001
1.440
113
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
ksz

Ceniki in tarife so ze sedaj javno objavljeni. www.mirs.info aja pa v sloveniji je taksi lahko vsako vozilo z najmanj 4 vrati in 5 sedezi.

Sigurno sem videl BMW serijo 6 s taxi znakom na strehi. Če se je pa od takrat kaj spremenilo pa ne vem.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ghibli pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To je pač tako, ker nihče (niti Zoki, očitno) nima jajc da bi:
- predpisal minimalen standard avta (vključno s vzdrževanjem)
- predpisal standardno osnovno barvo
- med pogoje dal znanje slovenščine in vsaj 1 tujega jezika (z uradnim izpitom, seveda)
- nekaznovanost (nihče, ki je bil kaznovan zaradi goljufanja ali nasilnih dejanj pač ne more biti taksis)
- izpit poznavanja mesta
- lahko recimo tudi GPS sledinlnik in evidenca tarif, da se da štih-probe delat (če sta začetna in končna točka 2 kilometre naraze fura pa je dolga 5 ali 10 km, je jasno, za kaj gre)
pa še kaj bi se našlo ...


in vse to za 400€ mesečnega profita...aha
13.gif


ne mislit da se ne strinjam z tem kar si napisal sam...

Hja, sem dosti po taksijih v tujini. Načeloma izpolnjujejo vse, akr sem napisal , cene pa se od naših ne razlikujejo tako zelo veliko ... Raje da 15€ namesto 10, pa da je taksi čemu podoben ...
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik ghibli pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To je pač tako, ker nihče (niti Zoki, očitno) nima jajc da bi:
- predpisal minimalen standard avta (vključno s vzdrževanjem)
- predpisal standardno osnovno barvo
- med pogoje dal znanje slovenščine in vsaj 1 tujega jezika (z uradnim izpitom, seveda)
- nekaznovanost (nihče, ki je bil kaznovan zaradi goljufanja ali nasilnih dejanj pač ne more biti taksis)
- izpit poznavanja mesta
- lahko recimo tudi GPS sledinlnik in evidenca tarif, da se da štih-probe delat (če sta začetna in končna točka 2 kilometre naraze fura pa je dolga 5 ali 10 km, je jasno, za kaj gre)
pa še kaj bi se našlo ...


in vse to za 400€ mesečnega profita...aha
13.gif


ne mislit da se ne strinjam z tem kar si napisal sam...

Nazadnje, ko sem se peljal s taxijem se je taksist hvalil, da je za 2 jurja plače kar dober šiht. Saj ne da mu verjamem ampak pove veliko o njegovem odnosu, če drugega ne...
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.181
7.042
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
ksz

Ceniki in tarife so ze sedaj javno objavljeni. www.mirs.info aja pa v sloveniji je taksi lahko vsako vozilo z najmanj 4 vrati in 5 sedezi.

Sigurno sem videl BMW serijo 6 s taxi znakom na strehi. Če se je pa od takrat kaj spremenilo pa ne vem.

Ce ima 5 sedezev in 4 vrata pol ni tezav. zapisal bi si tablico in preveril na naslovu ki sem ga objavil. Lahko sam preveris ce ima overjen taksimeter.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.181
7.042
113
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik ghibli pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To je pač tako, ker nihče (niti Zoki, očitno) nima jajc da bi:
- predpisal minimalen standard avta (vključno s vzdrževanjem)
- predpisal standardno osnovno barvo
- med pogoje dal znanje slovenščine in vsaj 1 tujega jezika (z uradnim izpitom, seveda)
- nekaznovanost (nihče, ki je bil kaznovan zaradi goljufanja ali nasilnih dejanj pač ne more biti taksis)
- izpit poznavanja mesta
- lahko recimo tudi GPS sledinlnik in evidenca tarif, da se da štih-probe delat (če sta začetna in končna točka 2 kilometre naraze fura pa je dolga 5 ali 10 km, je jasno, za kaj gre)
pa še kaj bi se našlo ...


in vse to za 400€ mesečnega profita...aha
13.gif


ne mislit da se ne strinjam z tem kar si napisal sam...

Nazadnje, ko sem se peljal s taxijem se je taksist hvalil, da je za 2 jurja plače kar dober šiht. Saj ne da mu verjamem ampak pove veliko o njegovem odnosu, če drugega ne...
Realna cifra. Tud po 3k delajo. Kolko je cistega pa je odvisno od tega koliko prometa prijavis, koliko gre za gorivo in koliko ur na dan delajo.

Pustiva se postranske zasluzke z alkoholom in se kako nelegalno robo.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.001
1.440
113
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
ksz

Ceniki in tarife so ze sedaj javno objavljeni. www.mirs.info aja pa v sloveniji je taksi lahko vsako vozilo z najmanj 4 vrati in 5 sedezi.

Sigurno sem videl BMW serijo 6 s taxi znakom na strehi. Če se je pa od takrat kaj spremenilo pa ne vem.

Ce ima 5 sedezev in 4 vrata pol ni tezav. zapisal bi si tablico in preveril na naslovu ki sem ga objavil. Lahko sam preveris ce ima overjen taksimeter.

V bistvu mi dol visi, ker to ni moje delo, če je na cesti pa da je nelegalno so ljudje zunaj, ki so plačani, da tudi to preverijo.

Gre se pa za takšno vozilo:

BMW-6-Series-1.jpg
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
V Ljubljani obstaja ena orenk trzna nisa - Business Cab...

Saj ne rabi biti ne vem kaj, ampak par (ajde, 5...) novejsih - recimo, do 2-3 leta starih - avtov tipa E-klasa, BMW 5, eventuelno tudi kaj v stilu orenk opremljenega Superba, pa kaksen Viano Business v crni barvi, urejen voznik v temni obleki in s kravato, voda v avtu, znanje kaksnega tujega jezika, in obvezno jemanje kreditnih kartic in to je to.

Ce smo cisto divji das pa notri se en Mifi z unlimited data kartico od Si.mobila ali Tusa, pa mogoce se kaksen tuj cajtng na zadnji zic ala International Herald Tribune, in GPS sledenje, da dobis SMS "Vas avto bo imel registrsko LJ XX-YYY, Vozniku je ime Miro, njegova telefonska je XXX YYY ZZZ, prde cez priblizno 10 minut, ko bo pred vrati dobite nov SMS", pa si zmagal.

(Glej: http://swissbusinesscab.ch/index.php?lang=en - tega ima celo "nas clovek")

Da te civilizirano pocaka ko prides na Brnik, te spoka v avto, odpelje do hotela in te potem cez teden po potrebi vozi po sestankih. Ne pa da prides iz hotela in se pokas v Modusa. :S


Pa ce nastavis 10 EUR startnine garantiram, da jih bodo tujci (pa tudi slovenski "tajjkuni" uporabljali.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.001
1.440
113
Toie sem tudi sam razmišljal. Je pa res, da je poslovni svet v Sloveniji drugačen. Radi imamo lastnino, tisti pa, ki si privoči, vzame svojega lastnega šoferja. Mislim, da je ciljna skupina enostavno premajhna. Morda si preveč navajen "civilizacije".
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Ej, tistih 10-15 tudih poslovnezev na obisku na dan da se 5 avtov pokrije pa tudi Ljubljana premore. Ce samo stojijo pred Austrotelom, Unionom in Levom se jim po moje splaca - Das 10% od vsake fure hotelu, ce samo njih klicejo? Kaj je bolje, da imas pred 4/5* hotelom parkirane kulturne avte za goste, ali Mehmeta z Laguno letnik 1998?
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
OPA! Nisem vedel - kul, I like... Bolj pametno, kot pa da pustis nategunom da ti vsakega gosta oberejo.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.001
1.440
113
Ne ne, zadeve so po tanovem poskrbljene. Kot prej omenjeni Slon ima na fasadi svetlečo tablo, kjer lepo pojasni, da uporabljajo BMW vozila. Lev ima npr. črne Vianote z zatemnjenimi stekli ter nekaj eclass. Austria Trend hotel prav tko črne BMWje in nekaj Mercedesov itd. So zavohali tržno nišo in furajo dobro. Je pa pogača dokaj omejena, ker smo mali.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.181
7.042
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
ksz

Ceniki in tarife so ze sedaj javno objavljeni. www.mirs.info aja pa v sloveniji je taksi lahko vsako vozilo z najmanj 4 vrati in 5 sedezi.

Sigurno sem videl BMW serijo 6 s taxi znakom na strehi. Če se je pa od takrat kaj spremenilo pa ne vem.

Ce ima 5 sedezev in 4 vrata pol ni tezav. zapisal bi si tablico in preveril na naslovu ki sem ga objavil. Lahko sam preveris ce ima overjen taksimeter.

V bistvu mi dol visi, ker to ni moje delo, če je na cesti pa da je nelegalno so ljudje zunaj, ki so plačani, da tudi to preverijo.

Gre se pa za takšno vozilo:

BMW-6-Series-1.jpg
aha, ne vem zakaj sem imel v mislih samo x6. No tako vozilo ne more imeti licence kar pomeni da tudi taksimeter ni overjen ce ga ima.
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
tisto mal vrat ki jih manjka je pa tut brezveze...
a sem slišal narobe al imajo v nemčiji proizvajalci avtomobilov prav modele npr. mondeo
narejene za taxi službe.
to bi mogli narediti pri nas pa bi bilo ok.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.181
7.042
113
ja recimo v nemciji, tisti mercedesi krem barve in ostali krem taxiji majo ze naprimer predpripravljeno instalacijo za taksimeter, senzorje v sedezih in ostale zadeve, ki jih omogoca taksimeter hale06. Fora je, da se v sloveniji prodajajo taksimetri ki omogocajo svasta, vendar zaradi nacina poslovanja taxi central, se tehnika ne uporablja v svoji popolnosti