Je res tak podn - TAXI LJ

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.053
1.269
113
42
Enkrat smo bli pred Siesto zvečer pa sta se dva taxija prpelala z nekimi angleži pa so se neki začel dret. So zgleda ful zaračunal pa niso hotl plačat. Pa se en taxist s teleskopsko en pa z neko cevjo spravta na njih kao pa itak anglež boli ga [censored] vzame obema tiste pripomočke pa jih fukne nekam pa gre v taksi pa vzame ključe pa še une fukne nekam v tri pizde matrne haha. V siesti pa dva od teh angležov za šankom naročita pir pa smo se skupaj zabaval pa režal haha. Pol itak pol policajev iz Ljubljane uletel haha
 

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
ksz...ne vem no, zaenkrat kakšnih posebnih slabih izkušenj nimam z LJ taksisti, vedno in to vedno pa kličemo METRO, kot je že nekdo omenil, je pa v konici za čakat 15-20min, sploh v jutranjih urah med vikendom in če se res kaj velikega dogaja v LJ, nikoli jih ne ustavljam sploh pa teh brez nalepk ipd. Še ko gremo npr. v Beograd, kupimi predplačniško kartico in kličemo taxi, je ogromno ceneje, ženska ti pove broj taksija in v tega se vsedeš, malo že poznamo cene koliko do kam stane tako da vedno še na začetku vprašamo in je vse ok.
 
Nazadnje urejeno:

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.001
1.440
113
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Vse takšne rešitve izgledajo lepo na papirju. Tudi obstoječa zakonodaja je načeloma dovolj, da bi se naredil red. Ampak veš, kaj je pravi problem? Da imajo inšpektorji družine in plačo 800 evrov.

Takšen sistem ni samo ni na papirju, ampak dejansko obstaja.Samo mi še nismo tako daleč.

Povedati hočem, da četudi bi uzakonili takšen sistem, se v slovenistanu ne bi obnesel. Par taksistov bi ga spoštovalo, ostali bi pa še naprej hvatali krivine, ker inšpektorji niso neumni, da se bodo šli za 800 evrov izpostavljati mafiji.

Kjer je interes je tudi pot. Če je uspelo mestnim redarjem, vrtičkarjem, plačilo parkirnine, potem bi se dalo tudi to področje urediti. Je pa zadaj nekaj drugega, očitno.

Drugače pa jaz kličem intereks in so v redu. Se mi pa zdi, da je zanj začelo delati nekaj imigrantov, ki ne poznajo dobro ulic, še manj cest. Ne vem, bom videl naslednjič. Minimalno uporabljam taxi, običajno sem taxist sam.
smile-1.gif
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
10.gif




grin1.gif

zdaj ali jih bom fasal zaradi ovce ali od starejšega brata
cry12bpy.gif


se oproščam ovci in starejšemu bratu
cheer.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ni ne črno ne belo pri LJ taksistih. Vsekakor se je treba črnuharjev pred Namo in na železniški izognit, taki ti za 2 km komot računajo 10 €, klasične taksi službe so čisto dovolj ugodne, samo je treba telefon uporabit. Je pa res, da je v marsikaterem taksiju precej umazano, tudi avti so dostikrat v katastrofalnem stanju, z vozniki pa nekih slabih izkušenj nimam.

Kar me precej moti, je neenotna podoba taksistov: še v zahodni Tanzaniji (v turističnem smislu totalna vukojebina) so imeli taksisti enoten izgled avtomobila (cene so sicer bile malo manj enotne). Ljubljana je edino kolikortoliko pomembno mesto, kjer sem bil ter da taksiji nimajo enotnega izgleda.
 

Axi

Fizikalc
2. sep 2007
893
28
28
Najbolj žalostno je, da je najmanj reda na lokacijah kjer je največ turistov in kjer si tujci ustvarijo prvi vtis o mestu - nateguni na želežniški/avtobusni in na Čopovi (hotel Slon). Katastrofa. Sem bil že marsikje pa takih nategov ne doživiš pogosto. Recimo Slon-BTC 10-15€ :S

To da taksiji niso enotnega izgleda je pa tudi za kozlat. Ali naj ima avto določen izgled/barvo, ali pa pač ne opravljaš taksi prevoza. Ne vem zakaj tega niso že zdavnaj uvedli, pač določiš prehodno obdobje par let.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.001
1.440
113
15 EUR še ni takšna cena. Za primer, casino na Dunajski, horse BTC je bilo reci piši ca 25 EUR.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
ksz

Sem prebral test v motoreviji. Ta test ni realen za obicajnega koristnika uslug v ljubljani. Namrec testirali so vecinoma taksiste z zelezniske - sahiste. To je gamad od folka in niso realen pokazatelj ponudbe. tam zdijo cel dan da lahko pol kakega turista nategnejo. Vmes pa kaj odkupijo ali preprodajo.

Ena glavnih stvarih ki jo test ocita ljubljanskim taksistom je, da so dvakrat zavrnili voznjo. Ena od teh vozenj je bila zelezniska postaja - gospodarsko razstavisce. Torej sahista ki je cca 12 ur na roke premikal avto da je prisel na vrsto za voznjo so prosili naj jih pelje 500m. Nekak razumljivo da ni zelel peljat (ce upostevamo da je potrpezljivo cakal turista za nategnit). Druga stvar ki jo ocitajo je da si niso mogli izbrat avta ki jih bo peljal. Seveda, to na zelezniski pri sahistih ni mozno.

Sicer pa ni tako hudo s taksisti kot se govori.

Meni se pa zdi test povsem korekten. Za vprašat se je predvsem kdo dovoli tistim opicam na železniški, da sploh stojijo tam. Če mene vprašaš, bi morali iti taksisti na konkretno preizkušnjo da dobijo licenco, ne pa da te vsak čapac z izpitom prevaža (tudi ko pokličeš taxi firmo). In prvi stik turistov z Ljubljano je ravno železniška/avtobusna postaja, tako da bi tam morali biti še toliko višji standardi je pa največji sekret kar se jih dobi.

Nasploh bi lahko povsem preprosto uredili problematiko nategovanja. Cenik imaš že zdaj javno objavljen, dodal bi še GPS napravo na kateri bi stranka videla po kateri poti se vozi, ne pa da se čoban vozi v krogu in naklada da išče bližnjico.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik Axi pravi:
To da taksiji niso enotnega izgleda je pa tudi za kozlat. Ali naj ima avto določen izgled/barvo, ali pa pač ne opravljaš taksi prevoza. Ne vem zakaj tega niso že zdavnaj uvedli, pač določiš prehodno obdobje par let.

Je bil že par poskusov uvedbe enotne barve, pa so vsi propadli kot bolgarska skupščina.
tongue-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
pred polikliniko sem velikokrat opazil nekega črnega "nabildanega" frajerja, z neko črno petko, bež ledrom. Glede na to da je pogosto brez dela, močno dvomim da on vozi za sindikalno ceno invalide s poliklinike. Ali ubriše nekaj evrov po km, alipa ima taxa samo za kamuflažo, prevaza pa robo takšno ali drugačno.
 

nejc111

Pripravnik
15. sep 2007
601
12
18
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
ksz

Sem prebral test v motoreviji. Ta test ni realen za obicajnega koristnika uslug v ljubljani. Namrec testirali so vecinoma taksiste z zelezniske - sahiste. To je gamad od folka in niso realen pokazatelj ponudbe. tam zdijo cel dan da lahko pol kakega turista nategnejo. Vmes pa kaj odkupijo ali preprodajo.

Ena glavnih stvarih ki jo test ocita ljubljanskim taksistom je, da so dvakrat zavrnili voznjo. Ena od teh vozenj je bila zelezniska postaja - gospodarsko razstavisce. Torej sahista ki je cca 12 ur na roke premikal avto da je prisel na vrsto za voznjo so prosili naj jih pelje 500m. Nekak razumljivo da ni zelel peljat (ce upostevamo da je potrpezljivo cakal turista za nategnit). Druga stvar ki jo ocitajo je da si niso mogli izbrat avta ki jih bo peljal. Seveda, to na zelezniski pri sahistih ni mozno.

Sicer pa ni tako hudo s taksisti kot se govori.

Meni se pa zdi test povsem korekten. Za vprašat se je predvsem kdo dovoli tistim opicam na železniški, da sploh stojijo tam. Če mene vprašaš, bi morali iti taksisti na konkretno preizkušnjo da dobijo licenco, ne pa da te vsak čapac z izpitom prevaža (tudi ko pokličeš taxi firmo). In prvi stik turistov z Ljubljano je ravno železniška/avtobusna postaja, tako da bi tam morali biti še toliko višji standardi je pa največji sekret kar se jih dobi.

Nasploh bi lahko povsem preprosto uredili problematiko nategovanja. Cenik imaš že zdaj javno objavljen, dodal bi še GPS napravo na kateri bi stranka videla po kateri poti se vozi, ne pa da se čoban vozi v krogu in naklada da išče bližnjico.

Sam taxijem vedno povem po kateri poti naj me pelje domov. Vsi ubogajo
smile-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Thrivial pravi:
Je bil že par poskusov uvedbe enotne barve, pa so vsi propadli kot bolgarska skupščina.
tongue-1.gif
Saj to mi ni jasno: Zoki reče, štadion naj bo, in evo štadion. Zoki reče, center bo zaprt, in lej ga, center je zaprt. Zoki naj zdaj reče, taksisti naj imajo enotno barvo in noben ne šmirgla pet posto.
confused-1.gif
Eni bi rekli, Culukafrija pač, samo celo tam imajo enotno barvo.
 

Axi

Fizikalc
2. sep 2007
893
28
28
To se spomnim, pa če se ne motim so jamrali v smislu bom moral menjat/barvat avto in stroški in podoben crap. Ravno zato ne razumem, daš par let časa in v tem času tako ali tako vsi že menjajo vozila za takšna ustrezne barve - dovmim da ima nekdo avto za taksi prevoze 10 let istega. Če bi to takrat naredili, bi bili že zdavnaj lahko vsi taksiji iste barve. Samo očitno ni interesa za naredit red...tako kot na tisoč drugih področjih v naši državi.
frown-1.gif
 

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
35
Citat:
Uporabnik keber pravi:
klasične taksi službe so čisto dovolj ugodne, samo je treba telefon uporabit.

To je res. Pokličeš Metro ali pa Intertours in te fura po LJ za par evrov, vsaj ponoči... Vedno se splača vprašat, koliko bi približno koštalo, da te zapelje do pač kamorkoli že greš. Najslabše se je samo usedet v en taksi, ki čaka. Tako sem se enkrat že fajn nategnil in preplačal. Enkrat smo se že usedeli v enga BMW 5, vprašamo kolk bi pršlo in je hotel met od Bavarca do Trnovega 20e. Haha bosanc zmešan :D
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.416
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Spomnil sem se eega kul taksista, ko me je ravnokar peljal. Pri Metroju, mal debeluškast starejši Dolenc. Ful faca, model.
smile-1.gif



Kar se tiče barve. Problem je v tem, da vozila niso v lasti taksi služb, ampak v lasti voznikov. Vozniki, pa se menjajo non stop. Torej bi moral vsak svoj privat avto pobarvati, če bi želel voziti taksi. Tega se pa pomojem ne bojo šli, razen tisti, ki jim taksi služba dejansko pomeni "kariera".
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Valda, da je podn Ljubljanski taxi....sej je 90% cefurjev, k nimajo pojma o obnasanju. Pa ce si nekje nasekan, ti bo hitr ta hudo tarifo podturil, pol se pa kao pejd neki, k si kao pijn, pa ti je useen....takrat je res najbols, da mu recs, da mas 5 flik v zepu, ce pelje..... Obstajajo pa tud zlo coolski taxisti....
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
KSZ.


Pa kaj se tolko ubadate z barvo taksija? Pa meni je vseeno al je frjolčen ali turkizno zelen, glavno da hitro pride po mene
in me cukne do druge točke za najnižjo mojž ceno. Pa tut če ni vrhunsko čist, teh deset minut bom pa ja preživel, glavno da cena štima in da me ne pelje okoli riti v žep. Kar me načeloma niti nemore, ker če se vsedem v taksi, ponavadi ne povem kam grema, ampak
samo tukaj grema levo, ravno čez titov most in desno, ko zavijema tam desno, "naprej v križišču levo in tretja desno". Ker zverziran
taksist, bo ubral pot, makar da bo pohaklal kak semafor več, pa te opalil da evro več na koncu. Če me vpraša za ulico, rečem, da
nevem, vem le kako do tja prit.


V MB se večinoma kliče samo Štajerka, ima ene 5 avtov, vsak svoje znamke, vsak svoje barve, ampak who cares,
na strehi ma TAXI sign, na šajbi ima rumen napis Taksi štajerka in to je za moje pojme dovolj, nevem zakaj bi mogli bit vsi
avti rumenkasti kot pred petnajstimi leti v nemčiji. Pri štajerki ne sprasujem za ceno, ker vem da bo najceneje v MB,
v kaki konici nedelja zjutraj, ko je treba na mrzlem čakat po pol ure na bilokak taksi in ustavljam pač mimovozeče taksiste,
pa vedno vprasam kok je cena "tja-pa-do-tja", ker te hitro zna po kaki 2€ tarifi zapeljat.


V grazu danes imaš vse možne barve, še vedno prevladuje krem barva, ampak pote lahko uleti črna e klasa, srebrn prius,
avensis karavan s črnimi šajbami, skratka ni da ni.

Res mi ni jasno čemu nabijate z enotno barvo, glavno da ima taksi lučko na strehi in taksimeter na stranki vidnem mestu,
pa da je cena pod evro na kilometer; zmagovalno.


Po gracu ko koristim taksije, večinoma dvigujem roke "pisanim", torej ne kremnim, ker se mi zdijo cenejši.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
To je pač tako, ker nihče (niti Zoki, očitno) nima jajc da bi:
- predpisal minimalen standard avta (vključno s vzdrževanjem)
- predpisal standardno osnovno barvo
- med pogoje dal znanje slovenščine in vsaj 1 tujega jezika (z uradnim izpitom, seveda)
- nekaznovanost (nihče, ki je bil kaznovan zaradi goljufanja ali nasilnih dejanj pač ne more biti taksis)
- izpit poznavanja mesta
- lahko recimo tudi GPS sledinlnik in evidenca tarif, da se da štih-probe delat (če sta začetna in končna točka 2 kilometre naraze fura pa je dolga 5 ali 10 km, je jasno, za kaj gre)
pa še kaj bi se našlo ...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.001
1.440
113
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Spomnil sem se eega kul taksista, ko me je ravnokar peljal. Pri Metroju, mal debeluškast starejši Dolenc. Ful faca, model.
smile-1.gif



Kar se tiče barve. Problem je v tem, da vozila niso v lasti taksi služb, ampak v lasti voznikov. Vozniki, pa se menjajo non stop. Torej bi moral vsak svoj privat avto pobarvati, če bi želel voziti taksi. Tega se pa pomojem ne bojo šli, razen tisti, ki jim taksi služba dejansko pomeni "kariera".

Ne rabi novega avtomobila, lahko nabavi folijo s katero se avto lepo polima in to je to. Strošek je, ampak je minimalen v primerjavi z nakupom drugega vozila.

Ni mi jasno po kakšnem principu lahko nekdo registrira vozilo kot Taxi znamke BMW, serije 6. To mi pa ni jasno.
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To je pač tako, ker nihče (niti Zoki, očitno) nima jajc da bi:
- predpisal minimalen standard avta (vključno s vzdrževanjem)
- predpisal standardno osnovno barvo
- med pogoje dal znanje slovenščine in vsaj 1 tujega jezika (z uradnim izpitom, seveda)
- nekaznovanost (nihče, ki je bil kaznovan zaradi goljufanja ali nasilnih dejanj pač ne more biti taksis)
- izpit poznavanja mesta
- lahko recimo tudi GPS sledinlnik in evidenca tarif, da se da štih-probe delat (če sta začetna in končna točka 2 kilometre naraze fura pa je dolga 5 ali 10 km, je jasno, za kaj gre)
pa še kaj bi se našlo ...


in vse to za 400€ mesečnega profita...aha
13.gif


ne mislit da se ne strinjam z tem kar si napisal sam...