Dobro si si odgovoril. In kje bo tak bedak naredil več škode? V mestu ob 3h zujtraj ali na obvoznici ob 3h zjutraj?
In ja, seveda ni bila samo prevelika hitrost tista, ki je bila usodna. Kakor praviš še marsikaj drugega. In kar hočem že cel čas dopovedat je, da naj plavci bolj konstruktivno rešujejo problematiko na naših cestah.
Je zdaj kaj bolj jasno?
Aja, imam krepko čez 20 ja. Pa ne mi moralizirat o nekem obnašanju in zavijat z očmi. Ja, lahko rečem, da sem vzoren voznik. Sem napisal da spoštujem cpp. Še posebej pa sem previden v naseljih. Tudi kar se vozniške kulture tiče sem dosti stvari prinesel s sabo iz tujine.
Tako da pred nadaljnim moraliziranjem se vseeno še enkrat vprašajte, ali ob takih urah mogoče ne bi bila postavitev radarja na kakšni drugi lokaciji bolj smotrna?
In mislim, da se da radar tudi tako kalibrirat, da se sproži npr če je presežena določena hitrost. Npr, se čisto strinjam s tako postavitvijo ponoči, če bi na tistem delu obvoznice ljudje divjali s 150km/h+ in bi radar slikal od 120km/h naprej.
Zakaj ne postavijo radarja na sredino obvoznice npr. pri bežigradu, kjer je omejitev 100?
Samo in zgolj zato, ker se jim ne splača. Ljudje večali manj vsi vozijo 100+ ko pa pridejo na tisti odsek, kjer je 500m omejitev 80 jih večina še vedno pelje 100+. In seveda je edina logična poteza merjenje hitrosti, saj vsak prekorači 80. In kapljajo evrčki v blagajno
In ja, seveda ni bila samo prevelika hitrost tista, ki je bila usodna. Kakor praviš še marsikaj drugega. In kar hočem že cel čas dopovedat je, da naj plavci bolj konstruktivno rešujejo problematiko na naših cestah.
Je zdaj kaj bolj jasno?
Aja, imam krepko čez 20 ja. Pa ne mi moralizirat o nekem obnašanju in zavijat z očmi. Ja, lahko rečem, da sem vzoren voznik. Sem napisal da spoštujem cpp. Še posebej pa sem previden v naseljih. Tudi kar se vozniške kulture tiče sem dosti stvari prinesel s sabo iz tujine.
Tako da pred nadaljnim moraliziranjem se vseeno še enkrat vprašajte, ali ob takih urah mogoče ne bi bila postavitev radarja na kakšni drugi lokaciji bolj smotrna?
In mislim, da se da radar tudi tako kalibrirat, da se sproži npr če je presežena določena hitrost. Npr, se čisto strinjam s tako postavitvijo ponoči, če bi na tistem delu obvoznice ljudje divjali s 150km/h+ in bi radar slikal od 120km/h naprej.
Zakaj ne postavijo radarja na sredino obvoznice npr. pri bežigradu, kjer je omejitev 100?
Samo in zgolj zato, ker se jim ne splača. Ljudje večali manj vsi vozijo 100+ ko pa pridejo na tisti odsek, kjer je 500m omejitev 80 jih večina še vedno pelje 100+. In seveda je edina logična poteza merjenje hitrosti, saj vsak prekorači 80. In kapljajo evrčki v blagajno