Inštrukcije matematika- SŠ

Car

POSTman
4. avg 2007
8.525
1.747
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Tamala ima cvek mat. v drugem letniku, seveda se je prepričana v uspeh podala na popravca, ampak, normalno, padla...
10.gif
, pa seveda, poznate koga, priporočate koga?
P.S.: Okolica Domžal..
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.525
1.747
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Kaj pa če bi najprej prosila kakega sošolca, sošolko, ki ve kakšna je snov....??
Jaja, saj to... Je imela za inštrukcije sosedo, ki kao zna in sosedo, ki tud kar zna... Pa so po moje med "inštrukcijami" igral igrce....
10.gif
 

Jordan

Fizikalc
5. jun 2009
2.839
-9
38
Ljubljana
V glavnem, če ni pri stvari, ne bodo pomagale tudi inštrukcije. Najprej je treba razčistiti v glavi, da sama spozna da mora to nujno popraviti, potem bo lažje.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Citat:
Uporabnik Car pravi:
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Kaj pa če bi najprej prosila kakega sošolca, sošolko, ki ve kakšna je snov....??
Jaja, saj to... Je imela za inštrukcije sosedo, ki kao zna in sosedo, ki tud kar zna... Pa so po moje med "inštrukcijami" igral igrce....
10.gif

To je to, bolj kot samo razumevanje snovi je vmes lenoba in računanje na "saj bo".

Pred zadnjim rokom (ali pa kakšno dodatno vzpodbudo) se še navečji jebivetri naučijo in razumejo vso snov sami, tako da lahko tvegate!
zmaga.gif


Inštrukcije so sicer za večino totalno nepedagoški prijem, prvič se še bolj podpira lenobo in pa potem prevali krvido na inštruktorja. Večina inštruktorjev itak ne dela drugega kot pa sedi zraven in popravlja napake "učenca", kar bi BP skrbel tudi starš če ima vsaj srednješolsko izobrazbo.
 

Maxi25

Fizikalc
4. maj 2009
2.341
0
36
Citat:
Uporabnik Car pravi:
Tamala ima cvek mat. v drugem letniku, seveda se je prepričana v uspeh podala na popravca, ampak, normalno, padla...
10.gif
, pa seveda, poznate koga, priporočate koga?
P.S.: Okolica Domžal..

Car, imaš sporočilo
grin1.gif
 

Mladinec

Fizikalc
11. jun 2009
316
26
28
Ptuj
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
...
Inštrukcije so sicer za večino totalno nepedagoški prijem, prvič se še bolj podpira lenobo in pa potem prevali krvido na inštruktorja. Večina inštruktorjev itak ne dela drugega kot pa sedi zraven in popravlja napake "učenca", kar bi BP skrbel tudi starš če ima vsaj srednješolsko izobrazbo.

To je točno to, jaz sem imel isti scenarij, v OŠ se ni bilo treba matematike učit, v SŠ so se začeli problemi, starši so me poslali na inštrukcije, tam pa sem (glej no glej
redface-1.gif


Hočem povedat, da tudi če jo boste poslali na inštrukcije je treba vztrajat, da reši čim več nalog tudi doma, saj se tako znanje "vsede", pridobi se rutina in prepreči (delno) panika na testu če kaj slučajno ne gre v "prvo". Itak pa če rešiš vse naloge te navadno na testu nič ne preseneti.

lp
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
V glavnem: vaja, vaja, vaja in še enkrat vaja. Kot predhodniki, gotovo pozna kakega sošolca/sošolko, ki je resna in si bo vzela nekaj časa da skupaj preštudirata. Seveda mora biti resnost in želja na obeh straneh. Škoda, ampak res škoda denarja za inštruktorje.
 

bruco21

Pripravnik
10. maj 2008
106
0
16
Moj način učenja matematike na gimnaziji je bil tak:
1. rešil samostojno vse naloge iz učbenika in vaj, ki nam jih je dala profesorica. Pomagal sem si z zapiski in pa razlago iz učbenika
2. naloge, ki jih nisem znal rešiti in če česa nisem razumel sem nesel k inštruktorju.

Na inštrukcije pa sem hodil na Horizont (zelena jama - Lj) k Dušanu... Meni osebno najboljši inštruktor.
zmaga.gif
 

Maxi25

Fizikalc
4. maj 2009
2.341
0
36
Eh, 2 -3x gre na inštrukcije, da jo nekdo v rit brcne in to je to.

Kje je bil ata, da bi jo že prej v rit brcnil
evil.gif
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Meni je pri matematiki zelo pomagalo, da sem se naučil teorijo. Mislim, da je bil avtor knjig Jože Andrej Čibej in ta človek je pisal tako humoristično, tako zabavno, da sem se smejal ob knjigah in od skoraj popravca v drugem letniku prišel na 4 v četrtem.

Sicer pa če si delal neko normalno srednjo šolo, bi skoraj moral še obvladati osnove matematike in jaz bi na tvojem mestu vzel v roke knjige in zadevo naštudiral, hkrati pa ji zabičal, da mora zapisati vse, kar napiše profesor na tablo. Celotne postopke in vse. Čeprav je zdaj že malo pozno za to.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
problem večine cvekarjev je, da nimajo niti osnov

samo enkrat sem bil inštruktor (neplačan) matematike, pa sma morala začet pri snovi prvega letnika, da je potem šlo s snovjo tretjega...
 

moteco

Pripravnik
12. avg 2010
60
0
6
www.dominatus.si
Naš ima tud popravca za matematiko. Prvi rok jasno ni šel čez, ker nam je povedal pravzaprav 3 dni pred rokom. Seveda smo ostali popolnnoma brez besed, ker nam tok časa ni povedal za rok popravca. Nekaj se je sicer učil, samo je med letom ni in ni šlo 1,2,2,1,1 itd. potem je jasno, da tud zdej ni šlo. Drugače smo mu pa že kar priskrbeli inštrukcije, ker nočmo več razkirat. Kar naenkrat mu je matematika všeč, ker ima tako dobro inštruktorco. Najdi pa smo ga tukaj: Odstranjena povezava
 
Nazadnje uredil moderator:

Aktuc

Zelenc'
19. nov 2011
4
0
1
Res je . Da tudi osnov nimajo - nimamo. Ampak za to je kriva Osnovna Šola!. Hodim sam v srednjo šolo in naj povem toliko nalog še nikoli nisem naredil . Osnovna šola je kriva za to, da so te nivoji. 1 , 2 ,3 Presneto nivoji . To je isto kot, da bi bili črnci pa belci pa bi dal črnce v npr. 2 . nivo potem pa belce v 1 nivo. (nimam nič proti črncam...). Ampak to se je nekdo tm gor spomnu in zdj tako je če je še ... In naj povem koliko sem odnesel iz osnovne šole mogoče 1% . Tudi druge stvari so bile problem, ker nekateri učitelji se samo ukvarjajo z boljšimi učenci in "ignorirajo" slabše" , čeprav tega ni boljši slabši vem, da sem tudi jaz zmožen , da bi imel v OŠ dobre ocene ampak za vse to je bilo krivo, nivoji. Nič drugega , npr . Ne gre ti tista snov dobiš enkrat cvek rečeš K*** bom šou pa kr u 1. nivo in to je to in tako se začne tudi pri drugih predmetih ( tudi če ni nivojev) in učitelji bi mogli "siliti" k temu, da se ti učiš . Ne samo, da se napiflaš imamo enega profesorja, ki je dobro povedal, da so nas v OŠ naučili samo piflanja naredil je tako je rekel : Preberi to ... Je prebrau in potem je riku sedaj pa ponovi. In ta fant jebemtiš je pozabil... In tako je. Nažalost je tako ampak moglo se bo spremeniti !.
 

Maxi25

Fizikalc
4. maj 2009
2.341
0
36
Citat:
Uporabnik Aktuc pravi:
Res je . Da tudi osnov nimajo - nimamo. Ampak za to je kriva Osnovna Šola!. Hodim sam v srednjo šolo in naj povem toliko nalog še nikoli nisem naredil . Osnovna šola je kriva za to, da so te nivoji. 1 , 2 ,3 Presneto nivoji . To je isto kot, da bi bili črnci pa belci pa bi dal črnce v npr. 2 . nivo potem pa belce v 1 nivo. (nimam nič proti črncam...). Ampak to se je nekdo tm gor spomnu in zdj tako je če je še ... In naj povem koliko sem odnesel iz osnovne šole mogoče 1% . Tudi druge stvari so bile problem, ker nekateri učitelji se samo ukvarjajo z boljšimi učenci in "ignorirajo" slabše" , čeprav tega ni boljši slabši vem, da sem tudi jaz zmožen , da bi imel v OŠ dobre ocene ampak za vse to je bilo krivo, nivoji. Nič drugega , npr . Ne gre ti tista snov dobiš enkrat cvek rečeš K*** bom šou pa kr u 1. nivo in to je to in tako se začne tudi pri drugih predmetih ( tudi če ni nivojev) in učitelji bi mogli "siliti" k temu, da se ti učiš . Ne samo, da se napiflaš imamo enega profesorja, ki je dobro povedal, da so nas v OŠ naučili samo piflanja naredil je tako je rekel : Preberi to ... Je prebrau in potem je riku sedaj pa ponovi. In ta fant jebemtiš je pozabil... In tako je. Nažalost je tako ampak moglo se bo spremeniti !.

Nivoji so bili narejeni z dobrim namenom. Kako pa učitelji to razumejo je pa stvar posameznika. Dejstvo je, da so bili nivoji narejeni zato, da učenci, ki se slabše učijo ne ovirajo tistih, ki so nadpovprečno soposobni in hkrati, da se ne ovira slabših in se jih ne sili učiti še težje stvari, če jim to pač ne gre.

Dejstvo je, da mora učitelj vsakemu dat možnost, da prestopi iz enega nivoja v drugega. V kolikor pokaže učenec interes oziroma dokaže, da gre lahko v višji nivo, ni nobene ovire da bi to naredili. Če pa nekdo piše cveke v prvem nivoju, potem ni smisla da ga dajo v tretjega. Ne?

Ne dela se diskriminacija, ampak ravno obratno. Slabšim se daje možonost, da se jim snov pokaže na bolj razumljiv način, da se jih en ovira z nečim, kar si ne bodo mogli predstavljati tudi če 2 let delajo kot živali ( disleksija, diskalkulija, prostoroska nepredstavljivost....).