Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Model pa še reče v prispevku, da si to kupijo rally vozniki oz. ljubitelji rallyja. Kje je že par let Subaru v resnem rallyju pa tudi ni potrebno omeniti.
Kaj pa je resn rally zate? Če se zledujemo po WRC bi mogl met vsi citroene... zdej mi pa ti prpel enga citroena z 2.0 turbo motorjem in konkretnim 4 kolesnim pogonom. Kar se tiče drugih skupin, ki se bolj približajo cestnim avtom (grupa N) pa položaj subaruja v bistvu ni slab, prej nasprotno.
Če gledamo WRC lahko vidimo kako je žalostno tam propadel zastareli bokser subaru, da so že po enem letu odnehali z novim modelom (atkinson je vozil zadnji?)
Skratka v wrcju ni imel pogojev, ko so se drugi zraven spravili, sploh če omenim citroen, ki je vsepovsod zmagoval, ko se je lotil zadeve (dakar, wrc, nižje grupe itd.).
Saj je že novinar med vrsticami vprašal v prispevku "kdo sploh kupi to sranje?". In to je tudi razlog, da gre za butično vozilo, saj konkurenca kaj podobnega za civilni trg ne dela, ker ni povpraševanja.
Kje se boš pa s tem vozil, saj je pri nas vse poasfaltirano, za brezpotja pa tudi ni, ker bi hitro kaj pofrčalo. Če boš pa uničeval makadam pa verjemi, da te bo enkrat kakšen kmet kje dobil.
Če ne bi subaru imel na havbi zračnika, zadaj pa spojlera, bi itak zgledal kot kakšen korejec iz 90. let. Bi vsaj na obliki malo delali, ne pa da nastane tako skropucalo. Če že ima zavidljive performanse, je katastrofalnega izgleda.
Drugače pa mi verjemi, da če bi Citroen naredil tovrstno vozilo, bi se bolje prodajalo
in bilo zagotovo boljše, al pa Ford itd.
Cena tega "korejca" je 55.000 EUR + ? ne se hecat.