Huda nesreča na Dolenjki

Floki

Guru
6. sep 2007
10.130
3.185
113
Samo vprašanje časa je bilo sem se malo pred nesrečo peljal folk vozi 100+ vidljivost pa 0. Kaj drugega ni za pričakovat..........žal
 

Sergio81

Fizikalc
29. jul 2007
1.651
0
36
V oblakih
Tle se tud sam čudim, da ne moreš predvideti situacijo za par vozil v naprej, na AC zaradi hitrosti še več.
Mi ni jasno kako lahko pričakuješ, da bo v taki megli cesta popolnoma prosta in tišiš na polno
sprasujem se.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Megla v pasovih je jeba, in tu ni lahke rešitve. Rečt v taki vidljivoti pelji 30 na uro je lahko, realnost je pa drugačna. Zmanjšaš že, ampak probaš najti kompromis med dovolj nizko hitrostjo, da lahko vsaj približno kaj narediš, in dovolj visoko, da te kdo od zadaj s 100 razlike ne nabije. Jasno je, da je nemogoče pričakovat da bodo vsi zmanjšali in dokler je tako, tudi jaz ne reskiram in vozim čisto počasi. Pač iščeš kompromis, se držiš voznega pasu in si pripravljen na pizdarijo.
Poleg tega: eden na TV je rekel, da je kolona stala, pa je zavil na prehitevalni in se ustavil. Sam grem vedno na odstavni, potem pa po njem potegnem malo naprej počasi, da se oddaljim od konca kolone (kadar je res huda megla in resno sumim, da bi znalo pokat, doslej se mi je to zgodilo 2x). Že res, da potem lahko obtičim na odstavenm, kar zaradi reševalcev ni OK, ampak raje tako, kot da sem sam na koncu kolone in čakam, da bo počilo. Jebiga, zase me bolj skrbi kot za druge, sploh se pa večinoma da naknadno umaknit iz odstavnega.
Nasploh je pri pizdarijah na A bolje bežat desno, z malo sreče ni ograje, pa v sili lahko tudi ven zapelješ. leta nazaj sem bil ened prvih za nesrečnikom, ki je kasiral ateja, ki je kontra pripeljal na AC. Par nas je na srečo peljalo desno (eden je celo moral v graben), ampak pizdarija pri zaviranju se je pa na voznem in prehitevalnem dogajala. Ziher je ziher ...
 
Nazadnje urejeno:

Bastard

Fizikalc
21. feb 2008
1.636
0
36
Ni bilo mestnih redarjev zato nesreča.
Nauk:

PREMALO RADARJEV

Niso prilagodili hitrosti razmeram na cesti !!!!

Kazni vsem
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
edina srečam da jih ni kak šleper zradiral (verjetno je v soboto prepoved)
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.666
221
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
sam sem bil enkrat v podobni situaciji, ki je danes botrovala nesreči. kot sem bral, slišal, skratka ujel, je bila megla v pasovih, torej so iz jasnega pripeljali v total gosto meglo.

to se mi je enkrat dogajalo na primorski AC, med spustom iz Logatca proti Vrhniki, peljal sem lepo 130km/h, jasno, vidljivost normalna. sicer sem z vrha prihajal in zato videl, da prihaja megla, spustil gas in hitrost je padla na nekih 80km/h, ampak ko sem zapeljal v pas megle nisem videl niti 2 metra pred sabo, tudi če sem ugasnil normalne luči in pustil samo meglenke (kot je tudi v navodilih za uporabo meglenk zapisano
wink-1.gif
).

skratka - če bi bil kdo pred mano, bi ga nasadil, če bi šel počasneje, bi lahko mene kdo nasadil, ker sem spustil hitrost na 70 km/h, ravno iz tega strahu in peljal napol po odstavnem, napol po voznem. in tako je bilo do Loga, kjer se je megla sicer ustalila, ni pa bila tako gosta, do tam pa pasovi - megla trda, da nisi videl nič pred sabo in jasni, normalno pregledni pasovi.

predvidevam, da je bilo danes podobno, le da niso imeli te sreče, kot jaz takrat, ko sem bil sam na cesti ...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.748
1.531
113
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
tudi če sem ugasnil normalne luči in pustil samo meglenke (kot je tudi v navodilih za uporabo meglenk zapisano
wink-1.gif
).[/quot

Vrni izpit?
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.666
221
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
em - če še ne veš - če pustiš prižgane meglenke (samo meglenke in vsaj pri meni je tako - ko sem to videl v navodilih, se mi je zdelo čudno, zato sem enkrat doma na parkirišču preizkusil in zadnje luči gorijo normalno), ti zadnje luči gorijo vse normalno, prižgane so dodatno seveda še meglenke, pri sprednjih lučeh pa le parkirne in meglenke - sej bi poiskal ta navodila (Toyota Avensis, letnik 2000), pa sem ga založil, je pa dejstvo, da z navadnimi lučmi in meglenkami v trdi megli ne vidiš kaj dosti več, če pa dnevne ugasneš in svetijo samo meglenke, pa vidiš dobro vsaj rob ceste in črto - ker svetijo dosti nižje, oz. "pod robom megle", dnevne pa imajo snop še vedno toliko višje, da svetijo v meglo in posledično ne vidiš dobro.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.666
221
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
zakaj že? ker hočem videti in biti viden? da koga ne nagazim? kaj mi pomaga bela fleha od normalnih luči, če pa potem na zgoraj opisan način poskrbim, da sem jaz viden in da dejansko nekaj vidim pred sabo - dejansko se pozna kar enih par metrov vidljivosti.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik Sergio81 pravi:
Tle se tud sam čudim, da ne moreš predvideti situacijo za par vozil v naprej, na AC zaradi hitrosti še več.
Mi ni jasno kako lahko pričakuješ, da bo v taki megli cesta popolnoma prosta in tišiš na polno
sprasujem se.gif

Sam sem ze veckrat bil v taki situaciji in v tem je vedno dilema kaj naredit. Drasticno zmanjsat hitrost, da reskiras, da te kdo od zadaj nasadi, ali nekako obdrzat hitrost in jo postopoma manjsat - dlje v meglo ko gres, manjsa je verjetnost, da te bo kdo zadel od zadaj, vecja je verjetnost, da bos dobil kaksnega italijana, ki se je ustavil na sredi ceste.

Mislim, da tu pravilnega odgovora kaj pri hudicu narediti ni. Je le .... sreca.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.748
1.531
113
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
em - če še ne veš - če pustiš prižgane meglenke (samo meglenke in vsaj pri meni je tako - ko sem to videl v navodilih, se mi je zdelo čudno, zato sem enkrat doma na parkirišču preizkusil in zadnje luči gorijo normalno), ti zadnje luči gorijo vse normalno, prižgane so dodatno seveda še meglenke, pri sprednjih lučeh pa le parkirne in meglenke - sej bi poiskal ta navodila (Toyota Avensis, letnik 2000), pa sem ga založil, je pa dejstvo, da z navadnimi lučmi in meglenkami v trdi megli ne vidiš kaj dosti več, če pa dnevne ugasneš in svetijo samo meglenke, pa vidiš dobro vsaj rob ceste in črto - ker svetijo dosti nižje, oz. "pod robom megle", dnevne pa imajo snop še vedno toliko višje, da svetijo v meglo in posledično ne vidiš dobro.

Mojster, na mojem avtu pa meglenke pri ugasnjenih kratkih lučeh/prižganih le pozicijskih sploh ne gorijo. Očitno alternativa vzhodnjaški filozofiji, ali kaj
smirk-1.gif


Sicer pa se strinjam, da kratke/dolge luči v hudi megli dajo občutek "dimne zavese". (Ne morem pa se strinjati s tem, da si brez kratkih luči kaj bolj viden drugim udeležencem v prometu.) Iz vsega skupaj pa je treba samo potegniti sklep, da v razmerah, ko nič ne vidiš pač moraš prilagoditi hitrost vožnje razmeram (max 50 km/h), ker snop meglenk po definiciji ne sega dlje od borih 25 m... V kakšen času to prevoziš si izračunaj sam.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.748
1.531
113
jebiga, that's life. Promet je pač tveganje. (Večino ga prinesejo udeleženci v prometu, kot recimo nekdo zgoraj, ki ob koncu kolone reši svojo rit tako, da se gre malo peljat po odstavnem pasu, čeprav je to prepovedano.)

Aja: v skandinavskih deželah, kjer so takšne ekstremnejše razmere vsakdan, poleg ježevk poznajo tudi močnejše zadnje meglenke...
tongue-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik tony pravi:

... poznajo tudi močnejše zadnje meglenke...
tongue-1.gif

cheer.gif
to bi bilo za nase balkance nekaj, ja... ze tako vozi 9/10 vozil z meglenkami takoj, ko se pooblaci zunaj. vazno, da so prizgane meglenke, zmigavci niso pomembni. cetudi sreca nasprotno vozilo, ali se vozi po naselju se meglenk seveda ne izklopi, zunaj naselja pa obvezno zraven se dolge luci.

stupid-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.117
6.944
113
pri taščici
vceraj na kruhke proti gorenjski.
Ni mi jasno kaj folku dogaja da ima prizgano zadnjo meglenko (po moznosti 2) v koloni po obvoznici in ac kjer si videl luci vsaj 5 avtov pred seboj. Ko pa tak meglenkar bremza pa moras res biti pozoren da opazis zavorno luc.
Sicer pa dokler vidis luci pred seboj ni problem peljat. Ko jih enkrat ne vidis (zaradi megle ali pa ker ni prometa) takrat je pa ze vecja kriza voziti.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.133
96
48
@DizzyReed: moje meglenke (Octavia letnik 2010) delajo IZKLJUČNO z zasenčenimi prednjimi lučmi. Ker, če ne drugega, je v nasprotju s predpisom, da je treba ponoči in ob zmanjšani vidljivosti imeti prižgane luči.

Kar se pa tiče meglenkarjev v koloni: ko mi nekdo nabija zadnjo meglenko, jaz pa vozim 15 m za njim, mu lepo nabijem dolge, pa še poskrbim da je snop max dvignjen. Še vsak je odnehal. Seveda pa vestno dam kratke vsakič, ko kdo pripelje nasproti.
 

dcy

Zelenc'
8. okt 2007
24
0
1
MS
Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
@DizzyReed: moje meglenke (Octavia letnik 2010) delajo IZKLJUČNO z zasenčenimi prednjimi lučmi. Ker, če ne drugega, je v nasprotju s predpisom, da je treba ponoči in ob zmanjšani vidljivosti imeti prižgane luči.

Poizkusi ob priliki še meglenke ko imaš prižgane parkirne luči. Še nisem srečal avta kjer to ne bi delovalo.

Razumem DIzzyja in sem tudi sam že moral ugasniti zasenčene in voziti s parkirnimi ter prižganimi (sprednjimi in zadnjimi) meglenkami da sem sploh videl cesto pred sabo (zaustavljanje ni bila opcija zaradi možnosti naleta od zadaj, zasenčene luči pa so se zaradi megle tako odbijale nazaj da praktično nisi videl ničesar pred sabo).

D.