HondaCRF1000 AFRICA TWIN ali VFR800XA CROSSRUNNER

mcn

Majstr
3. sep 2007
1.910
263
83
Slovenija
No potem pa je še ena identična tja prodana
smile-1.gif
 

legenda

Pripravnik
10. feb 2008
152
0
16
Citat:
Uporabnik ALTF4 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
In občutki po zamenjavi skuterja z motorjem?

Se zmeraj nas zanima?
smile-1.gif

Vožnja z Africo je tako lahkotna in nezahtevna, kot da jo vozim že dolgo časa. V ovinkih gre kot po tirnicah do roba gume. Neravnine in naše luknjaste ceste prevozi z lahkoto brez kakšnih nihanj. Da pa se vzmetenje tudi nastavljat in verjetno si vsak ki se malo na to spozna nastavi po lastnih željah in zahtevah. Montiral sem povišano vetrobransko steklo za boljšo veterno zaščito, ki je zelo dobra. Menjalnik Hondino natančen, vendar sem se moral malo privaditi glede na to da sem nekaj časa vozil Gilero GP 800. Malo mi je žal da nisem vzel DCT menjalnika, ker je vožnja za mene veliko bolj sprošæujoæa. Ima pa šaltavanje tudi svoj čar. Motor za mene čisto dovolj zmogljiv in prožen že iz nizkih obratov zaradi dobrega navora. Nisem nek terenski motorist je pa vožnja naprimer iz Rogle do Areha v dvoje premagana z lahkoto. Ko pripelješ do luknje oziroma kakšnega kamna in pričakuješ udarec se Africa malo zaniha in opravi vzmetenje odlično svojo nalogo. Žena pravi da ni nobenega problema zadaj pri hitrost 150km/h po avtocesti in samo uživa. Trenutno sem pri 6200 prevoženih kilometrih in je poraba po BC 4.8l. Brez problema narediš z enim tankanjem 350 kilometrov.

Sem zelo zadovoljen z Afico in če še bom kdaj menjal bo to spet Africa Twin vendar z DCT menjalnikom.
zmaga.gif


LP
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.976
7.312
113
Citat:
Uporabnik legenda pravi:
Citat:
Uporabnik ALTF4 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
In občutki po zamenjavi skuterja z motorjem?

Se zmeraj nas zanima?
smile-1.gif

Vožnja z Africo je tako lahkotna in nezahtevna, kot da jo vozim že dolgo časa. V ovinkih gre kot po tirnicah do roba gume. Neravnine in naše luknjaste ceste prevozi z lahkoto brez kakšnih nihanj. Da pa se vzmetenje tudi nastavljat in verjetno si vsak ki se malo na to spozna nastavi po lastnih željah in zahtevah. Montiral sem povišano vetrobransko steklo za boljšo veterno zaščito, ki je zelo dobra. Menjalnik Hondino natančen, vendar sem se moral malo privaditi glede na to da sem nekaj časa vozil Gilero GP 800. Malo mi je žal da nisem vzel DCT menjalnika, ker je vožnja za mene veliko bolj sprošæujoæa. Ima pa šaltavanje tudi svoj čar. Motor za mene čisto dovolj zmogljiv in prožen že iz nizkih obratov zaradi dobrega navora. Nisem nek terenski motorist je pa vožnja naprimer iz Rogle do Areha v dvoje premagana z lahkoto. Ko pripelješ do luknje oziroma kakšnega kamna in pričakuješ udarec se Africa malo zaniha in opravi vzmetenje odlično svojo nalogo. Žena pravi da ni nobenega problema zadaj pri hitrost 150km/h po avtocesti in samo uživa. Trenutno sem pri 6200 prevoženih kilometrih in je poraba po BC 4.8l. Brez problema narediš z enim tankanjem 350 kilometrov.

Sem zelo zadovoljen z Afico in če še bom kdaj menjal bo to spet Africa Twin vendar z DCT menjalnikom.
zmaga.gif


LP

Ko sem v salonu v Trzinu sedel na njej, se mi je sedež zdel zelo ozek in zaradi tega tudi neudoben. Na notranji strani stegen, sem občutil neko neprijetno ''bolečino''. Kako je pri vožnji pa ne bi vedel. Imaš ti kakšno podobno izkušnjo s sedežem?
 

legenda

Pripravnik
10. feb 2008
152
0
16
Meni je sedež ok, nimam nobene pripombe tudi ob 350 kilometerski enodnevni vožnji, žena pa je zadaj ful zadovoljna.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.448
426
83
da ni kot pri cb1000, ki ima spredaj ozek sedež, da lažje stopiš na tla, med vožnjo pa itak sediš bolj zadaj, na širšem delu?

na prvi pogled izgleda čudno, če samo splezaš nanj takisto, ampak med vožnjo ne moti.
 

legenda

Pripravnik
10. feb 2008
152
0
16
No, pa so znane novosti:

Longer travel suspension (front 252mm, rear 240mm ), flatter seat and more upright riding position (taller seat 900mm or 920mm; handlebar position is 32.5mm higher and pulled back 5mm).
Extended fairing protection and taller screen (80mm)
Heated grips as standard plus AC charging socket
Rider’s footpegs/pillion footpeg hangers designed for off-road use
Stainless steel spokes offer durability and ease of care
Emergency Stop Signal function for rear indicators
Ground clearance is 270mm
Wet weight is 243kg (253kg DCT).
Throttle By Wire (TBW) brings with it 3 rider modes to tailor engine character and traction
The riding modes are comprised of different levels of Power (P), Engine Braking (EB) and Honda Selectable Torque Control (HSTC)
HSTC now has 7 levels and OFF
New intake design and exhaust aid mid-range response
New exhaust also designed to improve engine note
New lighter balance shaft weight
New lithium-ion battery saves 2.3 kg and enhances durability
Power is smooth and consistent, with linear torque delivery
Assist/slipper clutch helps upshifts and downshifts
Larger reservoir (24.2 litres )

https://scontent-frt3-1.xx.fbc...amp;oe=5AAE7D29