Honda Accord 2.2 i-CTDi (l03-06)

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Zanimivo, kajne Accord bencin EXE B ( brez usnja ,kamere, navigacije , CBMS,...) se dobi za okoli 26k. Upoštevaje počasno izgubo vrednosti rabljenih je zelo dober nakup.
Pri novem so spremenili sistem servisiranja in menjava olja in podobne stvari imajo precej nižjo ceno-sploh pri bencinarju v katerega gre manj olja in še to je lahko precej cenejše.

Kar se tiče kvalitete izdelave notranjosti pa se lahko oceni edino z natančnimi meritvami in z analizo materialov. Da ne bo pomote, to je nekaj drugega kot gola plastika ali pa zelo prijetno oblazinjenje-ki je dejansko dodatek oz. nadgradnje. Ali pa prijetne barvne kombinacije.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
jaz ga tut deci še nisem natočil... Ne porabi ga niti kaplje.

Meni ga pri teh km (60k) tudi ni pil, zdaj ga pa. Po mnenju serviserjev ni to nič problematično, edino ena stvar več je za mislit. in nekaj malega stane.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Meni kot celota Mazda delije čudno. Accord ima nevsiljivo osvetlitev ( za to ugotoviti je potrebno nekaj prevoziti), seveda jo lahko močno zmanjšaš in je potem skoraj ni,če koga ponoči moti. Detajli so lepo dodelani , ni samo nametano v notranjost kot pri nekaterih., npr. žmigavca v ogledalu nikoli ne boš videl.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Koliko rabi? Kakšno olje uporabljaš??




miha72 če nimaš nič pametnega napisati, na vprašanja, ki so bila postavljena v prvem postu, bodi raje tiho in ne smeti teme.
 
Nazadnje uredil moderator:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Don_kungla meni naprimer je bolj pomembno kako se počutim znotraj v avtu kot pa kako avtomobil dejansko izgleda od zunaj. Torej ko sem z avtomobilom takrat 99% časa preživim v njem znotraj in zato mi je pomembno kako dojemam notranjost (cenena ali vrhunska). Še enkrat nikjer ne piše da so materiali od znotraj slabši in manj vzdrželjivi kot pri konkurenci. Je pa dejstvo da izdelava in sam koncept tega Accorda izgleda ceneno, kot kakšna stara Ruska vesoljska ladija... Zunanjost in motorizacija kapo dol za ta dnar ampak notranjost pa res ni najboljša... Drugače pa rdečo-bela osvetlitev tut ni tako slaba pri Audiju in čez noč nič ne moti. Kogar pa moti pa moti (mu sveti preveč) pa lahko nastavi svetilnost (jakost).
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:

Oprosti, vendar ni tako. Zasnova je taka, da ni potrebna menjava verige in ostalih stvari okoli celo življensko dobo. Seveda, če je vse normalno. Pri 250.000 je morda blizu polovice dobe, seveda zavisi od voženj , vzdrževanja,...

Še enkrat napišem to ni Vw ali Citroen
cheer.gif

Se pravi, da Honda pravi, da ni potrebno nikoli v življenski dobi menjat španarja za verigo itd? To si namreč ti napisal, ker je Honda naredila takšno zasnovo. Potem vsaka čast, ampak to ni res. Lahko napišejo karkoli, če mislijo, da bo avto zdržal 300.000 km in potem v smeti.

Tudi pri Mazdi in Nissanu ni potrebno menjati verige, moraš pa menjat "obrobne" stvar, vendar jih moraš in to se računa kot "velik" servis. Pri VW je zaradi jermena to na 120.000 (ali pa 90.000 naj me kdo popravi), pri Citroenu pa 160.000 km oziroma po novem 260.000 km.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Don_kungla meni naprimer je bolj pomembno kako se počutim znotraj v avtu kot pa kako avtomobil dejansko izgleda od zunaj. Torej ko sem z avtomobilom takrat 99% časa preživim v njem znotraj in zato mi je pomembno kako dojemam notranjost (cenena ali vrhunska). Še enkrat nikjer ne piše da so materiali od znotraj slabši in manj vzdrželjivi kot pri konkurenci. Je pa dejstvo da izdelava in sam koncept tega Accorda izgleda ceneno, kot kakšna stara Ruska vesoljska ladija... Zunanjost in motorizacija kapo dol za ta dnar ampak notranjost pa res ni najboljša... Drugače pa rdečo-bela osvetlitev tut ni tako slaba pri Audiju in čez noč nič ne moti. Kogar pa moti pa moti (mu sveti preveč) pa lahko nastavi svetilnost (jakost).

Tako je. Notranjost vseh "klasičnih" japoncev je tako po materialu in sestavi zanič. Toliko čričkov, kot jih slišiš v Japoncu zadnje leta je skoraj ne mogoče opisat. Roko na srce, japonci so se poslabšali in to za več % kot evropski avti.
 

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Tukaj te razumem,da je zelo pomembno počutje v avtu,ampak tukaj je pomembno še vse kaj drugega kot samo to kakšne kvalitete je plastika,s katero se večina obremenjuje
redface-1.gif

Kolikor bi samo kvaliteto izdelave izpostavil mi je pomembno samo to,kot sem že napisal da mi notranjost ne razpada po 200 000 prevoženih (tako kot razni pasati,prve genaracije)
Recimo meni je zelo pomembno kako se sedi,položaj za volanom,prostor in protihrupna zatesnjenost.
Na prvo mesto pa bi dal občutke v vožnji,če sam ne peljem avta,ga preprosto ne morem ocenit.
uf-1.gif

Pa da nebo pomote,nikakor ne zagovarjam honde. Še huje!!! Honda mi nikoli ni "sedla" in dvomim,da mi kdaj bo! Kar se tiče accorda,mi ni vreden svojega denarja.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik softi pravi:
povsod se da zmanjsat..tut v audiju..ampak en amram zmanjsevat, pa spet povecevat..in ne maram bodecih barv vecine VW koncerna. smrt

Povsem razumljivo, Accord je praktično bel na armature, torej nebodeče.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Težko rečem. Vem, da si želiš manjšo porabo, čeprav ta ni velika. Morda je kriv tudi stil vožnje, morda motor , morda olje.
Najprej je za preizkusit olje, provaj katero drugo.
Sicer pa ali imaš dolge relacije ali kratke ?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Don_kugla o katerem Passatu to govoriš? Namreč imel sem 7-8 let nazaj Passata letnik 1997. Nisem imel pri 35x.xxxkm občutka da kaj razpada? Razen ogoljuenega volana seveda. Pa ne dam roke v ogenj da avtomobil ni imel še več km saj ga je prejšnji lastnik uvozil iz DE.

Lp
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Je možno narediti natezalec ki to zdrži. Seveda eni služijo skozi servis, drugi pa naredijo tršpežen natezalec, ki zdrži lahko tudi nekaj menjav jermena pri drugih motorjih.

Seveda pa so tudi natezalci ki se menjajo prej, to je tudi tudi slabša kvaliteta. To se včasih zgodi tudi pri verigah.

Si že videl hondino verigo???
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Ti se nisi peljal v kaj dosti japoncev. Seveda pa je precej razlike med avti za 10 ali 30k in seveda kje so narejeni. Ni vseeno ali je v Turčiji, Angliji ali pa na Japonskem. Pravzaprav je včasih velika razlika.

Prosim še za izledke analize materialov, da pokrepiš tvoje mnenje. Potem pa še isto naredi za npr. Citroen.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Glede na to, da vozim tako novega japonca in stare francoske "jajce" mislim, da sem kar mirodajen za podajanje teh informacij. In ta japonec je bil narejen čisto na japonskem, tako da ni problem tukaj Anglije itd. Predno sem kupil tega japonca, sem gledal precej vaše forumu (Honda) točno glede raznih čričkov v armaturkih. Enako tudi pri ostalih dveh konkurentih. Praktično povsod so jamrali in še jamrajo, da ti črički res obstajajo (tudi Accord za katerega sem se zanimal) in da je stanje pač takšno kot je. Še najmanj sem slišal o tem pri drugem original japoncu Mazdi in Toyoti. Pa pojdi zdajle na google in vpiši črički Honda, Toyota, Mazda, pa ti bo vse jasno.

V familiji imamo 3 japonce in 3 francoze in čisto zares ti povem, da so v vseh 3 japoncih črički ter zanič kvaliteta armaturke, pri franczih, pa so to pojavlja samo pri Laguni in roko na srce manj kot v japoncih, pa nebi verjel, če tega nebi sam izkusil.

Jaz osebno sem kupil japonca zaradi stare fame o kvaliteti, pa je daleč od tega in ne govorit da so japonci pojem kvalitete, ker niso. Mogoče so včasih bili, vendar če je to danes japonska kvaliteta, potem res ne vem kakšni zanič avti morajo biti danes novi "evropejci".
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Pa še nekaj statistike (iz strani "whatcar.com")
evil.gif


13105544635.jpg


Citat:
Honda
• League position: 1st
• Claims per 100 vehicles: 9.9
• Average age (years): 4.76
• Average mileage: 45,454
• Average repair cost: £325
• Average time for repair (hours): 2.4

Honda has climbed from third place last year to take the top position in the reliability stakes this year.

The company is a perfect example of why the Japanese makes have such a good reputation for reliability. Fewer than one in 10 Honda owners needed to make a claim on their warranties, and when they did, the problems were fixed quickly – the average repair time being a reasonable 2.4 hours.

However, average repair costs are on the pricey side at £325. That’s £62 more than last year’s £263 average.

Despite this, two Honda models – the Accord (built between 1999 and 2003) and the Civic (’96-’01) – take first and second place respectively on the individual model league table.

Verdict: ***** An excellent showing for Honda – shame about the increase in repair costs, though.
Citat:

Audi
• League position: 28th
• Claims per 100 vehicles: 41.2
• Average age (years): 4.4
• Average mileage: 51,707
• Average repair cost: £395
• Average time for repair (hours): 2.8

This is an extremely disappointing showing from Audi, because it prides itself on the quality of its cars.

It is also a downhill slide from last year, when Audi scraped two stars overall. This year, there are, on average, more claims per 100 cars, rising from 39.4 in 2004’s survey to 41.2.

It is also taking longer for the problems to be fixed, with the average repair time going up from two-and-a-half hours to nearly three. Nearly half of all the problems reported relate to the axles and suspension, although Audi’s braking systems seem to give owners little cause for concern.

However, the good news is that the current A4 occupies a respectable ninth place in the overall table of individual models.

Verdict: * A poor performance from Audi – we hope they can build on the success of the latest A4.
Citat:

BMW
• League position: 17th
• Claims per 100 vehicles: 34.0
• Average age (years): 4.64
• Average mileage: 50,786
• Average repair cost: £266
• Average time for repair (hours): 2.0

BMW has slipped from 14th place in last year’s reliability survey to 17th this year.

Owners mainly experience problems with the axle and suspension (35%), followed by the cars’ heating and ventilation systems (20%).

The good news for BMW drivers though is that the company still has one of the quickest repair times – mechanics take an average of just two hours to fix problems – and costs have stayed down. The average repair cost is one of the lowest in this year’s survey at £266.

Despite the generally poor overall rating, BMW has four models in the top 25, including the 3 Series Compact (’94-’01), which sits in 15th place.

Verdict: ** A disappointing performance overall, but repair costs and times remain impressively low.
Citat:

Mercedes
• League position: 10th
• Claims per 100 vehicles: 25.6
• Average age (years): 4.55
• Average mileage: 48,788
• Average repair cost: £411
• Average time for repair (hours): 2.6

Once again, Mercedes will be pleased that it has finished above its main rivals – BMW, Jaguar and Audi. It won’t be pleased, however, to see that it has dropped a place on the reliability table compared with last year’s ninth position.

Its claim rate of more than 25 per 100 cars is disappointing, especially because it represents an increase on last year’s rate.

Mercedes owners are also likely to have to pay more for repairs than a year ago. The average repair cost is now £411, £60 more than in 2004, while the time taken to put problems right has reduced slightly.

Mercedes’ best performer is the CLK (built between 1997 and 2002), which sits in the top 10 of individual models. Worst is the A-Class (1998-2005) which languishes in 79th position overall.

Verdict: *** Mercedes is just clinging on in the top 10, but needs to work harder if it is to retain its position.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Če sem te prav zastopil, imajo potovalni računalnik ter ESP, oziroma VSA samo od facelifta naprej?
shocked-1.gif

Kje pa imajo gumb za izklop VSA, da bom vedel, če ga ima res?
smile-1.gif

Facelift je bil potem samo enkrat, takrat ko so dobile tudi črno obrobo pri sprednjih lučkah in malo drugačno masko?
Kako je pa z meglenkam, ker vidim da jih nekateri Executive modeli imajo, drugi pa ne.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Spet roko na srce, če bi vozil orng nemca, bi ti to bilo pomembno. Zdaj ti pač ni.
In priznaj da če boš dal za avto 45k, hočeš nek nivo, hočeš avto katerega bo težko kater pošimfal kaj se izdelave tiče,
nenazadje si dal za avto kot za kako majhno garsonjero... Pri dačiji za 5 jurjev nebi rekel besede, pri japoncu za 45 pa bi sigurno
jaz osebno kaj zinil. Recimo da to plastiko odtehta super tih in prožen motor.
Roko na srce sem vozil že marsikaterega nemca (tudi za 200+ jurjev). In še vedno mislim isto, tudi če bi šlo za moj denar.
45 jurjev za avto pa ni ravno nek vrhunski denar, za katerega bi pričakoval nevemkaj.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Če sem te prav zastopil, imajo potovalni računalnik ter ESP, oziroma VSA samo od facelifta naprej?
shocked-1.gif

Kje pa imajo gumb za izklop VSA, da bom vedel, če ga ima res?
smile-1.gif

Facelift je bil potem samo enkrat, takrat ko so dobile tudi črno obrobo pri sprednjih lučkah in malo drugačno masko?
Kako je pa z meglenkam, ker vidim da jih nekateri Executive modeli imajo, drugi pa ne.

Prav si zastopil, moja ki je letnik 2004 oprema Sport tega nima. Gumb mislim da je levo od volana, lahko pa enostavno vidiš že po tem da imajo ti modeli belo osvetlitev in nekaj večji displej pod števci. Glede meglenk pa ne vem, verjetno je tako da jih imajo kasnejši modeli gor, pri ostalih lučeh. Lahko pa da so dejansko kakšni modeli brez meglenk, da je šlo za kakšne variante pri deželni opremi.