Hi Fi Audio - kotiček o avdio opremi

I

Izbrisan uporabnik #9334

Torej ne razumem. Source iz vinilke bi naj bil daleč najpopolnejši, saj je osnovni. V nadaljevanju ostane samo transport signala in predvajanje na zvočniku.

Imam Marantz NR 1200 receiver in zvočnike Polk Signature S55E. Sound - poraz. :( Vsaj proti tistemu kar sem imel nekoč ko sem bil še mulc in sem si vse sam naredil.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.321
2.423
113
Iz vinilke ni daleč najpopolnejši. Najpopolnejši bi bil kak master posnetek, bodisi analogni (ki itak nimajo zveze z analognimi formati za rajo) ali pa zdaj bolj moderni digitalni, ki so še veliko boljši kot teli formati 24b/192khz ali še malo višje, npr 32b/384kHz, višje od tega pa tko ni distribucije.

Marantz je OK, Polk S55 ne poznam, model S20 ga pa pač niso ravno skritizirali, sta pa dve dejstvi:
1. Polk S serija je druga najnižja, osnovna serija, več dobiš z Legend ali Reserve, ki so spodobni
2. DIY zvočniki so klasa zase. Če veš kaj počneš. Če si jih delal kot mulc, si itak delal nekaj na pamet, tako da naredil si nekaj kar je tebi všeč in ni nujno, da je zvenelo najboljše kot bi lahko.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Če povzamem po applu, potem je CD kvaliteta 16/44.1 Khz. To je applov lossles, hi res losless gre pa še višje. Se pravi 16/44 popolnima dovolj za nas normalne uporabnike

What is lossless audio compression?​

Most audio compression techniques lose some amount of data contained in the original source file. Lossless compression is a form of compression that preserves all of the original data.
Apple has developed its own lossless audio compression technology called Apple Lossless Audio Codec (ALAC). In addition to AAC, the entire Apple Music catalog is now also encoded using ALAC in resolutions ranging from 16-bit/44.1 kHz (CD Quality) up to 24-bit/192 kHz.
While the difference between AAC and lossless audio is virtually indistinguishable, we’re offering Apple Music subscribers the option to access music in lossless audio compression.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Iz vinilke ni daleč najpopolnejši. Najpopolnejši bi bil kak master posnetek, bodisi analogni (ki itak nimajo zveze z analognimi formati za rajo) ali pa zdaj bolj moderni digitalni, ki so še veliko boljši kot teli formati 24b/192khz ali še malo višje, npr 32b/384kHz, višje od tega pa tko ni distribucije.

Vinilka je kopija masterja, torej je v splošni uporabi najpopolnejša. Digitalizirajo zadeve iz vinilk, oz. masterja, če je na voljo, mar ne?
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Iz katerega sourca pa predvajaš. Če YT, potem drugega kot poraz ne more biti.

Saj. Od kje pa danes musko dobiš?
Nimam pojma, kaj ste vmes naredili, toda danes ne znam dobit ven nobenega poštenega sounda. Npr. od vseh radijskih postaj pri nas mi je še najbolj všečen sound od NET FM. Da dobiš bas vsaj približno in visokega, da te zaskeli tam zadaj. Vsekakor imam pa zvočnike daaaleč izven. Čeprav so bas-reflex.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.610
1.508
113
No pa ravno zvocniki so zelo malo napredovali v letih. Zdaj nekaj carajo z Mayht (al kako že?}...Če že govorimo o resuluciji potem je bistvena zmogljivost visokotonca, kateri pa so kar zapostavljeni pri razvoju. V garaži se mi valjajo eni Kefi samogradnja, katerih tviter (T27) je pred 40 leti letel do 40 kilo. Danes 90posto izdelkov bremzajo nekje na 25khz. Berilij in podobne raritete ki letijo do 100k pa so redke ali predrage, edino kak ribon se se dobi. Tudi proizvajalci ojaceval so postali nekam zadrzani, redko kateri amp je odprt do 100k ali cez. Še Naim je začel bremzat na 40k. No pa saj za vse te pretocne vsebine to zadosca. Jaz sem na stara leta pogruntal da najbolje zvenijo kaki fini ameriski profi zvocniki, se posebej aktivci, npr. Electro voice. Za jurja je tak sound...da prepuscam lakirani hiend zlatarjem. Je pa res, da pogresam višave, supertweeterja pa se se nisem spravil implementirat
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.925
57
63
No pa ravno zvocniki so zelo malo napredovali v letih. Zdaj nekaj carajo z Mayht (al kako že?}...Če že govorimo o resuluciji potem je bistvena zmogljivost visokotonca, kateri pa so kar zapostavljeni pri razvoju. V garaži se mi valjajo eni Kefi samogradnja, katerih tviter (T27) je pred 40 leti letel do 40 kilo. Danes 90posto izdelkov bremzajo nekje na 25khz. Berilij in podobne raritete ki letijo do 100k pa so redke ali predrage, edino kak ribon se se dobi. Tudi proizvajalci ojaceval so postali nekam zadrzani, redko kateri amp je odprt do 100k ali cez. Še Naim je začel bremzat na 40k. No pa saj za vse te pretocne vsebine to zadosca. Jaz sem na stara leta pogruntal da najbolje zvenijo kaki fini ameriski profi zvocniki, se posebej aktivci, npr. Electro voice. Za jurja je tak sound...da prepuscam lakirani hiend zlatarjem. Je pa res, da pogresam višave, supertweeterja pa se se nisem spravil implementirat
Pa, kaj ti bo 100kHz, ali 40, če pa slišiš maximalno 20kHz, če si pa malo starejši pa še kakšnih 5 kHz manj.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.610
1.508
113
...zato je ne mislim bojevati. Ce koga zanima naj si poslusa in ustvari sam mnenje. Gre pa predvsem za to, da te neslisne frekvence vplivajo tudi na nizje frekvence in bolj odprejo zvok....
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
ma ja, če daš še par jurjev za kable, pol se ti še čakre odprejo... in pol slišiš še travo rast pa planke žvižgat al kako smo že včas rekl...

sej kul, samo treba je pač povedat, da to kar pač ti čutiš, se tehnično ne da izmerit
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.953
2.641
113
Kot zanimivost v slo je najdražji par zvočnikov stal 700.000eur.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.416
9.692
113
EU
ma ja, če daš še par jurjev za kable, pol se ti še čakre odprejo... in pol slišiš še travo rast pa planke žvižgat al kako smo že včas rekl...

sej kul, samo treba je pač povedat, da to kar pač ti čutiš, se tehnično ne da izmerit
Pa še kabla za levi in desni zvočnik morata biti popolnoma enake dolžine, drugače pravi avdiofil opazi razliko v zvoku.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

igi

Guru
13. okt 2007
5.621
1.217
113
Celje
audiofili slišijo še 200 kilohercov, če jih ne slišijo jih pa čutijo... to je v naprej izgubljena bitka

Se nimam za audiofila, me pa recimo precej motijo visoke frekvence piskanja raznih napajalnikov, ki jih večina ne sliši. Tako da mogoče pa vseeno eni slišijo kaj več kot 20k :)
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.321
2.423
113
No pa ravno zvocniki so zelo malo napredovali v letih. Zdaj nekaj carajo z Mayht (al kako že?}...Če že govorimo o resuluciji potem je bistvena zmogljivost visokotonca, kateri pa so kar zapostavljeni pri razvoju. V garaži se mi valjajo eni Kefi samogradnja, katerih tviter (T27) je pred 40 leti letel do 40 kilo. Danes 90posto izdelkov bremzajo nekje na 25khz. Berilij in podobne raritete ki letijo do 100k pa so redke ali predrage, edino kak ribon se se dobi. Tudi proizvajalci ojaceval so postali nekam zadrzani, redko kateri amp je odprt do 100k ali cez. Še Naim je začel bremzat na 40k. No pa saj za vse te pretocne vsebine to zadosca. Jaz sem na stara leta pogruntal da najbolje zvenijo kaki fini ameriski profi zvocniki, se posebej aktivci, npr. Electro voice. Za jurja je tak sound...da prepuscam lakirani hiend zlatarjem. Je pa res, da pogresam višave, supertweeterja pa se se nisem spravil implementirat

To so vse miti in vsi busted. Ljubitelji vintage hifi opreme imajo polno teh trditev, drži pa le malokatera. Visokotonci tudi dandanes nimajo nikakršnih težav dosegat 40khz, ali pa se precej več in niti niso iz nekih posebnih materialov in niti ne stanejo celo premoženje. Še več, kar je precej bolj impresivno proti recimo tvojemu primeru kef t27 je pa to, da imajo še eno celo oktavo ali pa še več razpona saj so uporabni in se uporabljajo že tudi od 1.5khz dalje, kef t27 npr samo od 3.5khz naprej. Npr scan speak r2604, dražji potem scan speak r3004, pa satori tw29nr itd. Ampak frekvenčni razponi so manj pomembna zadeva. Kar je veliko bolj važno je, da so z uporabo drugačnih magnetnih materialov, drugače zasnovanih magnetnih rež, drugače izvedene tuljave in nosilci tuljav s kratkostičnimi zankami uspeli dosežt dekado ali dve nižje stopnje popačenj, predvsem na bas zvočnikih, kjer je linearnost zračne reže magnetnega polja najbolj pomembna, ker največja. Zaradi večje gostote magnetnega polja imajo zvočniki tudi kar veliko več izkoristka. Tega je še in še.

Kar se tiče ojačevalcev pa tudi danes ni nobene težave z razponom do kolikor pišeš. Celo digitalni oz razred D so že do tja gor uporabni.