.. meni po ovinkasti cesti (jebiga sem doma v rovtah) VEDNO pobere gume po robovih (notranji in zunaji rob). Tlak je vedno VSAJ 0.3 bar večji kot normalno, sem probal tudi že z ekstremi (2.8 namesto 2.1) pa ni bilo nič bolje oz. razen tega da pri vsaki luknji (aja to je pri nas vsake 5m) na cesti tako grdo strese da mi premakne vseh 34 vretenc in še kolčni sklep ... (da o držanju ceste ne govorimo)
Isto širša kot je guma manj je vidna obraba, ampak sem ugotovil da to ni ravno res .. ima širša guma ožji pas obrabe (pač pri ozki gumi ti pobere 1/4 na levi in 1/4 na desni, pri širši pa 1/8 na levi in 1/8 na desni) ampak pobira jo isto.
Isto razlike med zadnjo/prednjo osjo ni velike - pač prednja os se pobira hitreje, ampak efekt zlizanih robov je enak tudi na zadnji osi.
Zimske gume so itak ekstrem, prvič so ožje, drugič so "višje", tretjič so mehkejše ..
Najboljše izkušnje imam z športnimi gumami, samo ne vem ali zato ker jih pobere tudi po sredini zelo hitro ali zato ker je rob trši!
Najsalbeš izkušnjei mam z GY UG7 (zimska guma) ki ima notranji profil cca. 2-3 globlji ... to pomeni da sem gumo vrgel z avta ko je imela po sredini (tudi tam kjer so "markerji" za obrabo) 5mm profila po robu (2 cm levo in desno) pa 0,1 mm profila.
Tako da ovinkasta cesta dela svoje (tu govorim za ostre ovinke 90+) in se temu ne moreš izognit razen če voziš 15km/h; če pa ti gumo pobira tako na AC je pa nekaj narobe.