KSZ
Kot prvo naša ljubljanska obvoznica je popolnoma zgrešena. Zopet ni pravilno načrtovana, zato so naredili samo 2 vozna pasova. Naslednja napaka je ta, da se Štajerska, Primorska, Gorenjska ter Dolenjska avtocesta direktno navezuje na ljubljansko obvoznico. Zgoraj našteti trakovi bi morali biti direktno povezani ter se tako ne obremenjuje obvoznice s tranzitnim prometom. Tako bi lahko tisti, ki potujejo iz enega kraja do drugega nemoteno potovali, ob enem pa ne bi po nepotrebnem obremnjevali obvoznice.
Ter še obvezna ustanovitev avtocestne patrulje (oddelka), ki deluje samo na področju avtocestnega križa.
Kot prvo naša ljubljanska obvoznica je popolnoma zgrešena. Zopet ni pravilno načrtovana, zato so naredili samo 2 vozna pasova. Naslednja napaka je ta, da se Štajerska, Primorska, Gorenjska ter Dolenjska avtocesta direktno navezuje na ljubljansko obvoznico. Zgoraj našteti trakovi bi morali biti direktno povezani ter se tako ne obremenjuje obvoznice s tranzitnim prometom. Tako bi lahko tisti, ki potujejo iz enega kraja do drugega nemoteno potovali, ob enem pa ne bi po nepotrebnem obremnjevali obvoznice.
Ter še obvezna ustanovitev avtocestne patrulje (oddelka), ki deluje samo na področju avtocestnega križa.