Na žalost so v realni uporabi dizli manj prožni. Zadnji primer: nova Laguna 2.0 dCi 150: 2. prestava, 10-15 km/h iz stranske ulice na glavno, naslednjih par sekund se vse trese in motor komaj živi, pri enih 40 na ujro pa zdivja, da si v hipu čez 50.Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
No, odvisno od preferenc. Šteje pa itak le občutek, ki ga ima voznik. Meni bencinski ruker od 4500 obratov dalje ne koristi veliko, če je avto do teh obratov polž. Kaj naj po mestu ružim s 5000 obrati če pa lahko enak navor dosežem pri 2000 z dizlom.
Kontra primer: 2.0 Volvo V50 bencinar, isto križišče, ista situacija, še s tretjo bi lahko peljal, ne le z 2. Po celi Lj se lahko kar s 3. voziš (razen speljevanja pri zeleni luči), nobenega tresenja, ko da bo motor crknil, nobene astme, noebnega divljanja takrat, ko ni treba - probaj to s sodobnim turbodizlom.
Obstajajo tudi dobri dizli in slabi bencinarji, ampak realno gledano je v povprečju stvari to to. In potem imam raje 2 litra višjo porabo, kot da se tako mučim.
Dober dizel + avtomatik je pa čisto druga zgodba ...