Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
No, odvisno od preferenc. Šteje pa itak le občutek, ki ga ima voznik. Meni bencinski ruker od 4500 obratov dalje ne koristi veliko, če je avto do teh obratov polž. Kaj naj po mestu ružim s 5000 obrati če pa lahko enak navor dosežem pri 2000 z dizlom. Na avtocesti je zelo podobno. Moj gre (po GSP) največ okoli 206 km/h. Do toliko sem ga vsaj enkrat nateral, sicer se vozim povprečno okoli 150 kmh, pač v rangu najnižje kazni za prekoračitev na AC
Pri 206 sem se sukal pod 4500 obrati. Bencinar bi mi vreščal pri vsaj 6000 zaradi prestavnih razmerij.
Pri normalni vožnji okoli 150 km/h imam v 6. prestavi malce nad 3000 obratov. Povsem znosno in veliko bolje kot 4500 pri bencinarju.
Končna hitrost ni vse, še posebej, kadar je v rangu nad 200 km/h. Bolj štejejo vmesni pospeški 80-120, 50-100 itd. In pa lenoba pri menjavi prestav, ki si jo pri dizlu zlahka privoščiš.
Še vedno vztrajam, da pri enakih KM dizel nudi bolj živahen občutek pri vožnji (običajni in ne "športni" z vrtljaji v rdečem).