Golf 5 zavore

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Toleranca merilnega inštrumenta nima nič s tem. Vsak šubler meri na stotinke. S šublerjem jaz ne bi meril, ker ma večina diskov rob tako debel, kot je na novem disku, preostala podlaga pa je požlajfana. To pa zato, da na kritični točki že z očesom lahko vidiš, da je disk preveč znucan. Vsakemu svoje, ampak pri šublerju za 20 EUR iz obija jaz ne bi dal roke v ogenj ...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ponavadi imajo tudi na disku porezkano kako dalec se lahko obrabijo diski.

Oprosti moji nevednosti ampak kako to zgleda? Rata disk rdeč?!
evil.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Toleranca merilnega inštrumenta nima nič s tem. Vsak šubler meri na stotinke. S šublerjem jaz ne bi meril, ker ma večina diskov rob tako debel, kot je na novem disku, preostala podlaga pa je požlajfana. To pa zato, da na kritični točki že z očesom lahko vidiš, da je disk preveč znucan. Vsakemu svoje, ampak pri šublerju za 20 EUR iz obija jaz ne bi dal roke v ogenj ...

Imam kljunasto merilo, ki meri v ovinek .. kaj vem za kaj se tisto rabi, ampak zgleda kot klešče in lahko objameš tudi notranji premer diska. Je pa čisto mehanična stvar in dvomim da stane več kot 20 EUR, meri pa do desetinke mm ...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Po občutku..kak mm ali dva je še OK..potem se pa itak rob že tako poveča da daje 'sumljiv' občutek z vidika da bi zdržal še eno menjavo ploščic (pa pri meni sobili že tako prerjaveli (po obodu) da je rjavica kar v kosih odpadala dol).
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.673
1.297
113
Z zadnjimi diski je pri povprečni uporabi zavor tako, da jih moraš menjati zaradi grabnčkov in neenakomerne obrabe, saj čeprav daš nanje nove ploščice le-te ne primejo tako, kot bi morale. Jaz sem jih menjal pri cca. 200.000 kilometrih in to preventivno in je razlika neverjetna. Že prej se mi je avto odlično ustavljal, sedaj pa se ustavi kot kakšen gokart.

Pri zadnjih diskih počakaš, da se ploščice obrabijo do konca in menjaš komplet. Pri sprednjih menjaš ploščice toliko časa, dokler ne obrabiš diska do indikatorja, ponavadi ti pa itak prej začne volan vibrirat pri zaviranju.

Jaz sem dobil Brembo ceneje od ATE-ja pri menjavi zadnjih, sprednje imam ATE. Oboji so odlični.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ponavadi imajo tudi na disku porezkano kako dalec se lahko obrabijo diski.

Oprosti moji nevednosti ampak kako to zgleda? Rata disk rdeč?!
evil.gif






tako
882883-zavornidisk.jpg
 

Priponke

  • 882883-zavornidisk.jpg
    882883-zavornidisk.jpg
    4,5 KB · Ogledi: 206
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
sigurno se da razbrati iz tipa vozila (številka šasije) kaj paše na tvoj voz..torej naj ti to tudi ponudijo.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Z šublerjem se ne meri stotink odvisno od nonija lahko zmeriš na pol desetke natančno. Stotinke se merijo z mikrometrom. Merit debelino diska z mikrometrom je brezveze. Če ima disk rob potem moraš rob odstranit v vsakem primer in zmeriš z kljunastim merilom. Če je že blizu najmanjše predpisane mere je za odstrel. Sicer pa se po robu že vidi če so diski ok ali ne. Aja včeraj glih menjal na G4 prednje diske in ploščice. Oba diska 60€, ploščice 45€ oboje TRW. Za povprečnega voznika dobra roba, tako da razglabljanje, če je 25.45 še ok pri meji 25,4 popolnoma brezveze.