Golf 1.4 TSI vs. Astra 1.4 Turbo vs. P308 1.6 THP

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.005
6.176
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Nared mau reklame in napiši koliko od oka vi nepooblaščenci colate za istovrstno storitev ...

Točno težko rečem, vsekakor se cena giblje v rangu -50% od tiste, ki jo je on napisal.

Pa ne pozabit, da popoldanc opravi mnogokatero storitev dosti bolj kvalitetno od pooblaščencev. Velikokrat sem gledal kaj delajo vajenci pri pooblaščenih servisih in vsakokrat sem si rekel "upam da tile ne bodo šarili po mojem avtu". Pa to da ti včasih marsikaj ne menjajo, zaračunajo pa brez vsakega kančka slabe vesti. Jaz osebno raje peljem avto k sosedovemu Franclnu, se z njim osebno pogovorim, vem da me ne bo nategnil, ker me pozna, hkrati pa bo kljub temu vgradil originalne dele, ki jih bo dobil po nižji ceni in samo z 8% ddv-ja, kot pa jaz na pooblaščenem servisu.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Govorim približno, v mislih pa sem imel ceno z novo turbino, novo oljno visokotlačno dovodno cev, novo olje/filter olja ter seveda delo.

zelo OK cena
zmaga.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.155
4.132
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
včeraj riknila turbina na citroenu c8.menjava z novo turbino pride 2400€
bonk.gif

Precej, je pa tudi res da je to dokaj redek motor (govorimo o 2.2 HDI ne?). Realna cena je vseeno 5x nižja:klik! Z menjavo cevi, menjavo vseh tekočin in pa filtrov + delo te pride zadeva pod 1000 EUR.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
včeraj riknila turbina na citroenu c8.menjava z novo turbino pride 2400€
bonk.gif

Precej, je pa tudi res da je to dokaj redek motor (govorimo o 2.2 HDI ne?). Realna cena je vseeno 5x nižja:klik! Z menjavo cevi, menjavo vseh tekočin in pa filtrov + delo te pride zadeva pod 1000 EUR.

Mimogrede, na kakšni osnovi pa podajaš tole izjavo (pa še kar nekaj podobnih v ostalih temah - s tvoje strani)? Z menjavo vseh tekočin in vseh filtrov tole zagotovo ne bo pod 1000€, če govorimo o novi turbini. Sploh pa nimam pojma zakaj bi menjal vse tekočine in vse filtre ... kaj boš menjal - hladilno tekočino, zavorno tekočino, olje v menjalniku in olje v motorju ali kaj?
confused-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.155
4.132
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
včeraj riknila turbina na citroenu c8.menjava z novo turbino pride 2400€
bonk.gif

Precej, je pa tudi res da je to dokaj redek motor (govorimo o 2.2 HDI ne?). Realna cena je vseeno 5x nižja:klik! Z menjavo cevi, menjavo vseh tekočin in pa filtrov + delo te pride zadeva pod 1000 EUR.

Mimogrede, na kakšni osnovi pa podajaš tole izjavo (pa še kar nekaj podobnih v ostalih temah - s tvoje strani)? Z menjavo vseh tekočin in vseh filtrov tole zagotovo ne bo pod 1000€, če govorimo o novi turbini. Sploh pa nimam pojma zakaj bi menjal vse tekočine in vse filtre ... kaj boš menjal - hladilno tekočino, zavorno tekočino, olje v menjalniku in olje v motorju ali kaj?
confused-1.gif

Ok, sem se narobe izrazil (sem avtomatsko pisal). Menjat je potrebno dovodne/odvodne cevi za olje do turbine (niso tako poceni), tesnila, potem obvezno menjava olja, oljnega filtra pa tudi zračnega filtra, pri večino vozil se menja še hladilna tekočina. Dela je spet odvisno od motorja in vozila, ampak tako na pamet 5-10h dela. Za turbino, ki stane 500 EUR + ostali materjal + delo, nanese okroglih 1000 EUR pri dobrem servisu, če dela Francl pod kozolcem brez računa prideš skozi tudi z manj.

Če kakšna postavka ne drži pa lahko poveš zakaj ne in koliko pride potem to vse skupaj!
zmaga.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Hladilne tekočine se ne menja (Zakaj bi jo?), ravno tako se ne menja zračnega filtra (razen, če je po intervalu na vrsti za menjavo seveda). Dovodno cev se vedno preventivno (načeloma se zelo redko delno zamaši) menja, odvodno pa v zelo zelo redkih primerih (pri vozilih, kjer so znani problemi z odvodnimi cevmi). Dovodna cev v večini primerov NI draga, ravno tako niso draga tesnila (5-10€). Motorno olje in filter olja je vedno potrebno (preventivno) zamenjat.

Pomemben del tega popravila pa predstavlja čiščenje intercoolerja ter vseh zračnih kanalov (cevi, kolektor), v katere je prišlo olje.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.388
5.663
113
No zanimivo...nam na uradnem niso olja menjal! Je pa res da je delal avto normalno....sam ležaj je piskal.......dost za opilke?
crazy1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kot prvo za tako ceno nikoli ne bos dobil turbine kot si pisal, kot drugo turbine so vedno drazje ne pa cenejše še posebej pri teh novih motorjih kjer imajo krmilno elektroniko,..
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.155
4.132
113
Tudi prav, se vdam ... menjava turbine za enega 1.2TSI malčka bo čez 10 let tak strošek da se ne bo splačalo!
zmaga.gif
Elektronika pa v turbini kolikor vem še ne obstaja (razen par senzorjev ki nimajo neposredne vloge pri delovanju turbine).

Kar se tiče pa servisa C&B, cevi se vedno menja preventivno - v bistvu je cev zelo pogosto kriva za okvaro turbine. Če je dovodna cev zabasana bo tudi odvodna, sicer pa ni pomembno, ker praviš da so te cevi poceni se jih jasno raje zamenja. Tudi cevi za zrak se zamenja če zgledajo slabo. Zračni filter se menja, tako bodo povedali na vseh servisih ki se specialno ukvarjajo s popravilom/menjavo turbin - koneckoncev je filter del sistema v katerem deluje turbina.

Hladilna tekočino ni obvezno zamenjat, se pa pri dostopu do turbine in cevi ponavadi mora sneti še kak dela hladilnega sistema in posledično izpustit hladilno. Pri temu tudi ponavadi velja pravilo da če je že zunaj se jo nadomesti z novo!
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
"Austauš" original turbo košta 1000€ na pooblašečncu za S3ja... plus delo... se pravi 1500€ ... meni se to ne zdi ogormno, če računaš še na garancijo ipd.

lp
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
To je ja 1/4 vrednosti avta. Pa verjetno pri avtih s turbino ni problematična le turbina, saj je s tem povezanih še en kup zadev, ki jih pri N/A ni. Novega bi kupil bp s turbino, pri rabljenih pa sem nekoliko skeptičen. So pa razni malčki s turbo motorji verjetno zadnja faza pred uvedbo elektičnih motorjev.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Elektronika pa v turbini kolikor vem še ne obstaja (razen par senzorjev ki nimajo neposredne vloge pri delovanju turbine).

Na turbini fizično se nahajata ali pnevmatski ali električni aktuator. V večini primerov je aktuator pnevmatski (diafragma), kateri je s cevko povezan na vakuumski ventil, ki se običajno nahaja pritrjen na šasijo vozila, proč od turbine. Pri električnem aktuatorju gre praktično za magnetni variabilni ventil ali koračni motorček, v obeh primerih ne gre za neko hudo elektroniko.

Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kar se tiče pa servisa C&B, cevi se vedno menja preventivno - v bistvu je cev zelo pogosto kriva za okvaro turbine. Če je dovodna cev zabasana bo tudi odvodna, sicer pa ni pomembno, ker praviš da so te cevi poceni se jih jasno raje zamenja. Tudi cevi za zrak se zamenja če zgledajo slabo. Zračni filter se menja, tako bodo povedali na vseh servisih ki se specialno ukvarjajo s popravilom/menjavo turbin - koneckoncev je filter del sistema v katerem deluje turbina.

Spet govoriš na pamet. Odvodne cevi se niti pod razno ne menja vedno, ker je dovolj debela, da jo lahko v par sekundah oceniš, v kakšenem stanju je. Trditev "če je dovodna cev zabasana, bo tudi odvodna" je velika neumnost, ki kaže na to, da o stvari ne veš ravno veliko. Zračne cevi so popolnoma neodvisne od okvare turbine in se jih menja samo, če so zanič seveda. Okvara turbine ne vpliva na življensko dobo zračnih cevi. Enako velja za zračni filter. Kot je razvidno, boš ti moral še kaj kje povprašati, jaz to področje poznam precej dobro, ker sodelujemo s servisom Beja, da o raznih izobraževanjih niti ne govorim ...


Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Hladilna tekočino ni obvezno zamenjat, se pa pri dostopu do turbine in cevi ponavadi mora sneti še kak dela hladilnega sistema in posledično izpustit hladilno. Pri temu tudi ponavadi velja pravilo da če je že zunaj se jo nadomesti z novo!

Spet neka pavšalna trditev. Če je že potrebno spustiti hladilno tekočino iz sistema, to niti približno še ne pomeni, da jo je treba zamenjati ... razen v primeru, da ti jo sosedov Francelj spusti potleh. Hladilna tekočina zdrži zelo dosti in niti najmanjše potrebe ni, da bi jo vedno po izpustu zamenjal, v kolikor je tekočina čista in ima ustrezno razmerje. Mercedesova hladilna tekočina ima npr. interval pregleda (!) na 10 let.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.155
4.132
113
Ok, ne trdim da nisi pravilno podučen sej se očitno ukvarjaš s temi stvarmi. Kaj vse se menja in kaj ne ter zakaj mene niti ne zanima, če mi crkne turbina hočem da se popravi in da dela vsaj toliko kot stara - če to pomeni da se preventivno zamenja še kaj je meni OK. Enako kot lahko tesnilo glave zamenjaš sam doma in pri tem ne ravnaš glave niti ne uporabiš drugih vijakov ... načeloma ne bo problemov!

Lepo da sodelujete z Bejo, ker so majstri - samo Mejduš kako to da vas Trček ne uči tega kar dela sam?!
evil.gif
(recimo menjava zračnega filtra in menjavo hladilne tekočine pri Beji opravijo vedno, vsaj kar imam jst izkušnje [vem za tri avte, ki so jih servisirali tam, med drugim tudi moj pa je povsod enako])
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
niti ne uporabiš drugih vijakov ...

Spet si se ujel - nekaterih vijakov se ne menja ... odvisno od vrste.
grims-1.gif


Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Lepo da sodelujete z Bejo, ker so majstri - samo Mejduš kako to da vas Trček ne uči tega kar dela sam?!
evil.gif
(recimo menjava zračnega filtra in menjavo hladilne tekočine pri Beji opravijo vedno, vsaj kar imam jst izkušnje [vem za tri avte, ki so jih servisirali tam, med drugim tudi moj pa je povsod enako])

To sploh ne drži, sicer je res, da se velikokrat menja tudi filter (ker/če je pač umazan; čistega filtra ti nikjer ne bodo zamenjali samoiniciativno). O hladilni tekočini pa sploh ne gre izgubljati besed, ker nima popolnoma nobene veze s turbino.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.155
4.132
113
Ne bodimo dlakocepski!
grin1.gif


Kar se tiče pa Beje sem pa povedal po resnici, lahko še priložim račun če ne verjameš.

Sedaj pa dovolj offtopica-a!

Ontopic: VAG turbo motor (TSI) v kombinaciji z DSG je idealna varianta!
cheer.gif