Golf 1.4 TSI vs. Astra 1.4 Turbo vs. P308 1.6 THP

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Pred kratkim kupil starega Renaultovega 2.4 bencinca s polno malho kilometrov. Po mojih izkušnjah večja prostornina prinaša bolj "mehko", manj naporno vožnjo. Poraba je seveda večja kot pri manjšem, turbinsko polnjenem motorju, vseeno pa občutek pri vožnji ni isti. Počasi razumem Američane in njihov rek "there is no replacement for displacement". Kakšen valj več gotovo pomaga pri mirnem teku motorja, velikem navoru pri podn obratih. Najbolj mi je všeč, ker prestavna ročica sameva. Motor se da peljat v 5 prestavi tako pri 50 kot pri 130 in ob pospeševanju sploh ne rabi par let, da pride na višjo hitrost.

Kaj pa si to kupil? Ker takole na pamet mi nekaj ne gre skupaj? Ker omenjaš "valj več" sumim na kakšnega Safrana s 5-valjnikom. Ampak tisto ni Renaultov motor, temveč Volvov. In nima 2.4 litra ampak 2.5.

Sicer pa se z ugotovitvami strinjam. Tudi omenjena mašina (če sem prav dešifriral) je super, edino na pravo olje pazi.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Ja, gre za Safrana 2.5. Motor je pa vrstni petvaljnik z 2435 ccm, kar se šteje kot 2.4 litrski motor in ne 2.5. Renault je malo po svoje tole komercialno zaokrožil navzgor. Ja, motor je Volvov. Sicer pa je precej nenavita zadeva z vsega 165 konji. Mislim, da je bil na novo razvit leta 1985.

Motor v tak avto paše kot ata na mamo. Tih, uglajen, čisto nekaj drugega kot poslušanje dretja kakega malega motorja, ki ga moraš priganjat v višje obrate. Poraba je sicer točno 9 litrov ampak to vzamem v zakup. Ne vem, kaj se je dogajalo z avtom prej, pri meni se ima lepo
smile-1.gif
, ne šparam pri servisih.
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
"Austauš" original turbo košta 1000€ na pooblašečncu za S3ja... plus delo... se pravi 1500€ ... meni se to ne zdi ogormno, če računaš še na garancijo ipd.

lp






1500 eur ti ni veliko?, še posebej za menjavo 500 eur?,,hm glede da eni delavci dobijo za celomesečno plačo...
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
38
CENTAR LJ
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
"Austauš" original turbo košta 1000€ na pooblašečncu za S3ja... plus delo... se pravi 1500€ ... meni se to ne zdi ogormno, če računaš še na garancijo ipd.

lp






1500 eur ti ni veliko?, še posebej za menjavo 500 eur?,,hm glede da eni delavci dobijo za celomesečno plačo...

Navaden delavec nima S3ja
evil.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Verjemi, da marsikateri delavec na minimalcu se kaj hitrejsega, drazjega in mocnejsega od S3. Zato pa ima tale tema toliko klobas, ker nimajo za meso zraven segedina.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Verjemi, da marsikateri delavec na minimalcu se kaj hitrejsega, drazjega in mocnejsega od S3. Zato pa ima tale tema toliko klobas, ker nimajo za meso zraven segedina.

dobra
grin1.gif


pa na žalost resnična
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
OFF: Samo pritoževanje čez žen(sk)e. Kdo vam je kriv, če ste izbirali nekompatibilno? Sosed?
wink-1.gif
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Ne bo držalo. Razlike so občutne, in to na vseh področjih. Vprašanje je samo, kaj hočeš imeti in kaj si lahko privoščiš.

ON: A bi kdo napisal še kako izkušnjo z novimi turbinsko polnjenimi bencinarji?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.154
4.132
113
Precej visoka poraba za tak mlinček, vsaj glede na to kar ponuja konkurenca!
evil.gif


Dopuščam pa opcijo da ne voziš ravno počasi po Tminskih rovtah!
grims-1.gif
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.286
196
63
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
ON: A bi kdo napisal še kako izkušnjo z novimi turbinsko polnjenimi bencinarji?

Avto iz profila,1.8TSI, 160KM, 250 Nm navora, zaenkrat (60kkm) nobenih težav, (moja) povprečna poraba 8-8,5, izredno tih in miren motor, moči vrh glave. Če bo delal še naprej tako dobro, ga zlepa ne menjam.
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
@slick

Sodeč po dynu grafu ( http://www.oct-polska.pl/wp-content/files_flutter/12614050101-8-tsi-160-hp__en.ds.pdf ) ima tvoj motor odlične karakteristike, saj imaš poln navor na voljo od 1500 obratov dalje, moč nad 150km pa med 3500 in 6500 obrati, kar je odlično. Za primerjavo, moj NA 155 km 2.0 motor ima takšno moč na voljo šele med 5500 in 6700 obrati.

In pri 2500 obratih imaš ti 85km jaz pa 60. V praksi pomeni da moram jaz toliko več menjavat da ga držim nekje na 6000 obratih za max pospeševanje.

Porabo pa imava nekje enako, jaz 8,2- 8,5.

Seveda pa meni ne more crknit turbo ali visokotlačne FSI šobe
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
38
CENTAR LJ
Za primerjavo naštetim starodobni Golf 3 letnik 96 2.0 110kw 16v poraba enaka. 8-8.5 z zimskimi 185 gumami tudi pod 8 na tank. Meni se napredek ne zdi ogromen, je res da so vaši avti težji ampak poraba je na ravni starega golfa
smile-1.gif
) je pa res da je moj avto lažji cca 1.2t, nima toliko navora pri nizkih obratih in ni problema imeti porabo tudi 10 ob nespametni vožnji. Teli novi TFSI, FSI motorji so res čista bomba, upam da bo na dolgi rok enako vzdržljivo kot stari 1.8T sam nebi gledal dizla razen če bi delal 40.000km+ letno.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.697
9.913
113
40
MB
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
ON: A bi kdo napisal še kako izkušnjo z novimi turbinsko polnjenimi bencinarji?

Avto iz profila,1.8TSI, 160KM, 250 Nm navora, zaenkrat (60kkm) nobenih težav, (moja) povprečna poraba 8-8,5, izredno tih in miren motor, moči vrh glave. Če bo delal še naprej tako dobro, ga zlepa ne menjam.

za novega passata 1.8 TSI z DSG piše kombinirana 7l
smile-1.gif