Živjo,
ker je tema o možnem nategu kar živahna, dodajam svojo izkušnjo z zavarovalnico Generali.
Lani enkrat sem imel v križišču to nesrečo, da je prav takrat s stranske ceste tja pripeljala starejša gospa, morda malo raztresena. Splet okoliščin in je bila v mojem avtu. Bilo ji je hudo, a posledice na mojem avtu niso bile kaj posebnega - luknja v sprednjem odbijaču, podrajsan žaromet, zlomljena mrežica maske. Izpolnila sva evropsko poročilo, kjer je gospa priznala krivdo. Zavarovana je bila pri Generali - hudir pri škodah iz AO je pač ta, da ne moreš izbrati, katero zavarovalnico bo povzročitelj imel.
Šel sem k njihovemu pooblaščenemu cenilcu, ki je tudi serviser vozil. Ni trajalo zelo dolgo, ko sem dobil dopis, da je priznan 100% temelj iz naslova police gospe. Po spominu kakšne tri tedne. Ker je bil moj avto popolnoma vozen, se okrog tega časa sploh nisem sekiral. In sem se vozil še kakšna dva meseca, ko sem se letošnjega februarja le najavil v servisu.
"Trajalo bo cirka tri dni (barvanje odbijača)," mi pravijo.
"Ni problema, samo nadomestni avto mi zrihtajte."
"Ahem, to pa običajno ne krije zavarovalnica iz AO, bi šlo mogoče iz vašega kaska?"
"Ojoj, kaj pa ima zraven moj kasko? Morda ga nimam. V vsakem primeru želim, da krije nadomestno vozilo zavarovalnica povzročiteljice."
"Ojojoj," objokuje serviser.
Dogovorila sva se, da bo za čas popravila (čez en teden) nadomestni avto zagotovil (so kar velika hiša, tudi prodajalna avtov), jaz pa bom v vmesnem času uredil z zavarovalnico.
Potem sem klical na kranjsko enoto Generalija, ker sem od tam pač dobil dopis glede temelja plačila škode. Eno dekle, po glasu kar prijetno, me je kar hitro želelo prepričati, da mi nadomestno vozilo ne pripada. Ker nisva prišla skupaj, sem želel govoriti s kom, ki ima večjo moč odločanja. Dobil sem gospoda cenilca, ki mi je želel prodati isto - namreč, da stroškov nadomestnega avta ne bodo krili. Razumem, da jih ne želijo (strošek je pač strošek, tudi če si zavarovalnica), ampak jaz jih pa tudi nisem nameraval. Ker nisva prišla skupaj, mi je svetoval, naj mu pošljem pisno, on pa bo posredoval naprej v pravno službo. Dobil sem občutek, da imajo ljudje tam pač navodila, naj se na vsak način izognejo kritju stroškov nadomestnega vozila in se mi je zdelo to že kar nategatorsko.
Potem se je začela pisna konverzacija, iz katere bom zaradi zasebnosti kaj izpustil (v upanju, da s tem ne prikrajšam dramaturške razburljivosti). To konverzacijo bom objavljal kar v odgovorih v tej temi, da bo lepši redosled. Upam, da mi kdo prehitro ne uleti v temo
ker je tema o možnem nategu kar živahna, dodajam svojo izkušnjo z zavarovalnico Generali.
Lani enkrat sem imel v križišču to nesrečo, da je prav takrat s stranske ceste tja pripeljala starejša gospa, morda malo raztresena. Splet okoliščin in je bila v mojem avtu. Bilo ji je hudo, a posledice na mojem avtu niso bile kaj posebnega - luknja v sprednjem odbijaču, podrajsan žaromet, zlomljena mrežica maske. Izpolnila sva evropsko poročilo, kjer je gospa priznala krivdo. Zavarovana je bila pri Generali - hudir pri škodah iz AO je pač ta, da ne moreš izbrati, katero zavarovalnico bo povzročitelj imel.
Šel sem k njihovemu pooblaščenemu cenilcu, ki je tudi serviser vozil. Ni trajalo zelo dolgo, ko sem dobil dopis, da je priznan 100% temelj iz naslova police gospe. Po spominu kakšne tri tedne. Ker je bil moj avto popolnoma vozen, se okrog tega časa sploh nisem sekiral. In sem se vozil še kakšna dva meseca, ko sem se letošnjega februarja le najavil v servisu.
"Trajalo bo cirka tri dni (barvanje odbijača)," mi pravijo.
"Ni problema, samo nadomestni avto mi zrihtajte."
"Ahem, to pa običajno ne krije zavarovalnica iz AO, bi šlo mogoče iz vašega kaska?"
"Ojoj, kaj pa ima zraven moj kasko? Morda ga nimam. V vsakem primeru želim, da krije nadomestno vozilo zavarovalnica povzročiteljice."
"Ojojoj," objokuje serviser.
Dogovorila sva se, da bo za čas popravila (čez en teden) nadomestni avto zagotovil (so kar velika hiša, tudi prodajalna avtov), jaz pa bom v vmesnem času uredil z zavarovalnico.
Potem sem klical na kranjsko enoto Generalija, ker sem od tam pač dobil dopis glede temelja plačila škode. Eno dekle, po glasu kar prijetno, me je kar hitro želelo prepričati, da mi nadomestno vozilo ne pripada. Ker nisva prišla skupaj, sem želel govoriti s kom, ki ima večjo moč odločanja. Dobil sem gospoda cenilca, ki mi je želel prodati isto - namreč, da stroškov nadomestnega avta ne bodo krili. Razumem, da jih ne želijo (strošek je pač strošek, tudi če si zavarovalnica), ampak jaz jih pa tudi nisem nameraval. Ker nisva prišla skupaj, mi je svetoval, naj mu pošljem pisno, on pa bo posredoval naprej v pravno službo. Dobil sem občutek, da imajo ljudje tam pač navodila, naj se na vsak način izognejo kritju stroškov nadomestnega vozila in se mi je zdelo to že kar nategatorsko.
Potem se je začela pisna konverzacija, iz katere bom zaradi zasebnosti kaj izpustil (v upanju, da s tem ne prikrajšam dramaturške razburljivosti). To konverzacijo bom objavljal kar v odgovorih v tej temi, da bo lepši redosled. Upam, da mi kdo prehitro ne uleti v temo