bil je fajt do zadnjega ovinkaMosseero...
Vsi ste bili za to, da se naj na zadnji dirki pozabi na vse in se naj sfajtata. Tole pač ni bil fajt.
bil je fajt do zadnjega ovinkaMosseero...
Vsi ste bili za to, da se naj na zadnji dirki pozabi na vse in se naj sfajtata. Tole pač ni bil fajt.
Zate, kateri je pregledal vse avte definitivno.bil je fajt do zadnjega ovinka
To pa je argument jaKrogov za prehitevanje je bilo več kot dovolj, če ga v 57 krogih ni...
Ce sprememomto, da je Massi nad pravili, potem je danes vse cisto. Konec debate.
Sem lepo napisal: če ima Massi pravico, da gre mimo člena o SC, potem itak ni debate in je stvar jasna in zaključena. Če nima (in priziv, če se zgodi, bo v bistvu to razjasnil,), bomo pa videli, kaj bo. In se bo recimo razrešilo to, ali 15.2 pomeni, da lahko SC uporablja kakorkoli hoče, ali le, da ga lahko polje na stezo po svoji presoji (pri tem pa se mora držat ostalih členov pravilnika).V bistvu kozlarije strelaš ti, saj imš lepo obrazloženo, celo z členom, ki ti lepo razlaga, da je Masi ravnal v skaldu z pravili. saj veš... v pravilnikih so celo členi, ki lahko izključujejo druge... Drži se raje elektro VW, F1 ti ne gre
Če bi dirko vodili po tvoje, bi bilo podobno, kot večji gradbeni projekti v SLO... Pošlje Massi ven SC, se Merc pritoži, zato se zadeva ustavi tam, kjer je, dokler se pritožba ne obravnava... Potem ugotovijo, da en podčlen res ne predvideva SC v takem primeru, zato se pritoži RB, ponovno postopek... In potem tako dalje... Dirka se zaključi enkrat čez dve leti, ko so vsa pravna sredstva uporabljena. Takrat ugotovijo, da je najbolje, če , hipno, upoštevaje varnost voznikov, obvelja odločitev Massija, kot v tem primeru. Ko naredi napako, kot recimo v SPA, kjer niti ni bilo hipno odločanje, pa po dirki skupno najdejo najboljšo možno rešitev, v primeru ponovitve takega dogodka. Kot bo potrebno poiskati novo rešitev za uporabo dodatnih motorjev, saj sem se sam že večkrat vprašal, zakaj ne naredi nekdo motor z vsaj 100KM več, pa ga lepo menjajo na dve dirki... +5 mest ni nobena kazen za močnejši motor, kar smo lepo videli v Braziliji. Edina pravična kazen bi bila štart iz boksev, pa še to bi na polovici proge lahko prišel do samega vrha.Sem lepo napisal: če ima Massi pravico, da gre mimo člena o SC, potem itak ni debate in je stvar jasna in zaključena. Če nima (in priziv, če se zgodi, bo v bistvu to razjasnil,), bomo pa videli, kaj bo. In se bo recimo razrešilo to, ali 15.2 pomeni, da lahko SC uporablja kakorkoli hoče, ali le, da ga lahko polje na stezo po svoji presoji (pri tem pa se mora držat ostalih členov pravilnika).
Tako da nihče ne strelja kozlarij,, vsak ima pač svoje tolmačenje nejasnih delov, v postopku pa se bo razjasnilo, kdo se moti in kdo ne.
Osebno menim, da ima MB prav, hkrati pa tudi, da je sezona končana in se izid ne bi smel spremenit kasneje za zeleno mizo. Zdaj morajo pa enko elegantno rešitev poiskat, predvsem pa porihtat, da se to ne bo v prihodnje dogajalo.
Massi je pac izpustil priloznot, da se vsemu temu izogne in nam pusti, da gledamo dobro dirko do konca in da ni pritozb. Lepo bi prekinil dirko, kolona bi sla v bokse, kdor bi hotel bi menjal gume, zaostale bi zlozili zadaj in bi imeli 4 kroge direktnega boja med ham in ver do konca.