Na zimskih so zavorke ponavadi lepo preko 40 metrov. Pač specifika zimskih gum, zato so pa vedno navedene gume na avtu.@STJV1: je zavorna pot res tako slaba, kot ste navedli v testu? Avto ima sicer 18 col, ne 19, kakor pišev testu. Med tehničnimi podarki je sicer pravilno navedeno 215/45 R18, sicer GY zimske, a niso neke čungalunga gume, bi avto zato rabil 45 m 100-0.
Je kaj novic glede X motorja? Autobild pravi, da bo na voljo G150, torej SW odprt G122 bencinar.
zmoti me edino pribitek porabe pri avtomatiku, ki je na trenutke vsaj malo nenavaden.
Predvsem me zanima krivulja novora. Max je pri 3.000 obratov, a če ga pri ca. 2k obratih ni na voljo 90 %, to ne bo nek hit oz. po prijetnosti vožnje primerljivo s turbo bencinci...
Glede na podatke porabe pri avtomatiku je navor najbrž bližje japonski kavnim mlinčkom iz 90h oz. najbrž je referenca wankel (nič navora če ni obratov).
Sicer pa ne vem kakšne turbo bencince si ti vozil, mogoče kakšne volvote ali pa R5 iz leta 90 ... ker že ene 20 let imajo turbo bencinarji precej navora iz nule oz. od delovnih obratov (1.5k rpm) bencinarja dalje je na voljo skoraj poln ali poln navor.