[Formula 1] Novice iz sveta III.

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ampak, če bi bile take gume, bi potem spet zmagovali samo eni in isti, torej tisti, ki bi imeli najboljši avto in voznika. Zdaj pa je tako, da je na vsaki dirki bil drugi zmagovalec, ker so pač gume vedn drugačne in je nemogoče imeti avta, ki bi ustrezal vsem pogojem.

In to so hoteli, da Pirelli naredi, kdo je to hotel, verjetno mi vsi, a smo po letošnji sezoni verjetno spet drugega mnenja.

Saj moraš znat varčevat. Če ne, se ti drop-off pač zgodi prej. AMpak ne morejo pa gume zaradi normalne vožnje na limitu razpadat. In to se s temi prepereliji dogaja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Problem je, da nihče več noče gledat F1, kjer je eno moštvo in en dirkač tako hudo dominanten, zato ga letos serjejo s temi pireli gumami.

F1 je šport, kjer samo dogajanje za volanom namreč ne prinese nekih užitkov gledalcem. Tako kot recimo košarka, fuzbal, tenis, ne vidi se tisti "majstorij" ki jih lahko izvajajo športniki v drugih panogah, zato je nekako potrebno pričarati ta show, in to zgleda poskušajo letos narediti.

Ampak za to so kriva pravila. Prepovedat keramične zavore (lepo nazaj na železje), downforce zmanjšat za 75%, ene same zelo trde gume, povečat drag, da ne bo šlo po ravninah nič dosti hitreje kot zdaj, pa bo več drsenja, več dela, več prehitevanj iz zavetrja, več zabave na zaviranju ipd ... Pa še prepovedat blokiranje in zapiranje (in striktno sankcionirat, pa rinjenje tekmecev, ki je zadj tako popularno in nekaznovano, tudi). Pa e bo videlo, kdo zna in kdo ne zna, pa se bo videlo, kako vozniki delajo. Bo zelo očitno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Nico Rosberg says he is happy for his robust defensive driving tactics in the Bahrain Grand Prix to be discussed this weekend to help clarify what is considered acceptable on-track behaviour in the future.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/99477

"Rules such as a car width [when a driver is moving back towards the racing line after making a block] is very good because we need that clear situation to penalise drivers when there is a need to."

Torej je dovoljeno da se menja smer ko se zapelje nazaj na racing line, ampak ob tem se mora pustiti širino bolida med svojim bolidom in koncem steze. Zadeva zaključena SVJT ali še kar ne?

Zame ne, dokler bo tisti člen pravil v nasprotju sam s sabo. Predvsem je pa narobe in bedasto dovolit to vračanje nazaj.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Problem je, da nihče več noče gledat F1, kjer je eno moštvo in en dirkač tako hudo dominanten, zato ga letos serjejo s temi pireli gumami.

F1 je šport, kjer samo dogajanje za volanom namreč ne prinese nekih užitkov gledalcem. Tako kot recimo košarka, fuzbal, tenis, ne vidi se tisti "majstorij" ki jih lahko izvajajo športniki v drugih panogah, zato je nekako potrebno pričarati ta show, in to zgleda poskušajo letos narediti.

Ampak za to so kriva pravila. Prepovedat keramične zavore (lepo nazaj na železje), downforce zmanjšat za 75%, ene same zelo trde gume, povečat drag, da ne bo šlo po ravninah nič dosti hitreje kot zdaj, pa bo več drsenja, več dela, več prehitevanj iz zavetrja, več zabave na zaviranju ipd ... Pa še prepovedat blokiranje in zapiranje (in striktno sankcionirat, pa rinjenje tekmecev, ki je zadj tako popularno in nekaznovano, tudi). Pa e bo videlo, kdo zna in kdo ne zna, pa se bo videlo, kako vozniki delajo. Bo zelo očitno.

Potem praktično prideš na pravila pokojne CART serije, razen motorjev na etanol...
Res pa je, da je bil CART vsaj v 90-ih telo glednjiva in zanimiva zadeva
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
Že ja, ampak tiste sezone, ko je ata s ferarijem tural ravno niso ble pretirano gledljive in zanimive, zato pa je potem fia začela mešat štrene in upeljevat novosti, ki bi zjebale ferari
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Bom tu vprašal, da nem nove teme za tako malenkost načenjal......

Mi zna kdo povedat čemu služi tisti izbočeni del na formuli 3 oz kaj je tisto...... to je na levi strani dirkalnika in je pritrjeno na ohišje, je pa nekakšne oblike kot žoga za rugby
smile-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
Reported F1 Salaries *
01. Fernando Alonso €30 million
02. Lewis Hamilton €16 million
= Jenson Button €16 million
04. Sebastian Vettel €10 million
= Mark Webber €10 million
= Felipe Massa €10 million
= Nico Rosberg €10 million
08. Michael Schumacher €8 million
09. Kimi Raikkonen €5 million
10. Heikki Kovalainen €4 million
11. Timo Glock €3 million
12. Kamui Kobayashi €1 million
= Romain Grosjean €1 million
14. Nico Hulkenberg €500,000
= Sergio Perez €500,000
= Vitaly Petrov €500,000
= Pedro de la Rosa €500,000
18. Jean-Eric Vergne €400,000
= Daniel Ricciardo €400,000
= Pastor Maldonado €400,000
21. Bruno Senna €250,000
= Nairan Karthikeyan €250,000
23. Paul di Resta €200,000
24. Charles Pic €150,000

resno ne vem zakaj bi moral dirkač imet več kot 0,5 mio na leto plače za tole dirkanje
wink-1.gif
, en tak slo minimalc bi bil čisto dovolj.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
Že ja, samo vseeno mi je čudno, zakaj bi nekdo sploh dal rosbergu toliko denarja? Rajši di resti 200K, je IMO, bolj sposoben.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
Dobro no, alonso je trenutno najboljši voznik v karavani, zato je to upravičeno. Glede na masso bi itak moral imeti 10x več
smile-1.gif


masso pa imajo verjetno zaradi brazilskega trga, teh 10mio verjetno dobijo dokaj hitro not.

Hah, pa še kar nekaj drugih zneskov pade v oči...grosjean 1mio, de la rosa 400k...bi naj bili ti zneski 100% pravilni?
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Upravičeno, da dobi 14 mio več kot Hamilton in 20 mio več kot Vettel?

Tebi očitno še marsikaj več ni jasno, kot sem do zdaj mislil.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.957
6.987
113
Ne vem, hamilton se ravno ni dokazal, edino s tem, da je brezglavo dirkal v preteklih sezonah in da ima 1 naslov prvaka, pa še to po veliki sreči.

Alonso se je po drugi strani že zelo dokazal, edino ata je bolj uspešen. Vettel...je še zaenkrat uganka, biti hitrejši od webbra ni problem, ko je avto tip top, letos ga pa že jebe.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
lahko mogoče daš link do enega Alosno-Vau manevra, vožnje itd..mater da tuhtam pa se ne spomnim nobene :S