[Formula 1] Novice iz sveta III.

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
z gumami bi morali imeti 2 različici gume, na vseh dirkah iste.. in je to to..tako pa počasi niti tole kar je bilo na prvih 4 dirkah ne bo več zanimivo. Zmagal bo tisti ki bo imel nedeljsko srečo. in je to to.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Realman pravi:
Točno tako. V časih ko je ferrari dominiral par let z atom, je formula izgubila privlačnost. Sedaj jim je jasno, da popolna dominantnost enega moštva zelo slabo vpliva na show... Saj je logično ne, kdo bo gledal kako se dva avta vozita daleč spredaj, ostali pa zadaj za njima celo sezono, zelo slabo za gledanost. Meni je to prav všeč, kar se sedaj dogaja, sezona popolnoma nepredvidljiva, da je 5-6 moštev tako skupaj po hitrosti, toliko bolje.

Ali si pozabil ne leto in pol popolne dominance Renaulta (Alonso 2x), sedaj dve leti Red Bulla, prej McLarna, Williamsa... Spomin kot zlata ribica
 

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
393
2
18
Dominacija renaulta se meni ni zdela tisti 2 leti, je bilo zelo na tesno vse. Redbul je imel malo večjo dominacijo. Vendar to kar je imel ferrari od 2000 naprej, ni niti približno primerljivo z tem. Zato pa sedaj spreminjajo nonstop pravila, da je skozi pestro. Če si ata fan imaš očitno dokazano zamegljen razum.
hysterical-1.gif
Moral sem...
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
2005 je McLaren sicer dosegel več zmag od Renaulta - ampak če bi imel Renault dva enakovredna voznika bi bila zgodba drugačna
2006 je bila prva polovica čista dominacija Renaulta - Ferrari se je pobral v drugi polovici sezone, ostali niso prišli zraven

Razumem, da si Šumi-hater, ampak malo realnosti ne škodi
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Ni bilo 2006 tisto leto, ko so sredi sezone prepovedali Renaultov roll bar ali nekaj podobnega?
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ni bilo 2006 tisto leto, ko so sredi sezone prepovedali Renaultov roll bar ali nekaj podobnega?

Mass-damper...prepoved pa je zahteval McLaren, da ne boste sedaj vsi skakali, da je to zahteval Ferrari.
Ferrari je že imel vgrajeno tole v svojem dirkalniku in oni niso zahtevali prepovedi, McLaren pa ni imel tega oz. je imel zelo slabo razvito in so zahtevali prepoved.
 

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
393
2
18
To meni ne zdi takšna dominacija, kot jo je imel ferarri 5 let skupaj, nobeden niti blizu ni prišel. Saj zato sedaj, kot sem že zgoraj napisal nonstop neki spreminjajo čim se eno moštvo preveč dvigne in prav je tako. Je vsaj zanimivo, vsaj meni.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
z gumami bi morali imeti 2 različici gume, na vseh dirkah iste.. in je to to..tako pa počasi niti tole kar je bilo na prvih 4 dirkah ne bo več zanimivo. Zmagal bo tisti ki bo imel nedeljsko srečo. in je to to.

Točno tako. In dobavitelja bi morali zamnjeti, ker pri Pirelliju očitno nimajo pojma. Guma mora zdržati X krogov dirkanja na limitu, ne pa da razpade po enem ali dveh. Če ne vedo, kako to naredit, naj si pogledajo gume v avszralskih V8 supercars. Imajo mehke in trde, vedno enake. Načeloma so mehke 1,5 s na nek normalno dolg krog hitrejše, a v recimo 20 krogih izgubijo 4 sekunde tempa (precej linearno, razen čisto na koncu, in to tudi, če jih matraš do konca), medtem ko trde le kako sekundo. Potem jke po od steze do steze (glede na asfalt) odvisno, kdaj se krovulji kriæata in od tega je odvisna izbira taktike (tudi tam morajo moštva uporabiti obe različici gum). Ampak važno je predvsem to, da oba tipa gum dovolita dirkanje na limitu, ne pa, da jih je treba ful paziti, da jih ne uničiš v krogu ali dveh.
Tega Pirelli očitno ne obvlada.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Ampak, če bi bile take gume, bi potem spet zmagovali samo eni in isti, torej tisti, ki bi imeli najboljši avto in voznika. Zdaj pa je tako, da je na vsaki dirki bil drugi zmagovalec, ker so pač gume vedn drugačne in je nemogoče imeti avta, ki bi ustrezal vsem pogojem.

In to so hoteli, da Pirelli naredi, kdo je to hotel, verjetno mi vsi, a smo po letošnji sezoni verjetno spet drugega mnenja.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ampak, če bi bile take gume, bi potem spet zmagovali samo eni in isti, torej tisti, ki bi imeli najboljši avto in voznika. Zdaj pa je tako, da je na vsaki dirki bil drugi zmagovalec, ker so pač gume vedn drugačne in je nemogoče imeti avta, ki bi ustrezal vsem pogojem.

In to so hoteli, da Pirelli naredi, kdo je to hotel, verjetno mi vsi, a smo po letošnji sezoni verjetno spet drugega mnenja.

Ja kdo pa drug?
Raje vidim zmagovati dirkače, ki so sposobni vožnje na limitu, kot pa voznike, ki imajo sposobnost varčevanja z materialom (Prost)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Problem je, da nihče več noče gledat F1, kjer je eno moštvo in en dirkač tako hudo dominanten, zato ga letos serjejo s temi pireli gumami.

F1 je šport, kjer samo dogajanje za volanom namreč ne prinese nekih užitkov gledalcem. Tako kot recimo košarka, fuzbal, tenis, ne vidi se tisti "majstorij" ki jih lahko izvajajo športniki v drugih panogah, zato je nekako potrebno pričarati ta show, in to zgleda poskušajo letos narediti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Nico Rosberg says he is happy for his robust defensive driving tactics in the Bahrain Grand Prix to be discussed this weekend to help clarify what is considered acceptable on-track behaviour in the future.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/99477

"Rules such as a car width [when a driver is moving back towards the racing line after making a block] is very good because we need that clear situation to penalise drivers when there is a need to."

Torej je dovoljeno da se menja smer ko se zapelje nazaj na racing line, ampak ob tem se mora pustiti širino bolida med svojim bolidom in koncem steze. Zadeva zaključena SVJT ali še kar ne?
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.518
894
113
ksz

Citat:
"To je bila bitka, dolga osem krogov. Osem krogov pred koncem so me namreč pozvali, naj Michaela (Schumacherja) spustim predse. Redko sem v svoji karieri izgubil glavo, toda takrat sem jo. Po radijski zvezi sem v garažo kričal, da tega ne bom storil, da bom vozil po svoje do konca. Večkrat sem jim jasno zatrdil, da ga ne bom spustil predse," danes Barrichella, ki se je lani jeseni po 19 letih v formuli 1 poslovil od kraljevskega razreda motošporta in se preselil v serijo indycar, citira časnik Globo.

"Ko sem vztrajal pri svojem, so mi po radijski zvezi povedali nekaj, kar bi lahko imelo zame veliko širše posledice. Ni šlo za pogodbo, ne morem pa vam povedati, o čem je bilo govora. Vsekakor pa je šlo za vrsto grožnje, zaradi česar sem ponovno razmislil o svojem življenju, o tem, kar najraje počnem. Zame pa je bila najljubša stvar v življenju dirkanje," je še povedal Barrichello.

zgleda, da jim je kar dolgcajt v kokpitu med dirko. Pa si potem malo popestrijo sami med seboj dirko. Veliko stvari se mu je zgodilo v 8 krogih.
evil.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
kaj rekli, so mu da lahko pakira...itak bo pa zdaj jokcal v Cart ko ga bodo vsaki teden v zid nabijali.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
09:35 Kimi Raikkonen manages more laps in the first session than he did words in yesterday's press conference. He ends up ninth.