FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPANA 2013

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.136
10.503
113
loterija je, kako bodo gume držale in komu. Ne pa kdo bo koga lovil in ga prehitel in bo boljši.
 

hgard

Guru
22. jul 2007
4.075
567
113
Ni loterija. Mercedesu bodo spustile, Lotusu pa držale
smile-1.gif
 

Lecter

Pripravnik
26. jul 2007
598
0
16
Gume so bile vedno pomemben del dirkanja.
Ni pa nobena loterija, ce vsa mesta pri vrhu poberejo bivsi svetovni prvaki v top mostvih. Edina neznanka je kdo od top mostev/voznikov bo najhitrejsi.

Lansko leto - ja tisto je bila loterija
smile-1.gif
7 tekem, 7 razlicnih zmagovalcev. In to celo taki kot Maldonado.
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.800
384
83
Vipavska dolina
Če temu da ne veš ali ti bodo gume zdržale 3, 5 ali 7 krogov ne rečeš loterija potem ne vem kako bi zadevo poimenoval.
No v nedeljo pričakujem da bodo zdržale kakšen krog več, je le proga precej krajša kot drugje
smile-1.gif
 

Lecter

Pripravnik
26. jul 2007
598
0
16
Ce ne ves koliko ti bojo zdrzale gume po tem, ko si prevozil s takimi ze tisoce kilometrov, ti ni pomoci. Me zanima kako bi se taki znasli v kakem motogp-ju, kjer so problemi, ce predcasno zrabis gumo se toliko hujsi. Ne bi imeli moznosti
smile-1.gif


Je pa obraba odvisna tudi od poteka same dirke. Ali vozis za kom ali ... Spremljas tudi konkurenco in taktiko minimalno prilagajas.

Ce zmagujejo samo top dirkaci in mostva in je edina neznanka kdo izmed najmocnejsih 3 mostev in najmocnejsih 5 dirkacev bo stal na stopnickah to ni loterija.
Ce pa je isti voznik enkrat prvi, drugic zadnji, potem sesti, in so vsi v takem.. - To je loterija!
 

legionar

Fizikalc
13. sep 2010
2.427
5
38
Ne tisto lansko leto so si bile ekipe veliko bližje eni drugi in so razlike od steze do steze malo več odločale. Koliko bodo zares zdržale gume ne vedo letos ne v rbr-ju pa vse tja do caterhama.

In to da gume zdržijo 0d 3 do 7 od 66 krogov ni formula ampka spretnostna preizkušnja., zakaj ne bi še bolj zanimivo naredili in odvzamejo 30% tanka pa, da vidmo še kdo ma res najmanjšo porabo. Primerjava med motogpje in f1 pri gumah pa je resno butasta, saj gume v motogpju zdržijo cca 75-85% dirke tistih zadnjih par krogov pa pride do razlike. V F1 pa cca 10% dirke.

In ker je potrebno pravilo "zamaneđirat" obrabo gume in postanke je v v vrhu prostora za 5 bolidov in drikačev top3 moštev z top ekipo in polno denaranico. Tu nekoliko odstopa samo Lotus z relativno nizkim proračunom, ki pa je še vedno visok.