[Formula 1] 01 Melbourne

masevc

Guru
2. sep 2007
3.519
894
113
saj se govori veliko o izpuhih. Sam ne še konkretno o moštvih.

Brawn je lepo povedal, da so nekateri izpuhi na meji legalnosti, oziroma še vedno pihajo na difuzor.

Kar pa se tiče Fducta, pa se mi zdi, da ne prinaša toliko prednosti, kot je sedaj praha dvignjenega. Drugače bi bilo, če bi lahko sistem delal neodvisno od DRS-a.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Ja saj se vedno znajdejo, ampak FIA potem omeji pravila in so spet na začetku
smile-1.gif


Če bi bilo kaj jasno proti pravilom, potem tega na bolidih ne bi bilo, to je jasno. Tako kot renaultov sistem.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/98217

McLaren managing director Jonathan Neale says his team will trust the FIA to take a definitive judgement on the wing system that Mercedes is operating in Formula 1 this year.

Bo kmalu znano, kako in kaj...

Bolj, kot je sporen mercov sistem, se mi zdi sporen mclarnov izpuh. Čudno, da se o tem nič ne govori?

Točno tako, bo znano - ni pa še, kot to trdijo nekateri drugi tule ...
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Hinavci? Samo svoje delo opravčjajo, kot je treba. Če FIA ne zna stvari takoj in nedvoumno uredit, je edino logično in prv, da vsak (ne le RB, vsak!) išče (znotraj dovoljenih sredstav, seveda) kar največji + zase in največji - za konkurenca. V nasprotnem primeru svoje delo opravlja zanič.

Vse, kar je treba v tem primeru je, da FIA (ne Charlie W. ampak FIA) z dokumentom objavi, ali je Mercedesova rešitev legalna ali ne in določi, do kdaj bo legalna. Potem je playing field za vse enak in to je to. Dokler pa samo nekaj po domače tolmačijo, pa je, pa ni, pa je, pani, pa seveda vsak svoje luknje in rešitve išče.

Je že bilo rečeno in potrjeno s strani FIA-e, da je zadeva legalna! Fora je samo ta, da oni nimajo pojma kako to deluje in to hočejo izvedeti od FIA-e.

Ni bilo. Uradno še ne (če ne verjameš, malo prebri šravilnike, tehnične predpise, pa se pouči o delovanju FIA). In kakor je prvilnik napisan ta hip, bi bilo čudno, če bi ostako legalno.
Preberi si letošnje tehnične predpise (imaš na FIA, vsega skupaj ni več kot 70 strani).
To, da čarli reče, da je stvar OK, še ne pomeni, da je dokončno in res OK.

Mercedes odkril luknjo v pravilniku

smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Zanimivo...ata pravi, da so problemi iz AU za njimi in da pretirane obrabe gum več ne bi smelo biti...medtem ko nico pravi, da bo potrebno spremeniti setup, torej narediti manj agresivnega, da ne bo več tako velike obrabe gum.

Ali to končno pomeni, da je merc bolj primeren avto za atejev način vožnje?
wink-1.gif
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Citat:
“I don’t think we would have been able to achieve a podium in Melbourne, despite going all the way through. Probably a fifth place would have been the max that we could have had.

To kar sem rekel, da vec od 5-8 mesta ne bi pricakoval na dirki. Ampak to nekaterim Schumi fanom (ne mislim tebe), dopovedat je...

Citat:
“Nevertheless, we have good ideas how to improve on what we learned from Melbourne. Whether that means we’re going to be on the podium or not, that’s another story because you obviously have at least four cars which are very strong - with two McLarens and two Red Bulls - and then you have quite a big group of cars which are very close to each other. So it’s going to be a challenge for all of us

Tole lih ne potrjuje, kar si napisal. Itak pa je obraba gum v Maleziji mnogo visja, kot v Melbournu. Pa tudi v enem tednu nobeno mostvo ni pripeljajo kaksnih novosti, razen ze se od pred Melbournom pripravljenih hladilnih aero delov (cover, sidepodi).

Pretirano obrabo gum pa je precej tezko poslihtat.. ker za te pojave je ponavadi kriv slabo zablansiran dirkalnik, to pa ne mores kar cez noc spremeniti. Posebej zdaj, ko so dirkalniki ze homologirani. Edino, ce so falili setup. V kar pa dvomim. To je sicer teorija, kako je pa v praksi bomo pa videli.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
ata bi v AU težko prišel več kot na 5. mesto, edino če bi imel zegn s safety carom.

Meni se zdi izjava ateja dosti bolj optimistična, kot pa od rosberga, kateri direktno takoj pove, da bo potrebno spremeniti setup, da bolid ne bo več tako agresiven. Ata pa pač..da imajo ideje
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zanimivo...ata pravi, da so problemi iz AU za njimi in da pretirane obrabe gum več ne bi smelo biti...medtem ko nico pravi, da bo potrebno spremeniti setup, torej narediti manj agresivnega, da ne bo več tako velike obrabe gum.

Ali to končno pomeni, da je merc bolj primeren avto za atejev način vožnje?
wink-1.gif

Ja, Schumi ima rad zelo trd avto, z garesivnim turn-inom in ga ne moti, če avto zdrsuje zadaj. To je v bistvu tudi najhitrejši setup, če je voznik res dober, pa če ga gume prenesejo. Rosberg ima raje understeer (kar je počasneje, a bolj kamot za vozit) ...
Eden razlogov, da Scumija v "njegovih" ekipah (tam, kjer je bil avto razvit zanj) sovozniki nikoli niso lovili je ravno to, da ima tako ekstremen setup (in seveda da je avto zanj narejen in se pri bolj klasičnih setupih ne odreže dobro), ki ga zmore in hoče zelo zelo malo voznikov.
Po domače: Nico, kot je videti, enostavno ne zmore obvladati takega setupa. Potem mu avto preveč drsi in s tem je obraba gum prevelika. Schumi tak setup obvlada, drsenj je manj in obraba gum tudi.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
To pomeni, da je končno merc na pravi poti, če dela avto, ki vzpodbuja agresivno vožnjo, vprašanje edino je, kako bo s gumami, ki pač niso ravno primerne za takšno ravnanje?

A ve kdo kako vozijo drugi top dirkači, alonso, hamilton, vettel? recimo še button, čeprav on ni top
wink-1.gif
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Button je od 2009 naprej top dirkac
wink-1.gif


Ima pa enega najboljsih stilov kar se tice konstantnosti in obrabe gum. Hamilton je ze agresivnejsi in prej poje gume. Alonso ima spet svoj stil, precej velik turn-in v ovinek, podn gas, da z powerslidom popravi understeer and off he goes. Kimi recimo ima en najpoznejsih turn-inov in rad uporablja "daljso idealno linijo". Ravno pri McLarnu so imeli probleme, ker Montoya je imel ravno obraten stil.

So se pa zadnje 2 leti vsi morali prilagoditi novim gumam in tezjim dirkalnikom in tu ima Button lepo prednost.
 
Nazadnje urejeno:

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Imas prav. Je pa res, da je Rosberg precej bolj prilagoljiv dirkalniku, kot Schumi. Pri Schumiju ce ni vse po njegovo je kar mal izgubljen, Rosberg zna pa malce bolj improvizirati.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.711
1.060
113
Kasn sumi clovk, otisla baka skolacima... Kaj nekateri se kr bluzijo kako je dobr pa ne vem kaj? Sej se vid kolk je dobr ta majstr, ja. Jutr ga bo v svoji drugi dirki po vecletni odsotnosti garant Kimi nazgal, ce bosta oba brez okvar prsla do konca. Ce pa ne jutr, pa cez dve, tri dirke 100%. S tem, da so pr mečki čist Rosberga zjebal, k se vse sumlu na kozo dela, pa nic od njega... Sramota, luzr, ej nimam druge besede za njega. Večkratni prvak ze res, samo iz dirke v dirko se koncno vid, kako je do tega pršu... S kvaliteto? Ne vem... bolj verjamem v cirkuski show za nas rajo... Ali kot kolega Spidi pravi: same car, different year - OWNED again! Luzah!

Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Imas prav. Je pa res, da je Rosberg precej bolj prilagoljiv dirkalniku, kot Schumi. Pri Schumiju ce ni vse po njegovo je kar mal izgubljen, Rosberg zna pa malce bolj improvizirati.
 
Nazadnje uredil moderator:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Button je od 2009 naprej top dirkac
wink-1.gif


Ima pa enega najboljsih stilov kar se tice konstantnosti in obrabe gum. Hamilton je ze agresivnejsi in prej poje gume. Alonso ima spet svoj stil, precej velik turn-in v ovinek, podn gas, da z powerslidom popravi understeer and off he goes. Kimi recimo ima en najpoznejsih turn-inov in rad uporablja "daljso idealno linijo". Ravno pri McLarnu so imeli probleme, ker Montoya je imel ravno obraten stil.

So se pa zadnje 2 leti vsi morali prilagoditi novim gumam in tezjim dirkalnikom in tu ima Button lepo prednost.

priznam, da zadnje leto ali dve ne spremljam F1 tako natancno, kot nekoc, tako da me je treba jemat z rezervo, bi pa rekel, da ima Hamilton problem, ker ima salbo postavljeno mejo med dovolj in prevec drsenja. button je tu boljsi, spominja me ne Loeba v reliju. drsenje ja, ampak samo, ce je nujno, sicer pa cim bolj natancno in nezno - je pa prilagodljiv. Vettel se mi zdi, da je manj.
Ce se je Kimi kaj naucil v reliju, upam, sa se je to, da pozen turn-in ni fajn, ce avto nima mehanskega oprijema dovolj ...
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
kolikor sem opazoval kvalifikacije se je dobro videlo, kdo zna vzet zadnji ovinek pred ciljno ravnino...dosti se jih je vozilo precej naokoli pa ne zaradi težav z zaviranjem