[Formula 1] 01 Melbourne

I

Izbrisan uporabnik 474

Lani, ko je FIA prepovedala uporabo pihanega difuzorja v Silverstonu, sta se Renault in RB cmerila, kot mala šolarja, češ, da jima bo spražilo motorje. Tak dolgo sta cvilila, da so potem popustili na 50%, pa jih je vseeno Ferrrari stresel.

Zdaj pa so drugi nekaj pogruntali in niso "pri koritu", pa spet jokajo, zakaj oni to lahko imajo. Ko pa je sprednje krilce RB-ja drajsalo po tleh in se nagibalo na vse strani, pa je bil tiho kot rit. Hinavci so pri tem RB-ju....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Pomoje hočejo razjasnitev pravil, ker tudi sami gradijo tak sistem in želijo vedeti, kako daleč lahko nategnejo pravila.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
ja verjetno imaš prav, ker interpretacija po whitingovo, če sem prav razumel je kao, da ni nič spornega, ker DRS vpliva na aerodinamiko in če se hkrati izboljša aerodinamiko brez upravljanja voznika (pasivno) potem ni sporno.
Če malo pomislim, bi lahko bilo na ta "gumb" od drsja tudi preko elektrike kaj zvezano, da spremeni "aerodinamiko", in potem se opraviči, da to DRS naredi... ne vem no, pravila so zakomplicirali do te mere, da še take res inovativne zadeve, blokirajo...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Hinavci? Samo svoje delo opravčjajo, kot je treba. Če FIA ne zna stvari takoj in nedvoumno uredit, je edino logično in prv, da vsak (ne le RB, vsak!) išče (znotraj dovoljenih sredstav, seveda) kar največji + zase in največji - za konkurenca. V nasprotnem primeru svoje delo opravlja zanič.

Vse, kar je treba v tem primeru je, da FIA (ne Charlie W. ampak FIA) z dokumentom objavi, ali je Mercedesova rešitev legalna ali ne in določi, do kdaj bo legalna. Potem je playing field za vse enak in to je to. Dokler pa samo nekaj po domače tolmačijo, pa je, pa ni, pa je, pani, pa seveda vsak svoje luknje in rešitve išče.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ni letelo samo na to, RB je naspošno hinavski, Hornerja in Markota organsko ne prenesem. Prav smili se mi Newey ob njiju dveh...
Sicer pa je FIA razglasila Mercedesov dirkalnik za legalen, tako da ne vem kaj še razmišljajo? Enako je bilo pri McLarnovem F-ductu, pa so le rekli, da je stvar briljantno speljana...

Po moje je zajec v drugem grmu - ni jim točno jasno, kako zadeva deluje, zdaj pa z "razjasnitvijo pravil" iščejo namige v odgovorih - ali pa vsaj kakšne indice. Ker Horner je ob zadnjih treningih govoril, da je zadeva zanimiva in da ne vidi nič spornega ter da bodo sami poskušali skopirat sistem. Zdaj naenkrat pa iščejo "pravico" pri FII...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
meni je bilo že od samega začetka čudno, da se ni nihče uprl/pritožil, ker se mi je cel sistem zdel ... pač, pomislil sem, kako to, da je to dovoljeno.
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
če sploh ni točno znano, kako bi naj sistem deloval, kako lahko potem nekdo reče, da mu je sumljiv
wink-1.gif
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
pojma nimam, kako dela, funkcionira ... pač, tako, kot je bilo na začetku prikazano, da je pač to pasiven sistem, odvisen od tega, kako zrak prihaja v duct, pač, okej, nekdo je nekaj zgruntal, sistem kanalov, ki pač pomagajo pri aerodinamiki, no big deal ...

ampak glede na to, da se zdaj to nekako upravlja ... ko je DRS priklopljen, je tudi duct? pač, meni dol visi, samo zanimivo mi je, da se prej ni nobena ekipa vtaknila v to ... kukr - dejmo najprej pogledat, če to funkcionira (pa mogoče še nakopiramo), zdej, ko vidijo, da dejansko zadeva zelo dobro funkcionira, so se pa spravli na njih ...
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Če bi bilo točno jasno, kaj f duct je, potem bi se lahko naredilo pravilo, ki ga prepoveduje. Ampak pojma f-duct v pravilih ni in tudi nihče ne ve razložiti kaj točno pomeni.

FIA tudi ni nikoli prepovedala f-duct sistem, ki ga je imel mclaren, prepovedala je upravljanje tega sistema s pomočjo voznika ali kakšne druge mehanike, torej če kdo nagrunta takšen sistem, ki je pasiven, je OK.

Sporna zadeva pri mercu je v tem, ker se "f-duct" aktivira takrat, ko se aktivira DRS, ki pa se aktivira s pritiskom na knof, ampak "f-duct" pa je čisto pasiven sistem.

Če želi FIA to prepovedati, bodo pač morali dodati pravilo, da noben sistem ne sme vplivati na drugega, ampak je to v F1 sploh mogoče? Prej bi rekel da ne.

bottom line..."f-duct" ni bil nikoli prepovadano, le upravljavljanje tega ne sme biti "mehansko".
 

frikenej

Pripravnik
19. nov 2010
723
5
18
Ljubljana
Po dolgem času sem gledal spet formulo 1 od štarta do cilja predvsem zaradi Schumacherja. Res upam da spet vsaj enkrat letos zmaga. Škoda za okvaro, ampak na testiranjih in treningih je bil dober!
zmaga.gif
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pomoje hočejo razjasnitev pravil, ker tudi sami gradijo tak sistem in želijo vedeti, kako daleč lahko nategnejo pravila.

Oni hočejo, da jim FIA pove kako ta sistem deluje, ker nimajo pojma kako deluje! FIA je ta sistem že PRED dirko v Avstraliji razglasila za legalnega!!
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Hinavci? Samo svoje delo opravčjajo, kot je treba. Če FIA ne zna stvari takoj in nedvoumno uredit, je edino logično in prv, da vsak (ne le RB, vsak!) išče (znotraj dovoljenih sredstav, seveda) kar največji + zase in največji - za konkurenca. V nasprotnem primeru svoje delo opravlja zanič.

Vse, kar je treba v tem primeru je, da FIA (ne Charlie W. ampak FIA) z dokumentom objavi, ali je Mercedesova rešitev legalna ali ne in določi, do kdaj bo legalna. Potem je playing field za vse enak in to je to. Dokler pa samo nekaj po domače tolmačijo, pa je, pa ni, pa je, pani, pa seveda vsak svoje luknje in rešitve išče.

Je že bilo rečeno in potrjeno s strani FIA-e, da je zadeva legalna! Fora je samo ta, da oni nimajo pojma kako to deluje in to hočejo izvedeti od FIA-e.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
pojma nimam, kako dela, funkcionira ... pač, tako, kot je bilo na začetku prikazano, da je pač to pasiven sistem, odvisen od tega, kako zrak prihaja v duct, pač, okej, nekdo je nekaj zgruntal, sistem kanalov, ki pač pomagajo pri aerodinamiki, no big deal ...

ampak glede na to, da se zdaj to nekako upravlja ... ko je DRS priklopljen, je tudi duct? pač, meni dol visi, samo zanimivo mi je, da se prej ni nobena ekipa vtaknila v to ... kukr - dejmo najprej pogledat, če to funkcionira (pa mogoče še nakopiramo), zdej, ko vidijo, da dejansko zadeva zelo dobro funkcionira, so se pa spravli na njih ...
wink-1.gif

Kolikor jaz razumem ta f-duct deluje takrat, ko je DRS odprt (ko se krilce dvigne je tam neka odprtina) in takrat se tisti zrak prenese ne vem kam točno. Baje da ima tudi prednje krilce tu svoje delovanje, ki ima pa še eno delovanje in sicer to, da je dirkalnik bolj stabilen in hitrejši skozi zavoje saj preusmerja zrak tako, da se prvo krilce bolje drži. Na scrubsf1 je vse razloženo, sam se mi ni dalo vsega brat.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ne mores rect, da nimajo pojma. Newey ne bo vedel kaj je fora, come on. Tako je, kot je darjan rekel, hocejo neke vrste potrdilo koliko delec lahko grejo.

Sicer je pa kopiranje resitev med dirkalniki precej dvorezen mec. Vsak ima svoj koncept in kar spila na Mercedesu ni nujno, da bo spilalo drugje.

Glede hinavscine, saj se pri vseh mostvih enako. Pac "vrtec", kar je popolnoma logicno in razumljivo.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Noben ne ve čisto točno kako to deluje, razen pri Mercedesu. Vse kar se ve, je to, da se aktivira z istim gumbom kot se DRS in da je pri dvigu zadnjega krilca tam odprtina. Kako točno pa deluje ne ve noben.
Pa saj je bilo že s strani FIAe odobreno in potrjeno, da je legalno, torej ne vem kaj spet sprašujejo.

To pa sigurno. Mogoče bi tisto Ferrarijevo vpetje delovalo boljše na kakem drugem dirkalniku.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Hinavci? Samo svoje delo opravčjajo, kot je treba. Če FIA ne zna stvari takoj in nedvoumno uredit, je edino logično in prv, da vsak (ne le RB, vsak!) išče (znotraj dovoljenih sredstav, seveda) kar največji + zase in največji - za konkurenca. V nasprotnem primeru svoje delo opravlja zanič.

Vse, kar je treba v tem primeru je, da FIA (ne Charlie W. ampak FIA) z dokumentom objavi, ali je Mercedesova rešitev legalna ali ne in določi, do kdaj bo legalna. Potem je playing field za vse enak in to je to. Dokler pa samo nekaj po domače tolmačijo, pa je, pa ni, pa je, pani, pa seveda vsak svoje luknje in rešitve išče.

Je že bilo rečeno in potrjeno s strani FIA-e, da je zadeva legalna! Fora je samo ta, da oni nimajo pojma kako to deluje in to hočejo izvedeti od FIA-e.

Ni bilo. Uradno še ne (če ne verjameš, malo prebri šravilnike, tehnične predpise, pa se pouči o delovanju FIA). In kakor je prvilnik napisan ta hip, bi bilo čudno, če bi ostako legalno.
Preberi si letošnje tehnične predpise (imaš na FIA, vsega skupaj ni več kot 70 strani).
To, da čarli reče, da je stvar OK, še ne pomeni, da je dokončno in res OK.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
http://www.autosport.com/news/report.php/id/98217

McLaren managing director Jonathan Neale says his team will trust the FIA to take a definitive judgement on the wing system that Mercedes is operating in Formula 1 this year.

Bo kmalu znano, kako in kaj...

Bolj, kot je sporen mercov sistem, se mi zdi sporen mclarnov izpuh. Čudno, da se o tem nič ne govori?