Fintech banke v prihajajočem kriznem obdobju

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.451
3.768
113
Pa ker ti ni treba med 9 in 16h na poslovalnico "ker ti je potekel dokument" ...
Na poslovalnici sta seveda odprta dva boksa od šestih... in v obeh nekdo s preveč časa dela ravno kreditne pogodbe, tako da ideja da bi to morda uredil v okviru malice itak splavap o vodi.... lahko pa se zabavaš s štetjem kolikokrat kdo od zaposlenih vstane gre nekaj iskat v ozadje ali skopirat/sprintat in se vrne nazaj... kot ko pred tabo v lokalnem Mercatorju nekdo išče točno odločene cigaret, za katere se vedno izkaže da jih vedno zmanjkalo in jih nima niti Sanela niti Mateja pa jih potem iščejo v skladišču.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.990
6.601
113
Vidis, spet kar nekaj. Ravnokar to delala. Ko sem imela cajt, od doma. Tudi wden izmed fintechov me je pozval, mislim da revolut, da je treba periodicno ne vem kaj. Je bilo vec dela, z obema pa nic omembe vrednega. Kar so pa res imele domace banke bistveno kasneje, pa mi je bila velika prednost, je pa da si preko appa zaklepal in odklepal kartice, on/offal spletna placila, placila v tujino ipd... Ampak zdaj tudi domace to omogocajo.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Jaz imam tudi boljse izkusnje s fin-tech. Intesa pa za vsako figo "pridite v poslovalnico". Sicer, ko vztrajam, pristanejo, ampak tecnarijo pa.
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.062
109
63
Hvala za pojasnilo
Jaz sem "naivno" mislil, da so Fin-Tech trgovalne platforme tipa Bitstamp, internet banke pa so direkt-banke. Očitno vse skupaj pade v isto kategorijo.

Jaz ločim 2 kategoriji
1. Trgovalne platforme, kjer ni nobene garancije
tuid pri delnicah zna biti problematicno, ce delnice niso imenske ampak jih trgovalna hisa drzi v tvojem imenu in nisi vpisan kot delničar in te ne vabijo na zbore delničarjeb

2. Banke, ki podležejo nacionalnim garancijskim shemam
Načeloma smo vsi v EU enaki, ampak če gre neka velika Latvijska ali Ciprska banka bankrot, se zna zgoditi, da država ne bi mogla povrniti jamstev. Bolj sigurne so banke v Nemčiji, Španiji...
Po mojem vedenju obstajata dve vrsti računov - navaden transakcijski račun kjer lahko plačuješ in dobivaš prilive od kjerkoli, ali varčevalni račun, kjer so dovoljeni prilivi in odlivi iz/na točno določen referenčni račun.
Če gre kaj narobe, je pri transakcijskem računu najbrž težje popraviti napako. Pri varčevalnem računu pa ne morejo nakazati drugam, kot na tvoj račun, torej je manj verjetnosti za komplikacije.
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Naceloma lahko kupis med praznikom od kar podpirajo instant sepa (a ze vse domace podpirajo?), se ena v vrsti stvari, ki so jo fintech banke omogocale ze leta prej.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.990
6.601
113
N26 ima evro na instant transakcijo npr. Revolut ima zastonj, vivid sploh ne... Nlb ima kot navadno transakcijo, torej ce je ta v tvojem laketu placljiva bo enako, ce je zakupljena ni dodatka.

Vsak nekaj ima in nekaj nima in se upa, da ne bodo vsi balkanci odpirali 101 TRR, ampak bo kaj doplacal.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.313
1.555
113
Za NLB res ne vem, Sparkasse in NKBM moraš dati pa nujni nalog, ki je temu primerno drag. Jih pa vsaj sprejemajo brezplačno in zastonj.

Jaz še vedno upam, da navadni sepa ukinejo kot je že nekoč pisal Svetidej in bo ostal le še instant.
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
950
91
28
Ljubljana
Ena svežih izkušenj iz domače banke.

Hči je šla septembra v banko, ker so jo pozvali naj pride spremeniti račun, saj da je sedaj polnoletna in je potrebno popraviti pooblastila in osebne podatke.
V decembru je oddala online zahtevek za Flik in nazaj dobi: Zavrnjeno. Poskusi še enkrat, spet enako.
Kličem in izvem, da mora spet na banko, ker se osebni podatki z vloge in podatki na banki ne ujemajo. Referentka, ki je ob zadnjem obisku spreminjala podatke ni spremenila vseh (kao da servisne je, drugih pa ne). Saj ne vem ali se zajebavajo ali oni to resno tako zakomplicirajo, da še njihovi zaposleni ne vedo kaj in kako.
Kar se tiče mene lahko banke v Sloveniji pozaprejo. Saj pri Sberbanki mi je skoraj uspelo, pa se je NLB ušunjal zraven. :(

Da ne govorim, da bom moral vzel dopust v služni, da bom lahko na banki uredil spremembo email naslova. :aplauz: :valjamse:

Jabe
Nimamo vsi osebnega bančnika. Eden se mi je ponujal na NLBju, pa me je minilo, ko je rekel, da bo trajalo cca. 14 dni da vse pripravi, jaz pa da bom tam celo dopoldne podpisoval obrazce.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85 in BuDi

sass

Guru
1. sep 2007
5.219
857
113
še moja izkušnja s fin-tech bankami:
lani poleti sem imel na morju čas in sem malo težil spletnim bankam (N26, revolut, vivid), če mislijo kdaj uvesti podporo tudi za slovenske QR kode. pri vseh bankah sem manj kot v eni uri dobil odziv od fizične osebe, da tega zaenkrat nimajo v planu, bodo pa mogoče v prihodnosti. torej odzivnost bank, vsaj na prvem nivoju, je odlična.
oktobra lani pa so na Vivid banki meni (in še nekaj uporabnikom s tega foruma) pobrisali stock rewards račun, na katerem se mi je nabralo za nekaj sto evrov cashbacka. šlo je za napako na njihovi strani, saj nisem prejeli obvestil o zapiranju teh računov. reševanje tega problema je sicer trajalo nekaj dni, ampak vse se je dalo rešiti na daljavo. mi smo bili med krompirjevimi počitnicami na potovanju in ko smo se vrnili v slovenijo, je bila zadeva že urejena. pri naših bankah dvomim, da bi lahko kaj takega uredil preko telefona/maila, temveč bi moral iti osebno na banko in se tam pričkati z (nič krivo) osebo na šalterju.
skratka kar se mene tiče, počasi vedno bolj zaupam fin-tech bankam, ki imajo optimizirano poslovanje, kot pa našim bankam, ki morajo vzdrževati še kopico zaposlenih v svojih marmornatih palačah, hkrati pa občasno izdajo kak sumljiv kredit kaki prijateljski osebi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.318
4.133
113
jebeštrga NLB poslovna stavba je prazna ,ker vsi delajo od doma .

Bilo na preverjeno prejšnji teden ko je tekla debata o 30 urnem delavniku.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Še moja izkušnja z N26 glede podpore.
Zamenjal elektronski naslov, jih kontaktiral, v 5ih minutah urejeno. Prijazno poslali navodila in rešeno.
Jih kontaktiral, ko so QR kode crknile. Takoj odziv, moral preveriti par zadev, ker ni šlo, takoj podano na višji nivo, še nekaj poizkusili, ni šlo, se opravičili in da bodo preverjali naprej. Čez par dni so me kontaktirali, da žal še nimajo rešitve, ampak delajo v tej smeri. Čez 1 mesec je zadeva zlaufala, obvestili me niso. Je pa tukaj IOS16 nekaj pokvaril, ker so tudi druge aplikacije imele podoben problem.
Jaz sem zadovoljen s podporo, še vedno pa ne bi imel večjih vsot gor.
Pa vsi ti kontakti so bili zvečer, torej izven ''normalnega'' delovnega časa. Kako to laufa pri naših bankah, nimam izkušenj.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.219
857
113
...
Pa vsi ti kontakti so bili zvečer, torej izven ''normalnega'' delovnega časa. Kako to laufa pri naših bankah, nimam izkušenj.
NLB ima kontaktni center 24/7. pred leti, ko so prešli na OTP in dokončno ukinili certifikate, je moja mati pod nujno morala v soboto plačati nek račun. ampak ker je do konca vztrajala na certifikatu in si ni uredila OTP, je ni več spustilo v KLIK, da bi si aktivirala OTP. z njenega telefona sem potem vzpostavil video klic in smo uspešno rešili zadevo, vključno s težavo, da je imela mati zastarel telefon in ji KLIK ni delal na telefonu.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.219
857
113
nujno ga je morala plačati zato, ker je v nedeljo zjutraj šla na potovanje :rolleyes:
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.451
3.768
113
nujno ga je morala plačati zato, ker je v nedeljo zjutraj šla na potovanje :rolleyes:
Me prav zanima kako ji je to uspelo oz. kje je poanta glede na to da se je sprovedlo šele v ponedeljek (do takrat lahko transakcijo mirno storniraš in "potrdilo o plačilu" ne velja oz. sploh ni potrdilo o plačilu)
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Me prav zanima kako ji je to uspelo oz. kje je poanta glede na to da se je sprovedlo šele v ponedeljek (do takrat lahko transakcijo mirno storniraš in "potrdilo o plačilu" ne velja oz. sploh ni potrdilo o plačilu)
Čeprav to drži, pa ni vedno pomembno. Veliko podjetij takšna potrdila sprejme.