Fintech banke v prihajajočem kriznem obdobju

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.397
1.400
113
Jaz pa se že sedaj sekiram pa če tudi nimam takih denarjev na banki. Meni moja mesečna plača, ki jo dobim s svojim delom preveč pomeni, da bi jo v celoti zaupal banki v Litvi.
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.943
2.645
113
ksz

zanimivo je, da ne zaupate "spletnim" bankam, zaupate pa bankam katere ste iz lastnega žepa dokapitalizirali že par x, in to samo zato, ker te druge lahko vidite in se jih dotaknete. :D
Ja te banke bomo spet dokapitaliziral če bo treba. Fintech bank pa ne bo noben.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: ales85

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.990
6.601
113
Kako se dotaknes banke... Jaz samo ven, kake imam izkušnje s suportom, ko je kaj narobe pri naših bankah in kake, ko je kaj največ pri fintechih. Zadeva je pac primerna ceni.
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Meni so itak fenomen ljudje, ki si na katero od njih nakažejo celo plačo in jim je to edina banka. Vse to tveganje za voljo 5-15 eur mesečnega vodenja računa pri SLO banki kjer imamo vsaj garancijo države do 100k (vsaj mislim, da je to meja).
hitro se lahko zgodi, da zaradi nekega x razloga katero od njih zaprejo, komu se boste potem žalili?
Nazadnje (decembra 2022) je propadla fintech banka Nuri, kjer sem imel račun. Dobil si obvestilo (verjetno enih 10 obvestil, če si slučajno spregledal), da dvigneš ves denar, ker se banka zapira. In to je vsa umetnost...

 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.456
1.916
113
Da bi izgubil denar me niti malo ne skrbi. Tako revolut kot N26 sta pod EU regulacijo, se pravi državno jamstvo do 100k.
Definitivno je pa na mestu skrb da ti bogve kak algoritem iz bogvekakega razloga zaklene acc ob najbolj neugodnem možnem trenutku in posledičen križev pot preko supporta. To seveda nima nobene veze s krizo.
Zato pač nimam vseh jajc v eni košari in imam še vedno Sparkasse račun. Tam vsaj lahk pokličem telefon in se na koga zderem.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.081
2.850
113
Še enkrat, do 100k je zadeva varna, tako da zato, da našim fikusom dajemo stroške vodenja računa, prilivne/odlivne provizije in kaj jaz vem še kaj...ne, hvala. Aja pa da ne govorim, da je meni Apple pay prek N26 že od začetka, ko je omogočeno neki najboljšega, kar se mi je kdaj zgodilo pri banki.
Glede kredita pa, ko sem se na Addiku pred 4 leti menil za kredit, ker sem bil s.p.-jevec in sva s kolegom skoraj vse prihodke, ki sva jih ustvarjala puščala na firmi, za pač čim boljše poslovanje, mi je teta na addiku rekla, da mi lahko dajo 2.000€ kredita :fredi:
 
  • Ljubezen
Reactions: Ginginova

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Tudi če ti bodo na sparkasse zaklenili račun, ti ne bodo povedali zakaj so ti ga, ker je to v navzkrižju s pravili. Imam pa tudi sam še sparkasse račun odprt, ker je brez stroškov (udobni pozitivni), ampak ga ne uporabljam aktivno, bolj kot "varčevalni račun" (nanj nakazujem viške iz ostalih fintech računov). Ko pa ukinejo pozitivni udobni račun za stare stranke, pa zaprem račun in porazdelim kar imam na njem med finteche.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.600
9.820
113
40
MB
Kako se dotaknes banke... Jaz samo ven, kake imam izkušnje s suportom, ko je kaj narobe pri naših bankah in kake, ko je kaj največ pri fintechih. Zadeva je pac primerna ceni.
ja tak da če ti vkradejo denar greš lahko na sedež pa se dereš ker veš kje je, pri nkbm je šel kdo ? al pa do alenke? ne ne?
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.990
6.601
113
ja tak da če ti vkradejo denar greš lahko na sedež pa se dereš ker veš kje je, pri nkbm je šel kdo ? al pa do alenke? ne ne?

Jaz se na nobenega ne derem. Je pa ocigledno to res nekaterim sprejemljivo... Da cim se lahko skrivas nekje dalec za tipkovnico, lahko spremenis nivo kominikacije.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.600
9.820
113
40
MB
Jaz se na nobenega ne derem. Je pa ocigledno to res nekaterim sprejemljivo... Da cim se lahko skrivas nekje dalec za tipkovnico, lahko spremenis nivo kominikacije.
sprosti se, petek je :D letelo je na one, ki brick and mortar bankam zaupajo pač zato ker vejo kam se it pizdit če je kaj narobe, v realnosti pa se itak pol noben ne gre.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness in sajkek

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.990
6.601
113
V mislih sem imela banke... Fintech pac izbere eno izmed naslednjih opcij:
1. Prekine linijo (veckrat in vsakic lahko zacnes na novo z identifikacijo in pojasnjevanjem, ker na oni strani je vsakic nekdo drug)
2. Copy/paste odgovor, to nismo mi krivi, to je una druga banka/stacuna kriva.
3. Ce slucajno nimajo se na koga zgovarjati, vehementno rečejo, to pac tako je in ne bomo nic ukrenili glede tega, najdi alternativno pot

Pri brick and mortar bankah tega se nisem dozivela, res pa je da imam izkusenj manj, ker je bilo tudi raznoraznih sitnosti manj. Tako je, nic hudega... Za sproti iz za vseeno, ce ne mores upravljati z banko enmal cajta je fintech super, za denar gor hraniti pac ne. Pokazem manj potrpljenja potem, sigurno. In pac ne izzivam, kjer mi ni treba.
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Razlika je, da te domace banke za vsak drek klicejo v poslovalnico (v zadnjem casu so se sicer izboljsale). Zelim nov zeton za mobilno banko zaradi menjave telefona, gospod bo treba v poslovalnico. Zelim povisati limit na debetni kartici, gospod pridite v poslovalnico. Zelim visji limit kot 3k na debetni kartici, zal ne bo slo. Gospod imate sumljiva nakazila (nakazila iz mojega N26 racuna, kamor prejemam placo, torej dalec od sumljivega), pridite pojasnit v poslovalnico...

Tudi meni na fintech supportu vedno korektno odgovarjali, razresil v roku par ur. Se najdlje sem cakal cca 1 teden za razresitev, ker sem nakazal 5k€ za potovanje in v namen dal Kuba, Revolut pa je na Kubi prepovedan. Tako da so zamrznili transakcijo in me povprasali po namenu, potem pa nakazilo revertali. Sem pac se enkrat nakazal na enak TRR, ampak z drugacnim namenom pa je bilo to to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: drevored in ales85

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.990
6.601
113
No, to pa ni res... Tam ti dodelijo nekega osebnega bančnika in sem prakticno vse uredila zase in za mojega "na daljavo". Ze leta. Prej unicredit, zdaj sparkasse. Poslal na mail, jaz sprintala, sva podpisala (en ali drug ali oba) in ni bilo problema. Za vsako rec. Ko sva menjala banko zaradi krede (torej migracija na sparkasse), kjer je moj kreditojemalec, sem resda sla prvic na banko, da sem povedala, kaj bi rada, potem smo se menili po telefonu ali mailu. Moj dragi in bancnik sta se prvic videla pri notarju za podpis pogodbe, pa ostale stvari. V banko pa sploh se ni stopil do danes. Komaj ve, kje je. Jaz pa potem se ene 2x, ko sem en denar polozila. Ce sem na unicreditu res imela en paket za 10€/mesec, pa je sparkasse zastonj. Seveda ravno zaradi dnevnih in sprotnih transakcij s fintechi.

Kar se tice supporta, imam pa jaz ponavljajoce izkusnje s fintechi, kot sem zgoraj napisala. In ker me je to spravilo v precej neugodno situacijo ze, se z njimi vec resno ne mislim ukvarjati. Tezis folku, da ni racun placan (veckrat, razlicni razlogi), hotes nekaj placari s kreditno kartico pa ne gre skozi (nujno rabis rezervo). In se potem pobijas po Googlu, kaj bi lahkonbil vzrok, da se ognes rem situacijam, ker oni ne vedo nic povedat, v cem je tezava. Tako revolut kot n26. Saj ne recem, glede na to, da je zasronj veliko dobis, ampak edina opcija to ne more bit, ce imas ae kaj denarja razen za sproti.
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.456
2.178
113
A mi lahko nekdo laično razloži zakaj so te "fintech" banke boljše od klasičnih?
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Ker dobis vec za svoj denar in ze par let omogocajo funkcije, ki jih domace banke nimajo oziroma jih komaj uvajajo. Se pa razlike manjsajo.