Zdravo,
sem lastnik Fiat Crome 1.9 JTD 16V 110 kW / 150 konjev s 6 stopenjskim Aisin AWTF-80 SC avtomatskim menjalnikom. FIat ne predpisuje menjave olja v tem menjalniku, med tem ko drugi proizvajalci (recimo Volvo, Saab) za identičen menjalnik predpisujejo menjavo olja v menjalniku na nekje 60.000 km. Avto ima prevoženih 200.000 km, kolikor jaz vem prejšnji lastniki niso menjali olja v menjalniku. Avto menja gladko, brez težav, ne cuka ali kaj podobnega. Zanima me naslednje:
1. ) Pustiti menjalnik takšen kot je in se ga ne dotikati dokler dela?
2. ) Recimo da olje v menjalniku ni bilo še nikoli menjano in je za njim 200.000 km, je menjava olja pametna oz. se lahko z menjalnikom kaj zgodi, če mu po tem času zamenjamo olje? Nekje sem zasledil da se v takšen primeru, če olje ni bilo redno menjano delovanje menjalnika lahko poslabša oz. celo pride do okvare menjalnika, kar meni osebno sicer ni logično ampak OK.
3. ) Reskirati 300€, da se olje zamenja tako kot je treba in bo potem menjalnik še veselo služil naprej? Komu dati menjati olje v menjalniku, če ima kdo kakšne osebne izkušnje toliko bolje.
Zanima me tudi okvirna cena obnove takšnega menjalnika? Upam da tega ne bom potreboval ampak vseeno, firbec pač.
Druga stvar, ki me zanima pa so pnevmatike. Kakšne pnevmatike so primerne za takšen avto, nekateri pravijo da so primerne mehkejše pnevmatike, po drugi strani pa naj bi ta avto kar pridno pobiral gume po robovih in zato nekateri priporočajo uporabo trših pnevmatik? Kakšen točno določen model pnevmatik bi bil zelo zaželjen, dimenzija pa 225/45 R18.
sem lastnik Fiat Crome 1.9 JTD 16V 110 kW / 150 konjev s 6 stopenjskim Aisin AWTF-80 SC avtomatskim menjalnikom. FIat ne predpisuje menjave olja v tem menjalniku, med tem ko drugi proizvajalci (recimo Volvo, Saab) za identičen menjalnik predpisujejo menjavo olja v menjalniku na nekje 60.000 km. Avto ima prevoženih 200.000 km, kolikor jaz vem prejšnji lastniki niso menjali olja v menjalniku. Avto menja gladko, brez težav, ne cuka ali kaj podobnega. Zanima me naslednje:
1. ) Pustiti menjalnik takšen kot je in se ga ne dotikati dokler dela?
2. ) Recimo da olje v menjalniku ni bilo še nikoli menjano in je za njim 200.000 km, je menjava olja pametna oz. se lahko z menjalnikom kaj zgodi, če mu po tem času zamenjamo olje? Nekje sem zasledil da se v takšen primeru, če olje ni bilo redno menjano delovanje menjalnika lahko poslabša oz. celo pride do okvare menjalnika, kar meni osebno sicer ni logično ampak OK.
3. ) Reskirati 300€, da se olje zamenja tako kot je treba in bo potem menjalnik še veselo služil naprej? Komu dati menjati olje v menjalniku, če ima kdo kakšne osebne izkušnje toliko bolje.
Zanima me tudi okvirna cena obnove takšnega menjalnika? Upam da tega ne bom potreboval ampak vseeno, firbec pač.
Druga stvar, ki me zanima pa so pnevmatike. Kakšne pnevmatike so primerne za takšen avto, nekateri pravijo da so primerne mehkejše pnevmatike, po drugi strani pa naj bi ta avto kar pridno pobiral gume po robovih in zato nekateri priporočajo uporabo trših pnevmatik? Kakšen točno določen model pnevmatik bi bil zelo zaželjen, dimenzija pa 225/45 R18.
Nazadnje urejeno: