Fake or True?

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
@Utisevalec & Keber: ali sta vidva sploh prebrala kar sem napisal?

@Keber: Twingo pade zaradi prevelikega, ne premajhnega radija. Kolikor mi je znano: a = v^2 / r še vedno velja.

Če gre za kadriranje - potem je fake
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
@Utisevalec & Keber: ali sta vidva sploh prebrala kar sem napisal?

Ja, sorry nisem repliciral direkt tebi!
nahrung002.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
S kadriranjem boš zelo težko prikazal, kako avto naredi spiralo v tunelu.
grims-1.gif

Z računalniško animacijo pa ne bo težav.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Eden podobne velikosti je pri Blagovici, ampak žal nima okroglega profila. Ima to prednost, da je pogosto suh.

Dva večjega premera, vendar čisto okrogla pa sta narejena za HE Doblar in HE Plave. Ima to slabost, da je zelo moker,
evil.gif
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Noben cestni tunel ni brez robnikov ob vozišču. Torej, kako bi te kante sploh lahko zapeljale na obok tunela. Aja, pa idealno razsvetljen tunel brez luči + ventilacije + .... na stropu, po katerem to đezvo gonijo niti ne obstaja. Get real.
 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Kar še enkrat poglej posnetek, imaš krasne uvozno-izvozne rampe, pa še luči po stropu so odstranili.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Kaj pa downforce potem ko se spremeni 'globina' tal pod avtom? Namreč, 'stene' tunela niso ravne, pretok zraka pod avtom je manj kontroliran, ker gre več zraka globje pod avtom (+pomoje se pojavi še kakšna turbolenca),... to je bullshi...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Rabimo dobrega fizika, da izračuna. Mislim pa, da pri dobri brzini centrifugana sila naredi svoje. Saj poglej tistega twingota, v kakšni cevčici je naredil skoraj popolni obrat pri komaj 60 km/h. Pri samo malo večje premeru cevi in nekoliko večji brzini bi gotovo celega.

Aja, pa saj ste kdaj bili na vlakcih smrti, na kakšnem corkscrewu? Vsaj jaz takrat nisem na obratu nobene gravitacije čutil, pa ni bila ravno raketna brzina.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Bom v torek mal Mitt-a povprašal.

Sicer pa, MB je itak znan po tem, da jim avti še po ravnem v luft letijo (Le Mans...), da bi pa v tunelu avto šel po stropu, jah no, une Le Mans variante že, vendar...
grin1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Čakaj, saj lahko izračunamo tukaj. Ti gotovo veš na pamet gornji polmer zaokrožitve kakega našega avtocestnega tunela? (ker na šiht do torka ne bom hodil, da bi sam pogledal).
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.803
550
113
42
povsod malo
A je bil Discovery al pa National Geografic ma ni važno 1x je bila oddaja o formuli 1 in če se pravilno spomnim je dovolj 200 km/h ker je toliko downforca s tistim krilci, da avto v bistvu leti po stropu tunela ker ima toliko veliko površino teh krilc . Ko je na cesti ga pač lima še gravitacija in gume
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
@keber. Službeno ne rabim vedet teh številk
grin1.gif


@Tenforest. Formulo res 'lima' na tla, ko je tistih par cm nad tlemi, problem je, ker bi v primeru vožnje po oboku tunela oddaljenost dna formule od 'tal' precej narastla. Takrat 'downforce' spojlerjev še deluje, difuzorji pa odpovedo, za avtom se pa pojavlja še 'backdrag', oziroma ga hoče 'dvigniti'.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Seveda profil ni čisto okrogel. zgornji del ima en radij, stranske stene drugega, lahko pa je še kaj prehodnega vmes (ni pa nujno). Ampak za osnovni izračun bi bil gornji radij primerna osnova. Ko malo pogledam, kaj sem mi praska po disku, recimo da je polmer 6 m.