F1 novice sedmič

FRooT

Pripravnik
19. avg 2007
507
8
18
Te je ze NigelM
tongue-1.gif
 

Lecter

Pripravnik
26. jul 2007
598
0
16
Ja teh testiranj je sedaj res malo. Se tudi vidi kako so nekateri zgubljeni po vec mesecev, ker ne morejo prakticno nic testirati. Ce ne startas sezone z dobrim dirkalnikom, bos tezko kaj naredil. Tudi mercedes je bil v zacetku sezone zelo "zmeden".
Vse do tistega nedovoljenega testiranja med sezono, niso bili v ozjem krogu favoritov na dirki.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Poglej, voznik fura v avtu in reče "ne sede mi da mi odnaša rit v tem ovinku, ne morem bremzat dovolj pozno" (malce poenostavljeni primeri, ampak zgolj za lažje razumevanje). Inženir mora potem to prenest v tehnični žargon in spremenit bolid, potem voznik spet proba...in krog se ponovi.

Ne moreš pa zdaj mislit, da bo voznik kar sam direkno rekel inženirju, "čuj ne morem dovolj pozno zavirat, daj mi mass damper malo spusti spredaj levo pa zadaj mi daj par mm krilo višje pa malo našpanaj vzmetenje", pol pa to kr deluje, s prve.

Fotr je pač vedu kako avto naterat do konca in to so tudi naredili s "miljon" urami testiranj, vedu je kako spravit avto in sebe do max in to je tudi počel, ni pa sedel on za risalno mizo in študiral, kaj naredit. Je pa bil že znan problem iz njegove kariere pri ferariju, da dokler ni imel v nulo avta, je tudi rubens kdaj bil hitrejši, ampak ko je bil avto pisan njemu na kožo, pa je letel. Tu je mogoče razlika med njim in Senno, Senna je lahko vozil karkoli, pa je vedno potegnil max, fotr je pa mel pač en stil vožnje, ki je zahteval sodelovanje materiala.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Predvsem je pa važno (bilo, ko je bilo veliko testiranj), da je znal voznik cel dan vozit v stotinke enak tempo. Da so bila odstopanja le zaradi sprememb na avtu, ne zaradi spremembe tempa voznika. Ker testiranja so ena taka zajebana, dolgočasna reč za voznika.
Začneš ob 9 zjutraj
10 krogov za ogrevanje
5 krogov za postavit čas
zamenja 1 kos na avtu
5-10 krogov z enakim tempom (tu je mišljen tempo voznika, ne čas kroga)
kos dol, pa za vsak slučaj 5 krogov s staro nastavitvijo
če ti časi niso enaki tistim z začetka, spet par krogov z istim prvim kosom
pa spet par krogov s clean avtom
pa spremenit nekaj drugega, pa spet par krogov
in tako do večera, pa po vsaki rudni debriefing ...
Sem bil ene 2x na takih testiranjih. Dosadno do konca, voznikom se kar meša.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
d Montoya: F1 je postala dolgočasna
zmaga.gif

Ni kaj dodati. Zadel bistvo.
Tudi to, ker sem že Snecerju (ampak je šlo za MotoGP, kjer je spodbijal veličino njegovih naslovov) hotel dopovedat. Da moraš imeti tudi srečo v življenju in biti na pravem mestu, da postaneš prvak.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.947
11.062
113
montoya kot vilnef imata podobne travme... odletela sta ko posrana goloba, ravno neka huda talenta nista bila. Potem pa jokanje. Pa gržjon je evropejc pa je isto "[cenzura]"..tako da BS. Kar tam naj bo.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Čeprav mi je smešen pajac in ga nikoli nisem prebavljal, pa ima morda celo prav, da bi bil leta 2007 prvak. Kimi je itak odšel k Ferrariju, Ferdo al pa Lojze pa ne vem, če bi se dejansko lahko borila z njim v tisti sezoni
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.947
11.062
113
ja, bi bil, če če, mogče bi jaz celo bil, če bi 2007 dobil odgovor itd
evil.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.947
11.062
113
alfonz pa v pokoj? ker ne vem kaj bo potem če bo mali kimi šolal alfonza.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Jaz ne morem brez občutka, da je Kimi najhitrejši po sami surovi hitrosti. Ampak je tudi fer.

Alfonz je pa zhrbtnež in se bojim, da bi ravno na račun tega bil na konci pred Kimijem. Kimi si res zasluži vsaj še kak naslov. Rad bi ga videl v vrhunskem dirkalniku. Če bo drugo leto to Ferrari, mi je prav.
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Meni pa deluje kimi zelo počasen, je pa konstanten. Tam nekje na 5. mesto bi ga dal med vozniki, ali mogoče še nižje.
 

Lecter

Pripravnik
26. jul 2007
598
0
16
Konstanten je. To je njegova dobra lastnost. Mogoce je tudi dokaj dober z materialom. Oboje skupaj da mocno kombinacijo.

O "surovi hitrosti" je brezveze izgubljati besed. Na koncu zmaga tisti, ki je cez 60 ali vec krogov najhitrejsi in ne tisti, ki lahko odpelje 6 zelo hitrih krogov, vmes 2x zdrsne cez robnik na travo, unici gume ali podvozje. Surova hitrost je lahko tolazba za tiste, ki ne zmagujejo. Podobno kot pri nasih smucarjih, ko povozijo kolicek in potem po radiu porocajo, da so meritve nase reprezentance pokazale, da je bil do zastavice pred tem tretji najhitrejsi, nikoli pa ne konca med prvimi desetimi.