Saj ni samo novi dripac odpeljal bolje, tudi nico vozi letos hitreje, kot je lani, torej je celoten paket boljši.Tudi famoznega problema s obrabo gum naenkrat ni več opaziti.
Letošnji avto so začeli že zelo hitro razvijati, nekje spomladi bi rekel, ko se je že vedelo, da fotra več ne bo v f1 in so ustavili s razvojem trenutnega modela. Tu jaz vidim največjo prednost, oz zakaj je letos merc videt kot "prerojen". Če seveda spregledamo na testiranje med sezono in potem nove gume, ki so pisane na kožo mercu, očitno.
Podobno je pri mclarnu, ampak v kontra smer. Ko so uvideli, da lojza beži, so verjetno vse napore usmerili v 2014 sezono ali pa celo 2015 s hondo.... Razvoj, dogovori, dirkači...to se ne dogaja čez noč v F1, zadeve so skrbno planirane in znane že mesece prej, preden pridejo informacije do ovac.
Fotr ni naredil dosti, ampak tudi ekipa ni naredila dosti. Kolikokrat, v treh letih, mu je odpovedal material? Ali je za to tudi sam kriv? Tako kot čudežno pri RBR vse crkuje samo webbru?
Letošnji avto so začeli že zelo hitro razvijati, nekje spomladi bi rekel, ko se je že vedelo, da fotra več ne bo v f1 in so ustavili s razvojem trenutnega modela. Tu jaz vidim največjo prednost, oz zakaj je letos merc videt kot "prerojen". Če seveda spregledamo na testiranje med sezono in potem nove gume, ki so pisane na kožo mercu, očitno.
Podobno je pri mclarnu, ampak v kontra smer. Ko so uvideli, da lojza beži, so verjetno vse napore usmerili v 2014 sezono ali pa celo 2015 s hondo.... Razvoj, dogovori, dirkači...to se ne dogaja čez noč v F1, zadeve so skrbno planirane in znane že mesece prej, preden pridejo informacije do ovac.
Fotr ni naredil dosti, ampak tudi ekipa ni naredila dosti. Kolikokrat, v treh letih, mu je odpovedal material? Ali je za to tudi sam kriv? Tako kot čudežno pri RBR vse crkuje samo webbru?