F1 novice sedmič

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.797
113
Kaj, velika krilca, takrat se zavetrje zelo pozna. Zdaj pa je aerodinamika tako doterana, da na silo zmanjšujejo krilca, kar pomeni da ni vč zavetrja, saj upora na ravninah skoraj ni. Torej, mihelič je dobro povzel, preovedatvse škrge in ostalo šaro na bolidu, pa samo velika krila spredaj in zadaj , "standardizirana" da majo vsi enaka (pobrat ven DRS, ERS omejit da se vklpalja ko pohodiš plin do konca) in naj dirkajo. Pa z volana pobrat vse knofe.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Ampak saj ni problem ravnina, problem je, da se skozi ovinke pred ravninami (recimo parabolica v monzi), ne da vozit tik za tistim spredaj in potem preden se na ravnini "nabere" hitrost, je tu že šikana...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.797
113
problem je, da je tisti spredaj pri 290+ isto hiter kot tisti zdaja ki naj neb imel upora. Zato pa DRS in vse ostalo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Tale zadnja dirka bo očitno ena velika farsa, merc je že na FP1 2sec pred ostalimi...
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.711
1.061
113
Drzi, sam kako to? Pa taki nesposobnezi :) Jao Darjan, dej ti raj startrek in podobno glej, tja cist pases...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Sicer ugibam, ampak rekel bi, da je ravno zaradi tega bolid F1 toliko hitrejši od vseh ostalih serij, skozi ovinke, torej zarai aerodinamike.

Kako potem ohranit to hitrost in skinit efekt, ki ga ima aero na prehitevanje, rekel bi da je nemogoče, drugače bi že to naredili?

Težko, zelo težko. Ena od rešitev je, da se ukine zahteva po ravnem dnu, krilca pa zmanjša na minimum. Da je 95% aero efekta od oblike dna, krilca pa le za trimming. Ampak tu se pa druge nevarnosti pojavijo.
Ali pa točno določen profil krilc, ki ob sedanjem nivoju aero oprijema imajo vsaj 3x večji upor. Potem bi se zavetrje na ravnini poznalo veliko bolj in tudi veliko bolj od daleč. Amapk avti bi bili pa grdi v PM.

Jaz osebno zagovarjam zmanjšanje aero oprijema za vsaj pol, pa veliko več mehanskega (širše, mehkejše gume), plus prepoved karbonskih zavor. Časi kroga bi bili počasnejši (pa še vedno hitrejši od vsega ostalega), dirkanje pa bolj zanimivo.

Predvsem pa driving standards: samo 1 menjava smeri brez moænosti vračanja proti idelani liniji in strogo kaznovano kakršnokoli dotikanje (ok, z malenkostno toleranco) in izrivanje tekmecev (čisto brez tolerance, ne glede na to, ali gre za ravnino, notranjo ali zunanjo stran ovinka). Kake pol sezone bi bil jok in stok (v Spaju bi recvimo Hami dobil kazenski postanek v boksih), potem bi se pa fantje navadili in bi imeli zanimivo dirkanje, upali bi se probat prehitevat, ker bi vedeli, da jim tekmec mora pustit minimum (in čisto nič več, seveda) prostora, skozi ovinke bi se dalo iti vštric ipd ...
 

fittipaldi00

Pripravnik
10. sep 2007
381
11
18
Tudi gledalci F1 smo ogorčeni pa se do sedaj ni še nič zgodilo. Hvala (komerkoli že) za stream-e prek interneta
smile-1.gif


Naš rumeni komentator
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Ne vem zakaj pač ne prakticirajo dvojčka, tako kot na eni dirki, tisto je bilo gledljivo...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
če BBC-jevi novinarji ne lažejo, potem ti nisi dobro prebral. ker nisem šel brat celotnega poročila, temveč le članek na to temo na BBC-jevi spletki. in tam lepo piše, da ni neke ene same točke, kamor bi naperil krivdo, ampak gre za splet nesrečnih okoliščin ... dež, zastave, traktor, hiter ovinek ... na kratko, na dolgo bi se dalo pa še precej več napisat ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Rikkiardo in kvyat sta v RBR, v Torro rosso pa pride verstapen, nek mozoljek od 16 al 17 let.