F1 novice sedmič

natko45

Fizikalc
1. nov 2010
1.017
3
38
Mene pa zanima, kaj je ta historical payment? Kao dnar za ekipe, ki so že 200let v F1 ali kaj?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.798
113
Prosim, da ne mešaš profeseroja in legende poleg enega levega šumaherja. Hvala.

Prosto po alterju :D
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.763
809
113
toti Maribor
Citat:
Uporabnik Mladinec pravi:
ksz

Miranov pogled na situacijo v F1, kot komentatorja ga ne prenašam, glede zapisanega pa se strinjam praktično z vsako črko.

http://www.miranalisic.com/blog/2014/11/

467716-post_slo.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.798
113
spreminjanje in zapiranje bi moralo biti dovoljeno, ravno to je čar dirkanja, da moraš pretentant nasprotnika. Drugo je seveda potem izrivanje, to odpade. Ampak to spreminjane smeri, kao dovoljeno 1x, ja zakaj pa ne 10x, kr neki. Zamislite si kakšni dvoboji bi to bili spet, ko se bi za vsako ceno držalo mesto, borba do konca, tako pa. Zdaj raje povečini kar pustijo naprej drugega, sam da ne pride do kazni in prepira. Kr neki.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Zgleda, ferrai je na twiterju oznanil, kot da bo sam bernie prišel k ferariju
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
spreminjanje in zapiranje bi moralo biti dovoljeno, ravno to je čar dirkanja, da moraš pretentant nasprotnika. Drugo je seveda potem izrivanje, to odpade. Ampak to spreminjane smeri, kao dovoljeno 1x, ja zakaj pa ne 10x, kr neki. Zamislite si kakšni dvoboji bi to bili spet, ko se bi za vsako ceno držalo mesto, borba do konca, tako pa. Zdaj raje povečini kar pustijo naprej drugega, sam da ne pride do kazni in prepira. Kr neki.

Prav nasprotno, še do, da po 1x spremembi dovolijo vračanje proti idealni linjji, bi morali prepovedat (kot je v veliko drugih serijah). In ojoj, a si moreš mislit, koliko je tam napetih dvobojev? Vštric skozi 2, 3 ovinke, malo eden naprej, malo drugi naprej, napad je treba znat pripravit, ker ne moreš kar z DRS mimo ustrelit. Včasih moraš začet prehitevat po zunanji, da kasneje po notranji dokončaš.Daj poglej si kako Indy dirko, kako V8 Supercars dirko, kak BTCC.

Če dovoliš zapiranje, prehitevanja ne bo več. Trust me, sem kako dirko v lajfu odpeljal, če nisem hotel, ni šel nihče mimo, če je bil kak tak spredaj, ga je bilo treba pač ven porinit. Če pa dovoliš zapiranje v kombinaciji s hitrostnimi razlikami, ki jih omogoča DRS, pa kar kličeš hudo nesrečo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.798
113
To kar si opisal je bolj problem DRSja in aero dinamike. To vse ukinit, potem pa delajte kar čete.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Sicer ugibam, ampak rekel bi, da je ravno zaradi tega bolid F1 toliko hitrejši od vseh ostalih serij, skozi ovinke, torej zarai aerodinamike.

Kako potem ohranit to hitrost in skinit efekt, ki ga ima aero na prehitevanje, rekel bi da je nemogoče, drugače bi že to naredili?