no pa pojdiva nekako na hitro
Moj namen nikakor ni bilo nikogar prikazati kot butla, ampak sprožiti debato glede samih kosov.
prvo kot prvo glede zavor: drag material oz. reciva ustrezno kvaliteten ni nikakršno zagotovilo, da uporabnik ne bo imel težav s cviljenjem ipd. - še več, splošno v praksi se pokaže, da je v največ primerih vzrok cviljenja v neustrezni montaži zavor oz. okvari na zavorah, ki se jo spregleda. Potem lahko začnemo, odkod sploh prihaja cviljenje in zakaj, ampak ne bomo tako podrobno.
Torej, če gre za nasvete, se pričakuje, da prihajajo od nekoga, ki zadevo pozna na višji ravni, kot navaden smrtnik, ampak jo mora znati pravilno prikazati brez zavajanj in na "nižjem" nivoju, da je splošno razumljivo bralcu.
Nisem sicer vsega bral, ampak pogrešam kaj o ustrezni montaži, uporabi pravih mazalnih sredstev za zavore, gumice itd.?
Na forumih ni nikjer navedenega enega servisa, ki upošteva določene kriterije, dela znotraj uredbe o skupinskih izjemah da lahko servisira avte znotraj garancije?
Kako je, če aftermarket kose prinesemo na pooblaščenca, garancija preneha ali ne?
To so zame informacije, ki pripomorejo končnemu uporabniku vozila pri odločitvi, kje bo servisiral svoje vozilo.
Jasno, nekater material je popolnoma neustrezen, ampak, ko ga zamenjajo, ponavadi že izgubi tržni delež na trgu.
V praksi je, kot rečeno, več "štale" na strani mehanikov kot materiala. Če ne verjameš, te peljem v oddelek za reklamacije, da boš videl, kaj nekateri počnejo. Sigurno, kjer sodelujem v večji meri tudi sam oz. se trudim sodelovati po najboljših močeh, je ustrezno šolan kader ključ do supeha. V mojih časih srednje šole je bila Iskra SESŠ, ekonomska, gimnazija, kdor se pa ni učil in je rad kaj postoril na vozilu, je šel pa na triletno za mehanika - imam 3 dobre kolege, ki so komaj shajali skozi osnovno, pa so sedaj izredno kvalitetni mehaniki, znanje pa so pridobili šele po končani policni šoli.
Kar se tiče imena podjetja se ravno zato, ker sem zaposlen v podjetju, ki se ukvarja s prodajo delov (beri: ZAPOSLEN, podjetje ni moje, tako kot si me sam označil, niti nimam s samo prodajo delov prav ničesar), izogibam poimenovanju podjetja. Ker sodelujem tudi z drugimi podjetji z enako dejavnostjo, se me žal ne da označiti za osebo, ki preferira določeno podjetje.
No, da bom koristen, bom naredil izjemo: v ADEL avtodelih obstaja call center z 6 osebami na številki 01/5830330, ki sprejema klice strank, po večini gre za mehanike.
Najmanj 3 leta se naročuje tudi dele z originalnih servisov (namreč določeni kosi pač v aftermarket ne obstajajo), cena pa je prirejena za končno stranko in marsikdaj cenejša, kot če bi stranka sama odšla naročit na pooblaščenca. Prav tako je zaradi neustreznosti karoserijskih kosov prodaja le-teh v originalu izredno visoka in še v porastu.
Potrebno pa se je vprašati, ali bo kdo dal za golfa 3 ali 4 za blatnik 150 eur za original, ali pa bo našel kvaliteten aftermarket kos za polovico cene, saj so rabljeni vprašljive znamke in po večini vsi že pregniti. Kot mnenje, vprašati se je treba, kje lahko "šparamo" in kje ne. Namreč v kolikor gre za cliota, ki je na trgu vreden 1000 eur, stranka išče cenejši kos od originala, sploh karoserijski deli so pri določenih znamkah v originalu preveč zasoljeni - in če mu bo odbijač malo "strigel", se ne bo kaj prida obremenjeval. Seveda, ni pa to pravilo pri aftermarketu, nekateri kosi so v piko.
Dele lahko kupuješ kjerkoli, jasno, kje sem napisal, da jih moraš kupit na nepooblaščencu?
Še vedno sem mnenja, da bi v aftermarket prišel ceneje skozi, s kvalitetnimi rezervnimi deli, kot sam svetuješ na blogu.
Kot ti mene obtožuješ za površno branje, lahko tudi sebi pripišeš prav enako
Dokler je forum javen, lahko tudi jaz komentiram tvoje mnenje - kdo pa si ti, da boš meni vsiljeval, kaj in kako naj komentiram? Če nekaj predvidevaš (šlo je za primer uporabe ATE ceramic ploščic z manj prašenja in ustreznost montaže na določen tip diska) in to napišeš javno, naj si ljudje sami ustvarijo mnenje o tem - jaz svojega lahko javno zapišem, mar ne?