EU trgovina z rezervnimi avtodeli

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
se pravi, če prav razumem, svetuješ stranki original filter?
Stranki svetujem rezervni del kvalitetne znamke, kot je zapisano na blogu.
Sam pač kupujem na pooblaščencu (to je tudi odgovor na tvoje drugo vprašanje) iz preprostega razloga: tam dobim še nekaj popusta in za par EUR se mi ne da skakat po avtotrgovinah in se ukvarjat ali imajo original ali ponaredke, itd. Pa pri prodaji avtomobila tisti računi tudi nekaj pomenijo
grims-1.gif
.

Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Sodelavec se smeji na vsa ušesa:D namreč ti dam njegov primer: na 535d E60 je imel ATE diske original plavajoče spredaj in zadaj
spredaj je dal gor ATE CERAMIC ploščice, prašnost je bila enaka ničli
Me veseli, da sem poskrbel za polepšanje dneva. Verjetno sodelavec (predvidevam, da dela v isti branži kot ti) ve, da je fajn pri zavorah in ploščicah uporabljat iste zadeve, če se le da, oz. vsaj enako tehnologijo. Predvidevam, da ATE CERAMIC ploščice delajo fenomenalno z ATE CERAMIC diski (če obstajajo, se ne spoznam tako podrobno), hkrati pa mi kmečka pamet pravi, da bo zadeva na običajnih diskih neuporabna
wink-1.gif
.
Blog je napisan za povprečnega lastnika vozila, ki se za avto briga toliko kot jaz zato, kako se speče potica
grin1.gif
. Moje izkušnje in še nekaj kolegov kažejo, da čip šhit kitajsko in ostalo sranje konkretno bolj praši, kot pa neka normalna, kvalitetna znamka. In spet: govorim o normalnih zavorah, ne nekih športnih in ostalih ekstremnih zadevah.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:Ko na seznamu vidim firmo DEPO, se lahko samo nasmejem. Uvoz takih izdelkov v EU bi moral biti prepovedan.
Se strinjam, meni ni jasno, kako te zadeve s svetlobnim odbojem, ki sveti povsod, samo na cesto skoraj ne, dobijo TUV, a nekdo, ki da kvaliteten ksenon kit v žaromet z lečo, je pa nelegalen.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nič ne bo s kmečko logiko. Ceramic diski od ATE so koncipirani kot alternativa običnim in so primerni za "skoraj" vse diske, obstaja pa ena tabelca za katere diske oz. kakšno uporabo so.

Jaz nisem vzel ATE ceramic zato, ker so kar trde ploščice, mogoče se obnesejo na VAGih s tistim obupnim brake feelom.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.955
2.249
113
Ne vem ker ne spremljam vec prav podrobno lahko pa recem iz izkusenj iz preteklosti keramika v civilni uporabi se ne obnese saj mora biti ustrezno ogreta da prime... Racunat da bos z vrhunsko keramiko bremzal na polno pri neogretih bremzah je smrtno nevarno saj se ne bos ustavil tam kjer predvidevas da se bos
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ah cmon no... kaj zdaj ti enačiš to s polno keramiko pri ne vem... Ferrariju?

Te ploščice so za BMW 3 70€ npr. ceramik komplet za Porša pa 5k€. Ta keramika JE za civilno uporabo, sicer pa je tudi na Ferrarijih ipd. keramika zdaj že na takem nivoju, da je odlična tudi za cjazenje sem ter tja.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Ker si zadnji:
Za depo bi tudi sam najraje videl,ce ga ne bi bilo
Za mtl-ja: ljudem svetujes in zivis od tega,celo reklamiras se na forumu,potem pa pises "na splosno za normalnega uporabnika", ko ti nekdo da proti argument.
In ze celo izjava "da se ti ne da gledati al majo v trgovini ponaredke" (wtf kaj je to?) in da ne poznas, da ima tudi originalec za potrosni material dva ranga delov samo dokazuje, da o aftermarket in oe nimas veliko znanja in izkusenj

In se tretja zadeva: v dolocenem aftermarket podjetju z rezervnimi deli v Slo ze vec let uspesno trzijo originalne dele, kupljene na pooblascencu, svojim strankam CENEJE,kot bi jih stranke same dobile na pooblascencu
Zanimivo,kajne?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Nič ne bo s kmečko logiko. Ceramic diski od ATE so koncipirani kot alternativa običnim in so primerni za "skoraj" vse diske, obstaja pa ena tabelca za katere diske oz. kakšno uporabo so.

Jaz nisem vzel ATE ceramic zato, ker so kar trde ploščice, mogoče se obnesejo na VAGih s tistim obupnim brake feelom.

Brezveze mu razlagas, njegov pogled na omenjeno je preprost, kvaliteto gleda cez prasenje, zraven moje komentira s predvidevanjem in kmecko logiko,za povrh pa bi rad sodil cloveka, ki dnevno menja zavore na vozilih. Za primer kovinskih naleznih povrsin,ki preprecujejo skripanje, nikjer niti ne omenja. Niti katere znamke delajo za prvovgradnjo za posamezne znamke (kar je najbolj simpl kmecka prodajna logika za neuke).

Mtl cenim tvoj trud in delo izredno, ampak pri nekaterih tehnicnih zadevah je potrebno reči bobu bob,brez predvidevanj in kmecke logike
cool-1.gif
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.012
978
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:


In se tretja zadeva: v dolocenem aftermarket podjetju z rezervnimi deli v Slo ze vec let uspesno trzijo originalne dele, kupljene na pooblascencu, svojim strankam CENEJE,kot bi jih stranke same dobile na pooblascencu
Zanimivo,kajne?

ampak to da original dele dobiš ceneje pri kakem trgovcu kot pri pobčaščencu niti ni taka redkost , vsaj v tujini ne.....
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Mozno, to sem samo vrgel rokavico mtl-ju, ko je zagovarjal svoj obisk pri pooblascencu za nakup delov za svoj avto. Poleg dveh razlicnih skatel/kvalitete delov na pooblascencu (ponavadi potrosni material sklopke,ploscice,diski itd.). Da se razumemo, rad bi samo komu odprl pogled malo sirse kot do pooblascenca, kjer velikokrat stranke niso zadovoljne oz. se je ze izkazalo, da je bil avto neustrezno servisiran, da o visini racuna za dele in delo ne govorim
 

sandichamp

Fizikalc
10. avg 2007
479
29
28
Sem preveril v prvi trgovini za moj avto in so zlatarji v primerjavi s pooblaščenimi servisi.

LP Sandi
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Eh, ok, se bom šel še enkrat to.
rolleyes-1.gif

Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Za mtl-ja: ljudem svetujes in zivis od tega,celo reklamiras se na forumu,potem pa pises "na splosno za normalnega uporabnika", ko ti nekdo da proti argument.
Da razčistiva določeno zadevo: ne živim od tega, da svetujem, kako naj nekdo servisira svoj avto. Seveda pa to ni izgovor, da bi napačno svetoval.
Sedaj pa poglej, KAJ SVETUJEM GLEDE ZAVOR:
Citat:
Zavorni deli so na voljo v širokem cenovnem razponu, vendar svetujem, da se izbere dele priznanih proizvajalcev, ki so ob nakupu sicer dražji, a vam bodo prihranili cvileče zvoke in ostale živce parajoče nevšečnosti, hkrati pa si boste z njimi zagotovili zanesljivo delovanje zavor, ko jih boste potrebovali. Tudi dolgoročni strošek takšnih zavor je skoraj enak, saj kvalitetne zavore običajno trajajo bistveno dlje.
Evo, to je to. PRAŠENJE ZAVOR namreč ni KOT NASVET. Torej kupi zavore, če se prašijo si kupil zanič, temveč KOT ENA IZMED POSLEDIC (manj pomembna in očitno baje tudi nepravilna). Upam, da ti je sedaj jasno, da strankam svetujem pravilno, z razlago posledic pač očitno s tem prašenjem zavor tudi koga nasmejim. Bo šlo sedaj?

Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
In ze celo izjava "da se ti ne da gledati al majo v trgovini ponaredke" (wtf kaj je to?)
S tem sem direktno mislil na sumljive spletne trgovine, prodajalce na parkiriščih in ostale zadeve, kjer se znajo znajti v prodaji recimo ponarejeni filtri Mahle.

Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
in da ne poznas, da ima tudi originalec za potrosni material dva ranga delov samo dokazuje, da o aftermarket in oe nimas veliko znanja in izkusenj
Glej, predlagam da preden kaj prebereš in ti udari kri v glavo malo vdihneš in prebereš še enkrat. To kar si napisal ve vsak, ki se samo malo zanima za avtomobile. In iz tega je to razvidno (za ponaredke sem ti pa zgoraj razložil):
Citat:
se mi ne da skakat po avtotrgovinah in se ukvarjat ali imajo original (TO SE JE NANAŠALO NA ORIGINAL MAHLE NPR.) ali ponaredke, itd.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
In se tretja zadeva: v dolocenem aftermarket podjetju z rezervnimi deli v Slo ze vec let uspesno trzijo originalne dele, kupljene na pooblascencu, svojim strankam CENEJE,kot bi jih stranke same dobile na pooblascencu
Zanimivo,kajne?
In zakaj nisi koristen in napišeš to podjetje? Meni ni to nič čudnega.
Sicer pa je že vsaj 10 let nazaj bil Avto Moto Svet na Celovški, ki je prodajal original Ford dele za cca. tretjino ceneje. Imeli so tudi za VAG, ampak so potem umaknili iz ponudbe.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Brezveze mu razlagas, njegov pogled na omenjeno je preprost, kvaliteto gleda cez prasenje, zraven moje komentira s predvidevanjem in kmecko logiko,za povrh pa bi rad sodil cloveka, ki dnevno menja zavore na vozilih. Za primer kovinskih naleznih povrsin,ki preprecujejo skripanje, nikjer niti ne omenja. Niti katere znamke delajo za prvovgradnjo za posamezne znamke (kar je najbolj simpl kmecka prodajna logika za neuke).
Predlagam, da komentiraš svoj pogled in ne mojega, predvesem pa vdihni preden si ustvariš napačno mnenje, sem ti že zgoraj to razložil.
In še enkrat: se ne ukvarjam in ne živim od prodaje rezervnih delov.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Mtl cenim tvoj trud in delo izredno, ampak pri nekaterih tehnicnih zadevah je potrebno reči bobu bob,brez predvidevanj in kmecke logike
cool-1.gif
Ti temu, kar imam napisano v blogu praviš tehnične zadeve? Jaz temu pravim, da so skupaj zapisan common sense, zapisan na tak način, da ga povprečen za avto nezainteresiran lastnik lahko razume in mu sledi.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Mozno, to sem samo vrgel rokavico mtl-ju, ko je zagovarjal svoj obisk pri pooblascencu za nakup delov za svoj avto.
Jaz te resno ne razumem. Ali samo malo prevneto zagovarjaš svoje podjetje s prodajo neoriginalnih rezervnih delov in me hočeš prisilit oz. me imaš za neumnega, ker kupujem dele na original servisu? Ker še enkrat: NIKJER NISEM NAPISAL, DA JE MAHLE (ali karkoli že je noter) NA POOBLAŠČENCU BOLJŠI KOT IZ MAHLE ŠKATLE. Napisal sem, da dobim na servisu še nekaj popusta in da se mi za tistih par EUR ne da skakat okoli in zraven še preverjat ali trgovina prodaja ORIGINAL MAHLE ali ima kakšne KITAJSKE PONAREDKE. A mi boš sedaj ti dirigiral, kje naj zapravljam MOJ denar ali kako?
uf-1.gif
In še nekaj: tisti računi za material iz pooblaščenca so verjetno tudi majhen dodaten razlog za to, da avte prodam precej neproblematično. Tudi to sem napisal. In moja osebna odločitev pač je, da kupujem te zadeve na pooblaščencu. Strankam pa svetujem, naj kupijo kvalitetne dele priznanih znamk.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Da se razumemo, rad bi samo komu odprl pogled malo sirse kot do pooblascenca, kjer velikokrat stranke niso zadovoljne oz. se je ze izkazalo, da je bil avto neustrezno servisiran, da o visini racuna za dele in delo ne govorim
No, to lahko narediš tudi tako, da se ne spravljaš na druge, zaradi svojega nerazumevanja pri branju.
In še enkrat: če boš dobro prebral moj blog, nikjer NE postavljam na piedestal original dele na pooblaščencu. Vedno pišem samo o KVALITETNIH REZERVNIH DELIH PRIZNANIH ZNAMK.

Evo, sedaj sem pravkar zabil pol ure zato, ker sem nekomu napisal, da je neka cena dobra za original kvalitetne dele, za poceni dele pa je previsoka. Bo treba razmislit, če se mi še da s tem ukvarjat. Bom raje samo bral, kaj strokovnjaki pišejo.
PS: sva to temo že enkrat na dolgo predebatirala po telefonu in sva se v celoti strinjala
cool-1.gif
. Torej veš, kakšno je moje stališče glede tega. Me res zanima, kakšen je razlog, da me imaš tukaj za butla?
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.012
978
113
Citat:
Uporabnik sandichamp pravi:
Sem preveril v prvi trgovini za moj avto in so zlatarji v primerjavi s pooblaščenimi servisi.

LP Sandi
No,zanimivo...kar sem jaz gledal , pa so cenejši,sicer sploh linka ne bi dal.
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
no pa pojdiva nekako na hitro
Moj namen nikakor ni bilo nikogar prikazati kot butla, ampak sprožiti debato glede samih kosov.

prvo kot prvo glede zavor: drag material oz. reciva ustrezno kvaliteten ni nikakršno zagotovilo, da uporabnik ne bo imel težav s cviljenjem ipd. - še več, splošno v praksi se pokaže, da je v največ primerih vzrok cviljenja v neustrezni montaži zavor oz. okvari na zavorah, ki se jo spregleda. Potem lahko začnemo, odkod sploh prihaja cviljenje in zakaj, ampak ne bomo tako podrobno.
Torej, če gre za nasvete, se pričakuje, da prihajajo od nekoga, ki zadevo pozna na višji ravni, kot navaden smrtnik, ampak jo mora znati pravilno prikazati brez zavajanj in na "nižjem" nivoju, da je splošno razumljivo bralcu.

Nisem sicer vsega bral, ampak pogrešam kaj o ustrezni montaži, uporabi pravih mazalnih sredstev za zavore, gumice itd.?
Na forumih ni nikjer navedenega enega servisa, ki upošteva določene kriterije, dela znotraj uredbe o skupinskih izjemah da lahko servisira avte znotraj garancije?
Kako je, če aftermarket kose prinesemo na pooblaščenca, garancija preneha ali ne?
To so zame informacije, ki pripomorejo končnemu uporabniku vozila pri odločitvi, kje bo servisiral svoje vozilo.
Jasno, nekater material je popolnoma neustrezen, ampak, ko ga zamenjajo, ponavadi že izgubi tržni delež na trgu.

V praksi je, kot rečeno, več "štale" na strani mehanikov kot materiala. Če ne verjameš, te peljem v oddelek za reklamacije, da boš videl, kaj nekateri počnejo. Sigurno, kjer sodelujem v večji meri tudi sam oz. se trudim sodelovati po najboljših močeh, je ustrezno šolan kader ključ do supeha. V mojih časih srednje šole je bila Iskra SESŠ, ekonomska, gimnazija, kdor se pa ni učil in je rad kaj postoril na vozilu, je šel pa na triletno za mehanika - imam 3 dobre kolege, ki so komaj shajali skozi osnovno, pa so sedaj izredno kvalitetni mehaniki, znanje pa so pridobili šele po končani policni šoli.

Kar se tiče imena podjetja se ravno zato, ker sem zaposlen v podjetju, ki se ukvarja s prodajo delov (beri: ZAPOSLEN, podjetje ni moje, tako kot si me sam označil, niti nimam s samo prodajo delov prav ničesar), izogibam poimenovanju podjetja. Ker sodelujem tudi z drugimi podjetji z enako dejavnostjo, se me žal ne da označiti za osebo, ki preferira določeno podjetje.
No, da bom koristen, bom naredil izjemo: v ADEL avtodelih obstaja call center z 6 osebami na številki 01/5830330, ki sprejema klice strank, po večini gre za mehanike.
Najmanj 3 leta se naročuje tudi dele z originalnih servisov (namreč določeni kosi pač v aftermarket ne obstajajo), cena pa je prirejena za končno stranko in marsikdaj cenejša, kot če bi stranka sama odšla naročit na pooblaščenca. Prav tako je zaradi neustreznosti karoserijskih kosov prodaja le-teh v originalu izredno visoka in še v porastu.
Potrebno pa se je vprašati, ali bo kdo dal za golfa 3 ali 4 za blatnik 150 eur za original, ali pa bo našel kvaliteten aftermarket kos za polovico cene, saj so rabljeni vprašljive znamke in po večini vsi že pregniti. Kot mnenje, vprašati se je treba, kje lahko "šparamo" in kje ne. Namreč v kolikor gre za cliota, ki je na trgu vreden 1000 eur, stranka išče cenejši kos od originala, sploh karoserijski deli so pri določenih znamkah v originalu preveč zasoljeni - in če mu bo odbijač malo "strigel", se ne bo kaj prida obremenjeval. Seveda, ni pa to pravilo pri aftermarketu, nekateri kosi so v piko.

Dele lahko kupuješ kjerkoli, jasno, kje sem napisal, da jih moraš kupit na nepooblaščencu?
Še vedno sem mnenja, da bi v aftermarket prišel ceneje skozi, s kvalitetnimi rezervnimi deli, kot sam svetuješ na blogu.
Kot ti mene obtožuješ za površno branje, lahko tudi sebi pripišeš prav enako :D

Dokler je forum javen, lahko tudi jaz komentiram tvoje mnenje - kdo pa si ti, da boš meni vsiljeval, kaj in kako naj komentiram? Če nekaj predvidevaš (šlo je za primer uporabe ATE ceramic ploščic z manj prašenja in ustreznost montaže na določen tip diska) in to napišeš javno, naj si ljudje sami ustvarijo mnenje o tem - jaz svojega lahko javno zapišem, mar ne?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Nihče ti ne prepoveduje komentiranja, še najmanj jaz. Tudi na blogu imam spodaj namenoma omogočeno komentiranje, tako da lahko vsakdo doda svoje izkušenje.
Ampak: pred komentiranjem moraš zadevo razumeti, ne pa, da nekomu pripisuješ neumnosti, ki jih ni napisal. In še kar melješ s tem naprej in pišeše nekaj, kar sem že napisal jaz, kao da sam ne vem. Recimo primer, da bi lahko s kvalitetnimi aftermarket kosi prišel ceneje čez kot na pooblaščencu. A vidiš tole tukaj:
Citat:
Napisal sem, da dobim na servisu še nekaj popusta in da se mi za tistih par EUR ne da skakat okoli
Se to prekleto zavedam, ampak ti bom še enkrat napisal: moj denar, moja INFORMIRANA odločitev.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
no pa pojdiva nekako na hitro
Moj namen nikakor ni bilo nikogar prikazati kot butla, ampak sprožiti debato glede samih kosov.
Ker si strokovnjak lahko to čisto enostavno narediš tako, da narediš svoj blog ali pa tukaj odpri temo s tem naslovom in napiši noter svoje strokovne ugotovitve. To je namreč namen foruma, ne pa, da se sedaj v temi o EU trgovini z rezervnimi deli, prepirava o tem.
Zgolj en nasvet: to, kar si potem napisal o montaži in maži gumic in uporabi pravilnih sredstev. Lej, po mojih izkušnjah se povprečen uporabnik avtomobila, ki ga avtomobili ne zanimajo, izgubi že, ko mu omeniš, da je treba pri zavorah še kaj namazat. Vse kar potrebuje je, da mu poveš kateri mehanik dela dobro. Nekateri potem še sami kupijo dele (precej malo) in tem je namenjen ta blog.
In še enkrat.
Tole SO SIMPTOMI SLABI zavornih delov. Lahko se pojavijo tudi pri kvalitetnih znamkah, ampak je zadeva odločno manj verjetna.
Citat:
Nekateri manj znani proizvajalci (večinoma italijanski ali kitajski) ponujajo zavorne kolute in ploščice po ceni, ki je tudi do 70% nižja od originalnih in so na prvi pogled s stroškovnega vidika zelo mamljive, vendar se na dolgi rok ne izkažejo najbolje. Zakaj?

zavorni koluti in ploščice se že ob krajšem nekajdnevnem mirovanju vozila ''sprimejo'', kar se občuti kot pok ob ponovnem speljevanju. To niti ne bi bila težava, če se na kolutu tekom časa ne bi tako naredilo več robov, ki slej ko prej vodijo k tresenju ob zaviranju in predčasni menjavi. Sledi sprijemanja so jasno vidne na fotografiji desno (kolut na fotografiji je znamke Quinton Hazell).
običajno jih pri zaviranju spremljajo cvileči zvoki. Ni nujno, da pri vsakem zaviranju, vendar se ob določenih pogojih to skoraj vedno pojavi (npr. ko je vlaga, mraz, itd.).
zaradi manj kvalitetnih materialov je obraba takšnih zavor precej višja. Najenostavneje to vidimo po tem, da se platišča hitreje umažejo s prahom od zavornih ploščic. Morda so ti deli res občutno cenejši ob nakupu, vendar se zaradi krajše življenjske dobe tudi stroškovna smiselnost postavi pod vprašaj.
nekvalitetni deli so precej bolj podvrženi napakam v materialu. Tako so recimo znani primeri, ko se je ploščica odlepila od osnove in je avtomobil ostal skoraj brez zavor. Na fotografiji zgoraj je zavorni kolut, v katerem je nastala na sredini luknja. Kolut je bil najcenejši, ki je bil takrat na voljo. Odgovor zakaj je bil najcenejši, je jasen.
NI TO NASVET KAKO KUPITI DOBRE ZAVORNE DELE. In še tole: napisano (IN CILJNA SKUPINA ZA TA BLOG) je tako, da povprečen uporabnik avtomobila, ki ga avtomobili ne zanimajo, razume. To kar pa ti pišeš so pa očitno ciljna skupina mehaniki ali DIY mojstri.
Kar se tiče samih servisov sem pa zadevo obdelal tukaj: http://www.mtl.si/sl/blog/item...C4%8Devati.html

In še komentar na tole:
Citat:
Torej, če gre za nasvete, se pričakuje, da prihajajo od nekoga, ki zadevo pozna na višji ravni, kot navaden smrtnik, ampak jo mora znati pravilno prikazati brez zavajanj in na "nižjem" nivoju, da je splošno razumljivo bralcu.
Če sem prav prebral si sam napisal, da je blog dober, le pripomba je bila na tisto prašenje. No, ti bom tukaj še enkrat, čeprav sem ti že napisal. Na podlagi mojih izkušenj in izkušenj kolegov in še nekaterih znancev lahko trdim, da to drži. Zato tega ne bom umaknil iz bloga. Seveda pa je čisto možno, da bo pri kakšnih slabih ploščicah (trdih) prašenje minimalno in bo zaviranje slabo. Ampak še enkrat: to so velikokrat SIMPTOMI slabega materiala in ni to podlaga za NASVET za nakup teh delov.

Sedaj bom nehal. Kot rečeno: uporabi svojo strokovnost, odpri temo tukaj na Alterju in si daj duška, bo zelo koristno za ostale in morda se bom tudi jaz še kaj novega naučil. Lahko mi pa še kaj drugega napišeš glede mojih blogov in če bom presodil, da je komentar korekten bom z veseljem zadevo dopolnil. Pač nisem vseveden in kot izgleda tudi ne dovolj strokoven
grin1.gif
.
Ne bom pa v bloge, katerih ciljna skupina so nepoučeni lastniki avtomobilov , vnašal noter strokovne detajle, pri katerih se bodo bralci že pri prvem izgubili, nehali brat blog in bo zato blog popolnoma nekoristen. Pa čeprav bi zato morda dobil kakšen thumbs up s strani top strokovnjaka.

Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Avto moto svet še zmer prodaja original Ford dele za tretjino cene
smile-1.gif
Odlično. Sam sem pri njih vse kupil za Fiesto, potem tudi za VAG. Vsakič je bilo vse perfektno in deli dejansko original.
Škoda, ker so potem nehali za VAG prodajat.
frown-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Avto moto svet še zmer prodaja original Ford dele za tretjino cene
smile-1.gif

Zanimivo! Hvala za info čeprav ne vozim Fordov, jih pa imajo pri moji doma kar nekaj. Me pa zanima kdo je tukaj v tem primeru prasec oz. bedak? Ali imajo v osnovi na Ford originalnih nadomestnih delih tako astronomske marže ali pa si Ford ne zna porihtat teh svojih prodajalcev in imeti nadzora nad "priporočenimi" cenami... namreč me zanima kdo je možno dobiti VAG, BMW ali Mercedes originalne nadomestne dele na 1/3 cene? Pa ajde vsaj za 1/2 cene? Mislim da tega filma ni.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
top kvaliteta je npr MAHLE filtri (oziroma KNECHT, ki je v isti tovarni narejen)

mtl, kako veš, kakšne kvalitete je material - si bil na kakem tehničnem izobraževanju na to temo (npr. filtri za olje ali zračni filter) oziroma imaš kake dokaze (npr. tovarniško literaturo za zračni filter pod vplivom vlage)?
Svetuješ svojim strankam kdaj glede materiala in če ja, odkod kompetenca oz. informacije?

recimo takole: da garancija ne propade pri proizvajalcu vozila, je potrebno vgrajevati kose, ki imajo certifikat o kvaliteti, na primer:
http://www.adel.si/certifikati-kakovosti

Kolk cajta boste rabl da boste pogruntal da clovek sploh ni iz foha in nima nobenih kompetenc, razn ce je za vas vsakdo specialist k spolira luc in se doma kot ostali mulci s programi iz pasnikov in testerji iz kitajske igra s priziganji nacina luci na avtomobilu?
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:se doma kot ostali mulci s programi iz pasnikov in testerji iz kitajske igra s priziganji nacina luci na avtomobilu?
Ostalo niti ni vredno komentiranja, mislim da je tudi na tem forumu nekaj uporabnikov, ki lahko več napišejo o izkušnjah pri mojih storitvah.
Ampak glede tega, kar si pa napisal v boldanem, bom pa moral komentirat. Za razliko od tistih drugih mulcev imam sam namreč original program pošteno kupljen in plačan. In sodelujem tudi z Ross-Tech-om na določenih zadevah. Ampak ok...

Kako je, ko ti nekdo, ki te ne pozna, z lažmi pljuva po tvojem delu, pa upam, da ne boš nikoli spoznal. Čeprav bi si zaslužil.