sem še enkrat prebral, kar si podal na linku
lepo napisano, samo vtaknil bi se v tole:
zaradi manj kvalitetnih materialov je obraba takšnih zavor precej višja. Najenostavneje to vidimo po tem, da se platišča hitreje umažejo s prahom od zavornih ploščic. Morda so ti deli res občutno cenejši ob nakupu, vendar se zaradi krajše življenjske dobe tudi stroškovna smiselnost postavi pod vprašaj.
Sodelavec se smeji na vsa ušesa
namreč ti dam njegov primer: na 535d E60 je imel ATE diske original plavajoče spredaj in zadaj
spredaj je dal gor ATE CERAMIC ploščice, prašnost je bila enaka ničli
tak je bil tudi oprijem, po montaži klasičnih ploščic ATE je zadeva zavirala, kot mora, še več, prašnost se je zmanjšala tudi zadaj (!) saj je sedaj avto pravilno zaviral bolj spredaj kot zadaj
je treba omenit, da so bile prve ceramic občutno dražje?
se pravi, samo prašenje nima nobene zveze s kvaliteto ploščice
na primer DELPHI zavornih oblog se marsikdo izogiba za večje avte, ve pa se, da so zaradi zmanjšane obrabe nekaj trše (tudi manj prašijo) kot na primer TRW (ki ima tudi mehak sloj za 50 kilometrov, imenovan COTEC, da se na star disk uležejo brez slabega občutka na pedalo)
15 let stare gume se tudi ne obrabljajo, ampak na cesti pa so samomor