Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
pa še nekaj, sem že enkrat vprašal, pa nisem dobil odgovora:
pri nas je takrat inštruktor za ploščo rekel, da bojo imeli lažje delo tisti z daljšimi avti? zakaj to? ker jih relativno glede na dolžino avta manj premakne? meni se je zdelo ravno obratno, da bi z krajšim lažje pobral rit...
Pa si kdaj vozil res dolg avto in res kratek avto? Recimo po snegu!
Res dolg avto gre naravnost, v zavoju (če ravno ne visi in ne pretiravaš) gre zadek normalno. Sicer je občutek precej drugačen ker dolžina potencira filing drsenja ... torej če zadnji del zapleše za 30cm to lepo čutiš na riti, na volanu pa se ne pozna nič. Skratka je boljši hendling in pa tudi filing (prej zaznaš zdrs in lažje ga je popravit)!
Kratek avto pa po snegu v zavoj kmalu prehiti lastnika, recimo po klancu navzdol se sploh ni problema obrnit za 180 stopinj!
Tudi občutka je manj ker mora zadek konkretno zaplesat, se pa zato kmalu premik zadka prenese tudi na volan (čutiš kontra efekt).
Medoosje je torej pomembna lastnosti sploh pri odnašanju zadka, kot je bilo že omenjo pa je fizikalno to povezano s kotom zamika in pa silami, ki so s tem povezane.
Sicer pa bomo videli v praksi 6.3. kako se obnese!