EU časti tečaj varne vožnje na Vranskem

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
Ko mu je kolega povedal, kako se še da prenesti težo avtomobila na sprednja kolesa in s tem povečaš oprijem je nekaj zamomljal na njegov stavek in bum njegovo naučeno teorijo dalje.
In kako lahko preneseš težo naprej?

ročna
evil.gif
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
recimo leva scena je tista s pnevmatikami,kam boš dal kakšne, recimo da jih rotiraš na avto. Valda da boš dal kramparce na pogonske, oz spredaj ...ampak po novi logiki temu ni tako. Se mi ni dalo kregat
smile-1.gif

Tukaj je on že prav razmišljal. Žalostno je tole, da je bila za njega tista guma boljša, ki ma več profila. Če si imel spredaj zimsko z 6mm in zadaj zimsko z 5mm, potem si bil za njega narobe obut. WTF?!?! Da ne govorim o eni primerjavi med gumami. Dejansko nisem potem nič več rekel, ker sorry, ta model se očitno vozi samo naravnost pa še to ni v življenju probal več kot eno gumo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
Ko mu je kolega povedal, kako se še da prenesti težo avtomobila na sprednja kolesa in s tem povečaš oprijem je nekaj zamomljal na njegov stavek in bum njegovo naučeno teorijo dalje.
In kako lahko preneseš težo naprej?

S karakterjem!
evil.gif


Sicer pa če bi hotel težo prenašat naprej bi zaviral na polno, kar pa ni poit ker zgubiš stabilnost! Vsak prenos teže vozila je kritičen ker se spremenijo sile.

Če nos zdrsne, ni oprijema -> zakaj ni oprijema je pa odvisno od situacija, tudi teža ni razlog (recimo lahko se kolesa se vrtijo v prazno in je sila lepenja premajhna, lahko je prenos preko diferenciala zaradi kota neustrezen, ...)!
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Taki tečaji so narejeni za "normalne" ljudi, ki gredo tja zato da se nekaj naučijo. Nevem zakaj potem vi lokalni dirkači hodite tja, zato da pametujete inštruktorjem ???

Raje se ne prijavljajte in svoje mesto prepustite nekomu, ki tako izobraževanje res potrebuje. Takih je še preveč.

Tisti, ki pa je bil na tem tekmovanju in nekaj "šimfa" (exhair in podobni) samo dokazujete svojo vzvišenost.

LP
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Taki tečaji so narejeni za "normalne" ljudi, ki gredo tja zato da se nekaj naučijo. Nevem zakaj potem vi lokalni dirkači hodite tja, zato da pametujete inštruktorjem ???

Raje se ne prijavljajte in svoje mesto prepustite nekomu, ki tako izobraževanje res potrebuje. Takih je še preveč.

Tisti, ki pa je bil na tem tekmovanju in nekaj "šimfa" (exhair in podobni) samo dokazujete svojo vzvišenost.

LP

Sam sem čisto navaden voznik, nikoli ne izzivam ipd. .. priiavil sem se iz razloga, da vidim kako je moje znanje v praksi lahko udejanjeno. Teorija me po pravici ne zanima, ker voznik z 10 let izkušnjami NE more spremeniti svojih odzivov na povedano teorijo, vsaj ne v resnični situaciji. Takrat ko gre za res bo vsak voznik ravnal kakor se je "naučil" tekom svoje vozniške dobe - en tak tečaj mu ne bo koristil nič! (ne velja pa to za voznike začetnike ki imajo možnost da se dejansko kaj naučijo)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
ja sej ta "valjda" je moja logika in tako tudi počnem pa še zaradi tega nisem nikej avtomobila pretirano lovil, ali pa počil.

Varna vožnja pa bi naj v vsakem primeru dala boljše (karkoli že to pomeni) pnevmatike na zadnjo os... Z nekim cliotom se spredaj s 4 mm zadaj pa recimo 7 mm, ne bos nikamor pripeljal pozimi. Tudi zaviranje ne vem kako bi zgledalo.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
No, sedaj pa bom vzvišeno napisal. Če po njegovi teoriji, še sam, kakršen mojster sem, nisem uspel loviti avtomobila, kako ga boš potem ti, ko znaš samo malo zavrteti volan. Maš razlago? Jaz sem hotel samo tole, da obstaja boljša rešitev, katera te lahko v avtomobilu brez abs-a, celo reši.
wink-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
No, sedaj pa bom vzvišeno napisal. Če po njegovi teoriji, še sam, kakršen mojster sem, nisem uspel loviti avtomobila, kako ga boš potem ti, ko znaš samo malo zavrteti volan. Maš razlago? Jaz sem hotel samo tole, da obstaja boljša rešitev, katera te lahko v avtomobilu brez abs-a, celo reši.
wink-1.gif

Gre se za to da imaš ti naštudirano tehniko (kot večina voznikov, dobro ali slabo) s katero se rešuješ. Tvoja tehnika izhaja iz izkušenj in je izpiljena do maximuma. Verjetno je dobro izpiljena tehnika pa tudi če je povsem kontra "uradni" precej boljša!

Če se z uradno tehniko ne znaš rešit pomeni lahko:
- si tako navezan na svojo tehniko, da ti nova ne more priti pod kožo in jo pač ne "začutiš" (v dosti sferah življenja se to dogaja)
- si nesposoben in nimaš filinga za vozilo
- ne deluje na tvojem avtu (ker avto je najbolj pomemben faktor v tej zgodbi in če se ti rešuješ vedno z ročno, ki jo imaš na paknah še ne pomeni da se boš reševal z ročno ki jo imaš vezano na diske ali pa celo na diferencial)
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Tenforest make sense.
wink-1.gif
) je bilo, da je prej zmanjkalo baterije. Posnetek bi bil res hud. Poleg tega bi tudi rad pogledal kako je to zgledalo. Ker v tistih sekundi delaš panično, meni je k sreči ratalo. Če bi pa samo butnu po zavori, bi pa mogoče tistemu kretenu odbil zadnji konec terenskega vozila. Če bi jaz prišel pa 1-2s prej, pa ne vem kje bi pristal.

Aquaplaninga ja, tudi se strinjam z njim, da boš na sprednjih gumah prej čutil, da nekaj ne štima z vožnjo, ker so povezane z volanom. In ko sem začel zagovarjati svojo prakso ( imel sem spredaj gume z 7mm in zadaj gume z dobrimi 5mm), da to ne vpliva neki na splavanje se je vse obrnilo. In v vseh teh letih vožnje, prevoženih že čez pol milijona kilometrov, reševanje situacija take in drugače, lovljenje tega bosansnega nadomestka tam po cesti v vseh mogočih smereh (ja doktore, spet se hvalim
wink-1.gif
), mi še nikoli ni tak odneslo riti, da ko bi se pripeljal čez neko oviro bi v trenutku šlo vse narobe. Ali mam zadaj gume z dobrimi 5mm sli s 7mm isti ti je šmorn. Guma, ko pride do 4mm (moje lajično opažanje) zgubi karakteristike dobrega odvajanja vode. Pa ni važno, ali je profil simetričen ali asimetričen. Je pa res, da simetričen profil ko je novi, požira veliko stoječe vode perfektno in boljše od asimetričnega. Trenutno simetrične Hankoook, so za te pogoje zakon. Ko se vozim na istih relacijah še ni bilo hitrosti, da bi občutil na volanu, da je guma izgubila stik s cestiščem.
 

psytoma

Pripravnik
2. feb 2010
251
1
18
Povejte mi nekaj, končno sem tudi jaz dobil z Ministrstva za finance to obvestilo v zvezi s tem tečajem. bla, bla, bla davčni odtegljaj 28,33 €. Je treba sedaj kaj storiti glede tega ali je to samo informativne narave. Sem pa nezaposlen drugače.


LP
 
Nazadnje urejeno:

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.236
3
38
Živjo.
A mi lahko mogoče kdo samo namigne, koliko časa tole traja. Imam v nedeljo ob 7:45 uro.

LpTuši
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.644
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
8.00 - 9:00 Predavalnica - nekaj teorije
9:00 -12:00 Zunaj - prvi sklop vaj
12:00 - 13:00 Kosilo (dobiš na štartu bon - pijača se plača)
13:00 - 15:00 Zunaj - drugi sklop vaj
15:00 - 15:30 Predavalnica - še malo teorije + podelitev diplom
15:30 - 15:35 skupinski fotošuting (no - ena gasilska slika) - rabijo za dokaz za na Ministrstvo
tongue-1.gif

15:45 - pot domov - na cesti pa gasa - saj si varen voznik
tongue-1.gif
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.629
722
113
KSZ


Citat:

Spoštovani,



minilo je nekaj časa, odkar ste pri nas opravili program varne vožnje v sklopu kampanje »Evropa izobražuje – 1000 tečajev za 1000 voznikov«. Upamo, da ste bili s predstavljenimi aktivnostmi elementov varne vožnje zadovoljni. Naša želja je, da sleherni slovenski voznik spozna pomen in smisel v navedeni vozniški nadgradnji.



Da bi Vas dodatno navdušili, Vam v naslednjih mesecih – junij in julij – ponujamo dodatni 10-odstotni popust za udeležbo na naslednji, zahtevnejši stopnji vadbe varne vožnje, na našem nadaljevalnem tečaju za voznike osebnih vozil.



Razpisani termini za udeležbo na nadaljevalnem tečaju so:

15.6.2011
19.6.2011
23.6.2011
2.7.2011
11.7.2011
16.7.2011


Tečaji se pričnejo ob 8.00 uri in trajajo do 17.00 ure, z vmesnim odmorom za kosilo. Razpisani termini veljajo do zapolnitve predvidenega števila mest. Za prijavo na izbrani termin nam pišite na cvv@amzs.si, pošljite sms na 031 356 969 ali pa nas pokličite na brezplačno številko 080 26 36. Ob prijavi pripišite, da ste opravili program v sklopu kampanje »Evropa izobražuje – 1000 tečajev za 1000 voznikov«.



Redna cena tečaja je 180,00 EUR, z 10-odstotnim popustom pa 162,00 EUR. Če ste poleg tega še član AMZS, je cena za imetnike osnovnega članskega paketa 126,00 EUR, za imetnike Članstva Plus pa le 108,00 EUR. Vse cene že vključujejo DDV.



Če še niste član AMZS izkoristite priložnost in se včlanite. Imetniki osnovnega paketa članstva AMZS imajo, poleg ostalih članskih ugodnosti, 20-odstotni redni popust na vse programe varne vožnje, imetniki Članstva Plus pa kar 30-odstotni redni popust. Če prištejete še popust, ki Vam ga nudimo kot udeležencu kampanje »Evropa izobražuje – 1000 tečajev za 1000 voznikov«, lahko tako izkoristite kar do 40-odstotni popust na nadaljevalni tečaj varne vožnje za voznike osebnih vozil, kar pomeni prihranek v višini 72,00 EUR, poleg tega pa boste s Članstvom Plus varni na poti tako doma, kot tudi v tujini.



Veseli bomo Vašega ponovnega obiska.



Želimo Vam varno vožnjo!

Lani sicer rekli, da ne gre iz "EU" direktno na nadaljevalnega, a očitno so si premislili.
 

BluTuTh

Pripravnik
18. sep 2009
140
0
16
A kdo bolj natančno ve kako se nadaljevalni razlikuje od osnovnega (pravega ne tega, ki ga je castila EU)?
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Vaje se dela pri višjih hitrostih in pa kombinira se več vaj naenkrat - npr. premična plošča, da ti odnese zadek, potem pa še izogibanje oviri in zaustavitev. Tako je razlagal inštruktor na osnovnem tečaju.

Za udeležbo na nadaljevalnem je obvezen avto z ABS. Fajn je tudi, da ni ravno jajček z 1.0 mlinčkom, da lahko na normalni razdalji pospešiš do 100 km/h.
 

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
Citat:
Uporabnik BluTuTh pravi:
A kdo bolj natančno ve kako se nadaljevalni razlikuje od osnovnega (pravega ne tega, ki ga je castila EU)?

Brzina...

Me pa zanima ali so tole "prilagojeni" nadaljevalni ali je vseeno.
Prvič so rekli, da bo treba kar na pravi začetni tečaj pred obiskom nadaljevalnega.
Imam pa oba tako, da če je razlika dam zaje tisih 10% pa da gre zares.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
ja sej ta "valjda" je moja logika in tako tudi počnem pa še zaradi tega nisem nikej avtomobila pretirano lovil, ali pa počil.

Varna vožnja pa bi naj v vsakem primeru dala boljše (karkoli že to pomeni) pnevmatike na zadnjo os... Z nekim cliotom se spredaj s 4 mm zadaj pa recimo 7 mm, ne bos nikamor pripeljal pozimi. Tudi zaviranje ne vem kako bi zgledalo.

Z boljšimi prednjimi pnevmatikami bi mogoče res lažje v hrib prilezel ampak je potem precej večja verjetnost, da se pri spuščanju razbiješ, ko ti odnese zadnji konec. Kaj se ti zdi da je bolje za povprečnega voznika (če ne štejemo super talentov, ki so očitno tudi tukaj)?
smirk-1.gif