Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Kako je pa če pelješ npr. 90, 130? Ti pustijo probat? Maš sploh šanso ujet?
Že pr 50 ga ne boš, če bo kolkrtolk tisto ruklno.
Tale vaja je dobra samo za tole, da je lahko inštruktor rekel, da je bolj pametno imeti dobre gume zadaj. Ko 1x zadek pobegne je jeba. Seveda smo imeli vsi dobre gume spredaj. Ja glej, predragi inštruktror, sorry. V sneg se raje peljem z 6-7mm profila na pogonskih kot pa 4-5. Torej. VSI smo imel kao narobe postavljene gume. Ampak dejstvo je, kar sem mu tudi povedal, da po vseh teh izkušnjha in na 100.000 in 100.000 prevoženih kilometrov se še ni zgodilo, da bi mi tako odbilo zadek. Se strinjam z njim, vsekakor je imeti boljše gume zadaj, ampak s to vajo, si je samo pomagal kako pomembno je imeti zadaj dobre gume. Po tem stavku, je bil malo v zagati in spremenil temo. Whatever. Na podlagi, ki je pol pol ( pri naši skupini je že snežilo) sem imel pri 25km/h najkrajšo zavorno pot. Dela v avtu pa za dva, jaz pa sam. Se mi je pa tudi zdelo smešno, ko je hvalil avtomobile z vsemi živimi pomagali, da je bilo to dobro zaviranje. In vse kar je imel voznik dela je, da je usekal po žlajfu s ciljem, da ga zlomi.
Zanimivo nedelja. Edino kar jim zamerim, da naju s kolegom niso pustili ene pol ure same.
Kljub temu, da je bil tečaj varne vožnje, jebiga. Je bil pa inštruktor faca.