Morda je bil problem v tem, da nisem šel s polnim plinom v te situacije, ampak z zmernim, kot sem navajen iz svojega bencinarja. Ker enkrat poleti sem imel podoben problem, spet s Scenicom II. Strma in precej razsuta makadamska pot. Poskusim normalno vozit, mi je ESP že spet plin jemal do te mere, da sem se zaradi zdrsavanja prednjih koles sredi najhujše strmine ustavil. Potem se pa spet piksne ni dalo prepričati, da bi speljala. Šele v obupanem poskusu, ko sem speljeval s 4000+ obrati, je pa le blagovolil zakopati in tisto piksno premakniti z mesta. Pa še pri tem je bilo treba silno spretno dozirati sklopko, sicer je takoj ASR zamoril mašino.
Nauk: namesto, da bi bil ESP s podsistemi [censored]-proof, kar nekako pričakujem v družinskem vozu brez možnosti izklopa, ga je tako sral, da je bilo potrebno prav naštudirati sistem, kako avtomatiko nadmudriti. Sicer sem bil z avtomatiko res varen, ampak varen sem bil zato, KER SEM STAL SREDI VUKOJEBINE, avto pa ni hotel z mesta.
Precej rajši vozim svojega Foresterja, ki je brez ASR, ima pa stalen 4wd in sredinski diferencial z visko sklopko. Zaporo zadnjega difa se da pa tudi precej kvalitetno simulirati z uporabo mehanske ročne zavore ali celo zavornega pedala. Samo znati je treba. Pa še en nauk: nikoli ne kupuj terenca z električno ročno zavoro, ker se je ne da dozirati.