Enoprostorec za cca. 10.000 EUR

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
kak pri hudiču se pol vsi tisti 1.5 dci z 80 konji sploh premikajo
grin1.gif


/sarcasm off


1.6 TDI je čisto dovolj za družinski avto, razn na alterju no
smile-1.gif
Se premikajo, več kot pol jih ima pa nove mašine od 100 tisoč naprej.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Potegne super, kok pa zdrži je pa drugo vprašanje, sploh je pa Caddy avto reda Golf in ne enoprostorec. Je pa res, da mogoče Altea XL bolj paše v kategorijo napihnjenega Caravana, kot pa v kategorijo enoprostorca. Še vedno je pa 2.0 motor dosti lepše založen z navorom, kot 1,6. O potrebi po enoprostorcih bi pa rajši debatiral s kom, ki ima dejansko več kot dva mulca.
Avtor teme se je zapalil na Alteo XL, ki pa je v primerjavi s Caddyjem bolj aerodinamična, verjetno tudi lažja. In posledično ima tudi vozne lastnosti kot tudi zmogljivosti vsaj primerljive ali boljše. In zato sem podal svojo izkušnjo, da 1.6 TDI motor (v veliki večini primerov) povsem zadostuje in da z njim nisi nepremičnina v prometu.
Imamo dva službena Caddyja, ki se kar redno službeno zlorabljata, pa zaenkrat z njima ni bilo večjih stroškov, kljub precejšnji kilometrini. Za Altee sem pa tudi že napisal, da je pri znanih bil glavni strošek sklopka-vztrajnik, ostalo pa načeloma dela b.p..

2.0 motor je lepše založen od 1.6, verjetno je tudi 3.0 motor lepše založen od 2.0, ampak nekje je treba potegnit črto med price / maintenance / performance, to pa vsak zase najbolje ve.

Če si že šel na osebno raven: me poznaš, veš koliko otrok imam, kaj delam in kakšne potrebe imam?
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
955
144
43
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Če je avto podhranjen, je napornejši za vozit' od primerno motoriziranega.

Norčuješ se iz tistih, ki jim 60 EUR nekaj pomeni, ta napor v avtu z 1.6 motorjem je pa ful relevanten. Menda je beneficirana delovna doba, če ga dobiš v službenem avtu.
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
955
144
43
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Se premikajo, več kot pol jih ima pa nove mašine od 100 tisoč naprej.

...samo citiram tvojo izjavo, da se bo videlo, kdo bulšita v tej temi
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Imaš mogoče službenega enoprostorca, natančneje scenica z 1,5 motorjem, ker si citiral stavek v povezavi s tem? Kolikor vem se prevažate v caddyih ali s kombiji.
 
Nazadnje urejeno:

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Nič se ne norčujem. Večji avto rabi močnejši motor. Če si lahko privošči večji avto, ne bo umrl zaradi 60 EUR večjih stroškov.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Citat:
Uporabnik VAG pravi:

Če si že šel na osebno raven: me poznaš, veš koliko otrok imam, kaj delam in kakšne potrebe imam?

Ni osebna raven, če verjameš ali ne. Sklepam po tem, da sem bil sam podobnega mnenja, dokler nisem kupil avtosedeža za tretjega otroka. Takrat kar naenkrat ugotoviš, da ekonomični karavan nikakor ni več dovolj, če hočeš svoje tri mulce pravažat varno.
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
955
144
43
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Nič se ne norčujem. Večji avto rabi močnejši motor. Če si lahko privošči večji avto, ne bo umrl zaradi 60 EUR večjih stroškov.

Kot tudi ne bo umrl, če bo imel "napornejšo" vožnjo v primerjavi z močnejšim motorjem.
Ti si se pa iz enega argumenta norčeval, tvoj se ti je pa zdel konstruktiven (ugibam).
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
955
144
43
Pojma nimaš, s čim se prevažam(o). In je čisto irelevantno.

Izpostavil sem samo tvoj bebast argument, ki bi, če bi bil resničen, bil prvovrstna senzacija v (današnjem) avtomobilskem svetu.
Menjava mašine pri 100.000 pri polovici avtov.
To je tip argumenta, ki (meni) pove, da si ti argumente zmišljuješ in jim ne gre verjeti. Pa tako se duvaš, katere mašine so primerne, katere pa ne, argumente imaš pa...smešne?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Tvoji argumenti so pa???? Ups, jih ni. Tko da ne ti meni o bebavosti.

Moje mnenuje o 1,6 motorjih v enoprpstorcih pa mogoče lahko povem, al tvoje visočanstvo tega ne dovoli?
 
Nazadnje urejeno:

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
955
144
43
Ne vem, če si porajtal - jaz ne navijam za nobenega.
Mislim si, da za vsakega obstaja neka skupina kupcev, ki jim tak avto ustreza. In ti naj se odločijo na podlagi informacij. Čim več je pravih, tem lažja je pravilna odločitev. čim več je napačnih, tem težje se je odločiti.
Kaj praviš, kam spada tvoja informacija o polovici crknjenih mašin pri 100.000km?

Načeloma pa ni problema, eni objavijo svoje mnenje o orgonskih topovih, drugi o napovedovanju vremena itd., tako da...dobrodošla mnenja vseh o vsem
zmaga.gif
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Sulc pravi:
Kot tudi ne bo umrl, če bo imel "napornejšo" vožnjo v primerjavi z močnejšim motorjem.
Ti si se pa iz enega argumenta norčeval, tvoj se ti je pa zdel konstruktiven (ugibam).

Žalostno je, da folk očitno kupuje predrage in prevelike avtomobile, če potem špara na 60 EUR. Me imaš za norca?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Mogoče jih res ni polovica jih je pa ogromno, tako 1,5 DCI iz grand scenicov kot 1,6 PSA iz C maksov, citroenov C4 Grand in podobno, ker je motor enostavno podhranjen za tako maso. V kolikor bom uspel prepričat še koga, naj v enoprostorcu ne kupuje podhranjenih motorjev bo to samo dobro, ker trend je ratal katastrofalen s temi mlinčki in jih v tako velike avte sploh nebi smel tlačit.

Sem se zafrknil in kupil precej uničen motor v mojem C8 in sem ga moral zamenjat, hvalabogu na garancijo na rabljeno vozilo. Ko sem iskal motor za mojo karjolo, sem bil veliko pri raznih serviserjih in videl ogromno enoprostorcev z ravno temi mlinčki noter, oziroma na ponku. Sej če kupiš novega in v parih letih prodaš še gre, samo tu se pogovarjamo o rabljenem avtu z kar nekaj kilometri, tko da.... Bo kaj lažje?
 
Nazadnje urejeno:

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
955
144
43
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Me imaš za norca?

Večinoma ne, sem in tja pa narediš tak vtis.


In če prispevam še nekaj k temi, za 9.500 EUR se je meni zdel dober nakup P807 z "vso" opremo, letnik 2010, 180k kilometrov, 136KM.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Citat:
Uporabnik Sulc pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Me imaš za norca?

Večinoma ne, sem in tja pa narediš tak vtis.


In če prispevam še nekaj k temi, za 9.500 EUR se je meni zdel dober nakup P807 z "vso" opremo, letnik 2010, 180k kilometrov, 136KM.
No to karjolo vozim sam sam da je letnik 2007 in ima gor citroenovo značko. Predlagano že zdavnaj višje gori z moje strani.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.166
3.882
113
Glede šparanja: 2.0 tdi porabi manj od 1.6. tdi.

Ne vem kakšen je v altei xl, ampak v touranu je 1.6 tdi neka srednja žalost. Res da si mobilen, ampak to je pa tudi vse.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Boljša tehnologija gor ali dol, 1,6 TDI je absolutno premajhen motor za tako velik avto.
Sam sem pred kratkim opravil službeno pot po Sloveniji s Caddy-jem z enakim motorjem, pa me po avtocesti na relaciji LJ-MB-LJ ni nihče prehitel. Tudi ko se kamion pospravi iz prehitevalnega pasu, avto čisto lepo začne nabirat nazaj hitrost, komot tudi sledi tempo med 150 in 160.

Ampak povprečni Alteraš rabi za family avto 200+ konjev, da se sploh lahko kam premakne.
V tem primeru je uporabnika naliM za vprašat, če ima še naprodaj Sharana, tisti bo za family Alteraša še komaj spodnji rang sprejemljivega.
Potegne super, kok pa zdrži je pa drugo vprašanje, sploh je pa Caddy avto reda Golf in ne enoprostorec. Je pa res, da mogoče Altea XL bolj paše v kategorijo napihnjenega Caravana, kot pa v kategorijo enoprostorca. Še vedno je pa 2.0 motor dosti lepše založen z navorom, kot 1,6.
O potrebi po enoprostorcih bi pa rajši debatiral s kom, ki ima dejansko več kot dva mulca.
Pred kakim mesecem sem za en dan kot nadomestno vozilo dobil praktično novega Berlingeca 1.6 HDI (65kw). V bistvu je čisto lepo vozen, sploh za vsakodnevno jajcanje v službo in nazaj. Na AC je tudi šel nekako, edino poraba je grdo naraščala pri hitrostih nad 120km/h (verjetno bi grdo narastla tudi z 2.0 motorjem, vsaj glede na to, kakšna gajba je Berlingo). Slučajno sem takrat moral v Bohinj in na Vogar.... V tiste svinjske klance je šlo prav super zaradi kratkega menjalnika. Še najslabše se je odrezal med Bledom in Bohinjem med prehitevanjem (nekih silnih pospeškov sploh ni, pa tudi vrti se ne preveč rad, jebiga). Pod črto: čisto OK.

Glede domnevne nevzdržljivosti manjših motorjev: če je že tak motor ("mlinček") nevzdržljiv (kaj pravzaprav to sploh pomeni - da se znucajo ojnični ležaji, cilindri,bati ali obročki ali kaj drugega?
confused-1.gif

Btw: Res me zanima, koliko "znalcev" zna razložit, čemu sploh turbina in kaj je posledica uporabe turbin v motorjih?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Vidiš, poraba naraščala, potreben kratek menjalnik nobene moči pri prehitevanju že pri praznem Berlingu...no manjkal ti je navor, konje si imel. 1.6 mlinčki so naviti na 100+ konjev, predstavljaj si do polnega naložen C4 Gradnd Picasso. Nekje se mora poznat in te mašine so dosti več ružile in ružijo v enoprostorcih, kot pa v manjših avtih. Zdej pa kako ojnični ležaj ve, ali se vrti 150000km v grand scenicu ali meganu, pa nimam pojma, nisem mehanik.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Motor je v večjem avtu več časa polno obremenjen kot v manjšem avtu.

Turbina služi temu, da v izgorevalni prostor spravi več kisika za boljše gorenje. Boljše gorenje, večje eksplozije, večja trenutna obremenitev vpetja bata. To pomeni, da je treba spremeniti obliko bata, povečati naležno površino batnice na bat in ustrezno dimenzionirati drsne ležaje. (plus veliko drugih sprememb)