Čim je posredi uvoznik (po možnosti zapečen z zlato ketno okoli vratu, ali paslovenski cigo - štofeljc) je zadeva tako-tako... Knjige se ponaredijo (beri MTLjev članek), oz. preberi več MTLjevih blog zapisov na to temo in ti bo hitro jasno kako in kaj.
Pod črto: dobri rabljeni avtomobili z normalnimi (ali majhnimi) kilometri, lepo ohranjeni, z znano zgodovino KOŠTAJO V TUJINI toliko kot pri nas ali celo več (kot ponudba istega letnika). Pa je potrebno tako vozilo pripeljati sem, ga homologirati in plačati DMV, očistiti in ZASLUŽITI. Ker veš, da nihče ni samarijan, se zadeva malo "priredi"... Ker se ne da zadeve prirediti na prevozu, homologaciji, DMVju, čiščenju (sic!) se nekaj naredi na vhodni ceni... Dvomim da se zdilajo za 20-30% popusta za solidna vozila, torej se kupi po ceni cenejše (po ohranjenosti, številu kilometrov... pa slabša) vozila in se jih pri nas potem v fazi dodelave "dopolni" (nova servisna, kemično čiščenje in poliranje, servis tahometra). ŠE vedno je zaslužek, ker je vhodna cena toliko nižja. Je pa zanimivo, kako vsi taki mojstri neglede na vse vestno opravijo servis tahometra...
Zato smo v dvomih. Je potem bolje iti do nekoga ki uvaža vozila po naročilu (da ga sam najdeš in ga pokažeš, oni ga pogleda, plača in pripelje). Sicer ni čisto zastonj, pa vsaj veš kaj in kako... PRedvsem za stanje, ki ni odraz zadnje faze, dodelave...