Enoprostorec za cca. 10.000 EUR

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.698
6.717
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
7,8 let str avto,da je za odpis? Hahaha.....tipicno slovensko pufarsko mnenje
smile-1.gif
morda,ce vozis klumpe nizkega razreda.
Za odpis ni, je pa dobro imeti nekaj na lagerju za servise. Vsaj toliko kot pri novem za kasko.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tako je. Tak avto je tako kot z demenco... Vsak dan zveš kaj novega (vsak dan je presenečenje).
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Vzami ali 1.6 ali 2.0, 1.9 pozabi, ker ima verjetno težavni BXE motor. 1.9 malo lepše potegne v nižjih vrtljajih, 1.6 pa se lepše zavrti, je tišji in porabi par deci manj. Če pa ti postane prešvoh pa lahko še vedno čipaš na cca. 140hp.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Takole...
Napalil si se za Alteo XL (te razumem) in vedno boš iskal primerjavo z njo. Čim si oddal vprašanje na Alter bi lahko vedel da bo miljavžent neuporabnih odgovorov raznih mojstrov v stilu raje 2 leti starejši avto z zastarelim motorjem kot pa novejši avto z novejšo tehnologijo... Specificiral si pogoje, pa ti tlačijo vse živo...
Ker misliš imeti avto nekaj časa je pomembno:
-da ni že v štartu preveč zastarel (1.9 TDI)
-da nima konstrukcijskih napak (2.0 TDI PD)
-da je čim mlajši in posledično čim manj zgonjen
-z manjšim številom kilometrov
-da se opremsko čim bolj približa tvojim željam (raje več kot manj, da ti ni potem po enem mesecu žal, tako kot je bilo meni ob nakupu novega, ker nisem doplačal še nekaterih stvari).

Če ne verjameš da se da za spodoben denar dobiti tudi avto z naštetimi kriteriji... da se. Znanec (od hčerine sošolke oče) je uvozil 2 avta VAG skupine sam (Touran, Golf+), oba nabita z opremo, kilometri bagatelnimi (Golf+ ima že vsaj 1 leto, danes sem se peljal z njim v službo pa nima še 60kkm), govoril je o ceni nekih 10k. Avto je bil sicer poškodovan (blatnik zadaj, vendar ga je legalno lahko uvozil, popravil za razumen denar - kleparija).
Na oba avta je čakal (spremljal spletna oglasnika) vsaj 6 mesecev.
Pa še odgovor da Touarana prodaš takoj... Svojega prejšnjega Touarana, starega 6 let, 7s, bencin 1.6, dobrih 100kkm je prodajal več kot pol leta v prvi rundi (ni interesa razen švercerjev) , v drugi rundi ga je prodal po 2 mesecih na Hrvaško. Za oglaševano ceno.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Svojega prejšnjega Touarana, starega 6 let, 7s, bencin 1.6, dobrih 100kkm je prodajal več kot pol leta v prvi rundi

Tu je bil problem.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
zanimivo, da imam jaz ravno obraten problem, ko gledam samo bencinarje, pa jih ni

ali imajo pa adijo pamet cene (verjetno zato, ker niso uvoženi in z neznano zgodovino)
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
To je to. Zdaj pa me zanima edino kaj bi lahko bilo pri uvoženem s servisno knjigo narobe? Se da kaj preverit? Ker tisti beli ima več opreme, novejši je in še cenejsi. Kilometrov tam tam.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Čim je posredi uvoznik (po možnosti zapečen z zlato ketno okoli vratu, ali paslovenski cigo - štofeljc) je zadeva tako-tako... Knjige se ponaredijo (beri MTLjev članek), oz. preberi več MTLjevih blog zapisov na to temo in ti bo hitro jasno kako in kaj.
Pod črto: dobri rabljeni avtomobili z normalnimi (ali majhnimi) kilometri, lepo ohranjeni, z znano zgodovino KOŠTAJO V TUJINI toliko kot pri nas ali celo več (kot ponudba istega letnika). Pa je potrebno tako vozilo pripeljati sem, ga homologirati in plačati DMV, očistiti in ZASLUŽITI. Ker veš, da nihče ni samarijan, se zadeva malo "priredi"... Ker se ne da zadeve prirediti na prevozu, homologaciji, DMVju, čiščenju (sic!) se nekaj naredi na vhodni ceni... Dvomim da se zdilajo za 20-30% popusta za solidna vozila, torej se kupi po ceni cenejše (po ohranjenosti, številu kilometrov... pa slabša) vozila in se jih pri nas potem v fazi dodelave "dopolni" (nova servisna, kemično čiščenje in poliranje, servis tahometra). ŠE vedno je zaslužek, ker je vhodna cena toliko nižja. Je pa zanimivo, kako vsi taki mojstri neglede na vse vestno opravijo servis tahometra...

Zato smo v dvomih. Je potem bolje iti do nekoga ki uvaža vozila po naročilu (da ga sam najdeš in ga pokažeš, oni ga pogleda, plača in pripelje). Sicer ni čisto zastonj, pa vsaj veš kaj in kako... PRedvsem za stanje, ki ni odraz zadnje faze, dodelave...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Fant je mal pomešal, ker se je v Cromi letnik 87 vrtel pač prvi turbodizel serijske proizvodnje. Mnogo kasneje je seveda koncern Fiat dal ven common rail motorje.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Boljša tehnologija gor ali dol, 1,6 TDI je absolutno premajhen motor za tako velik avto. Po letu 2008 pa težav s 2.0 TDI ni več, ker je konstrukcijska napaka odpravljena in sam manjšega motorja od 2.0 oziroma 1,9, ki je zastarel, samo šiba nebi jemal. In s temi 1,6 mlinčki imajo težave v si enoprostorci, ker so enostavno prešvoh.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
2.0 ima 152EUR nadomestila za uporabo cest letno. 1,9 tudi. 1.6 ima 96EUR. To je 58EUR letno. Jaz se bom znebil svoje 2.0 mašine, ker so stroški enostavno previsoki.
Tu pa nabijate kako oh in sploh... 1.6 motorji so čisto v redu za to za kar so namenjeni.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Ja, za avto reda do reda Golf so zelo super, v enoprostorcih so pa enostavno prešvoh. Za 58 EUR letno uh, to je celih astronomskih 4,8 EUR na mesec. Za ta denar in par deci porabe manj se je nasral že marsikak lastnik teh kompaktnih enoprostorcev in vzel mlinček namesto mašine.
 
Nazadnje urejeno:

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Ja, za avto reda do reda Golf so zelo super, v enoprostorcih so pa enostavno prešvoh. Za 58 EUR letno uh, to je celih astronomskih 4,8 EUR na mesec. Za ta denar in par deci porabe manj se je nasral že marsikak lastnik teh kompaktnih enoprostorcev in vzel mlinček namesto mašine.

To je fül denarja. Dodaj še večjo porabo in morda kdo zaradi tega konča v osebnem stečaju.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Boljša tehnologija gor ali dol, 1,6 TDI je absolutno premajhen motor za tako velik avto.
Sam sem pred kratkim opravil službeno pot po Sloveniji s Caddy-jem z enakim motorjem, pa me po avtocesti na relaciji LJ-MB-LJ ni nihče prehitel. Tudi ko se kamion pospravi iz prehitevalnega pasu, avto čisto lepo začne nabirat nazaj hitrost, komot tudi sledi tempo med 150 in 160.

Ampak povprečni Alteraš rabi za family avto 200+ konjev, da se sploh lahko kam premakne.
V tem primeru je uporabnika naliM za vprašat, če ima še naprodaj Sharana, tisti bo za family Alteraša še komaj spodnji rang sprejemljivega.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Boljša tehnologija gor ali dol, 1,6 TDI je absolutno premajhen motor za tako velik avto.
Sam sem pred kratkim opravil službeno pot po Sloveniji s Caddy-jem z enakim motorjem, pa me po avtocesti na relaciji LJ-MB-LJ ni nihče prehitel. Tudi ko se kamion pospravi iz prehitevalnega pasu, avto čisto lepo začne nabirat nazaj hitrost, komot tudi sledi tempo med 150 in 160.

Ampak povprečni Alteraš rabi za family avto 200+ konjev, da se sploh lahko kam premakne.
V tem primeru je uporabnika naliM za vprašat, če ima še naprodaj Sharana, tisti bo za family Alteraša še komaj spodnji rang sprejemljivega.
Potegne super, kok pa zdrži je pa drugo vprašanje, sploh je pa Caddy avto reda Golf in ne enoprostorec. Je pa res, da mogoče Altea XL bolj paše v kategorijo napihnjenega Caravana, kot pa v kategorijo enoprostorca. Še vedno je pa 2.0 motor dosti lepše založen z navorom, kot 1,6.
O potrebi po enoprostorcih bi pa rajši debatiral s kom, ki ima dejansko več kot dva mulca.
 
Nazadnje urejeno:

tomi

Guru
1. sep 2007
18.592
9.812
113
40
MB
kak pri hudiču se pol vsi tisti 1.5 dci z 80 konji sploh premikajo
grin1.gif


/sarcasm off


1.6 TDI je čisto dovolj za družinski avto, razn na alterju no
smile-1.gif