Elektronska vinjeta

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.259
1.891
113
Saj vem da je naša Slovenjceljska logika, da če jaz plačam naj kurbež še on drugi...a jaz osebno bi vinjete enostavno ukinil.

60 EUR vinjete bi porinil v cestnino pri zavarovanju vozila (ceste je treba vzdrževat, imaš avto ki se lahko vozi po njih..torej plačaj), preostanek bi dal (v obliki parih centov) v ceno goriva. Kdar se več vozi bo več tankal in bo plačal več. Tujcem vinjeto (v razmni meji in ceni..ne po Slovenceljsko), pa jebeš EU kaj si ona misli (v splošnem ne mislijo tam spljoh).
Pa spotoma bi še Dars ukinil, ker ni nikakšrne potrebe da ima ena cesta svojo firmo, druga pa ne..cesta je cesta in vsako je treba vzdžrevat po nekih normativih.

Tako da...volte mene! :valjamse: ('Sredinska stranka', obkrožite št. 25 )
 
Nazadnje urejeno:
  • Haha
Reactions: ales85

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.454
4.987
113
Bedarija, ki se ne da speljati. Vinjeta samo za tujce ne gre skozi. V to je EU prisilila tudi Nemce, ki imajo malo močnejša pogajalska izhodišča kot Slovenija. Nemci so to hoteli zelo lepo zamaskirati preko vračila lastnim državljanom.
Dajmo se pogovarjati o realnih stvareh in ne o nekih blodnjah. Bi šlo vincent? Ali misliš, da en mirsi ni dovolj?

Infrastruktura se dela za konice. In je izredno draga zaradi konic. Nekatere dele avtocest smo rabili samo zaradi poletne turistične sezone na Hrvaškem. Po drugi strani pa en kup turistov še ubira stranske poti in zabaše vse lokalne ceste nekaj vikendov v soboto dopoldne. Razmisliti je treba, kako jim vseeno pravično računati strošek njihove poti, čeprav so se izognili avtocesti in vinjeti. Nemci si zmislijo "eko cone". V tej smeri bi morali razmišljati.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.110
2.541
113
...Napisal sem, da se pri nas, tako kot v Avstriji daljše predore (recimo nad 3km) plača, krajše pa ne....
Ma kak ti živiš. Ko Fajonka, kjer noben dokaz ne pomaga. 9919 m dolžine

1650353441095.png

1650353536451.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.142
4.008
113
Ja in tega se ne plačuje.

V Avstriji se plača prehod sever jug in še smer Arlberg proti Švici
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
415
278
63
Po drugi strani pa en kup turistov še ubira stranske poti in zabaše vse lokalne ceste nekaj vikendov v soboto dopoldne. Razmisliti je treba, kako jim vseeno pravično računati strošek njihove poti, čeprav so se izognili avtocesti in vinjeti. Nemci si zmislijo "eko cone". V tej smeri bi morali razmišljati.
Ponekod rešijo elegantno, tako da je vožnja dovoljena samo lokalcem oz. za lokalen promet, po možnosti še časovno omejeno. Npr. tranzit po lokalni cesti skozi naselje ni dovoljen v času prometnih konic.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.552
2.606
113
še v SLO - ampak komaj
Kamere so nepotrebna navlaka in strošek - samo strojnice in opali po vsakem …

Resno - sam živim ob taki “alternativni” poti in vem kako “sranje” naredi tranzit (ob “tistih” sobotah se domačini trudimo ne iti na cesto in predvsem zaradi lastne varnosti - nimate pojma kako brez glave se vozijo turisti). Lani / predlani so postavili znak “for locals only / no transit”, ki je potem služil predvsem vrabcem za razgledno točko. Edino kar pomaga, je da se postavi policija na zadnji izhod iz AC in vse “čehe” nažene nazaj (je k sreči izvoz in uvoz tako speljan, da gre) - a kaj ko so sedaj zavohali alternativno pot k alternativni poti … toliko patrulj pa naši ne premorejo, da bi pokrili vse alternative. Nekaj jih namreč mora usmerjati promet v vasi in mejnih prehodih, ker drugače bi vse stalo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.454
4.987
113
Po mojem bi najbolj pomagala ena "eko-cona" na celotnem območju, kjer plačaš letno karto kot je tedenska vinjeta. Potem pa naj izbirajo. Pa tukaj bi se gotovo dalo brez velike jeze s strani EU urediti, da je lokalno prebivalstvo nakupa oproščeno. Ali pa ukinitev plačila nadomestila za uporabo cest ob registraciji in je potrebno posebej plačati obdobni pavšal ("vinjeto") za uporabo državnih in občinskih cest po državi. Enako za domačine kot za tujce. Pošteno do naših EU sodržavljanov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

gr69

Guru
15. dec 2009
11.552
2.606
113
še v SLO - ampak komaj
A veš kaj bi res pomagalo?

Schengen v celotni EU in ukinitev covid kontrol - ali drugače : nehat zajebavat folk z birokracijo. Če smo EU in smo “ena država” potem se temu primerno tudi obnašajmo …

In ja - bi bilo treba potem bolj ustrezno zunanje meje varovati …
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in ales85

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.142
4.008
113
Od Hrvaške do Nemčiji nobeden več ne gleda Covid potrdil in mask tudi več ni.
Razen lekarna in zdravstvo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.454
4.987
113
Ste prepričani, da ne bi turisti zaradi 15 € iskali obvozne ceste, tudi če meje ne bi bilo? Po mojem bi bilo kvečjemu še slabše, ker bi še kaka lokalna cesta več prišla v poštev. Sedaj iščejo poti od mejnega prehoda do mejnega prehoda.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.552
2.606
113
še v SLO - ampak komaj
Za moje konec sem skoraj ziher, da ne bi iskali obvoza - večji del tistih, ki so na alternativni poti, prihajajo na njo iz avotceste, ker se jim ne da čakati 2-3 ure na prehode meje. Upajo, da bodo z alternativo prej skozi - potem pa so še bolj razpizdjeni, ko ugotovijo, da kljub alternativi, še vedno čakajo 2 uri, ker so tudi stranski mejni prehodi zabiti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.233
-2.260
113
No zdej pa povejte, ko greste v Celovec, koliko vas plača avstrijsko vinjeto in koliko vas išče alternativne poti čez Ljubelj,

Pa ne zdej da je tam po ovinkih čez gore bližje, tisti neplačljiv tunel pri Gradcu (slika par postov višje) ima tudi bližjo alternativno pot skozi mesto, ki bi si jo mnogi poslužili, če bi bil tunel plačljiv, ker je brezplačen pa alternativnih poti ne iščejo.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.437
421
83
No zdej pa povejte, ko greste v Celovec, koliko vas plača avstrijsko vinjeto in koliko vas išče alternativne poti čez Ljubelj,
Ljubelj je za večino first choice in ne alternativa.
Jeseničani in naprej do Kranjske Gore so izvzeti.
Kar je Tržič. Radovljica, Kranj, Ljubljana... in okolice, zanje je Ljubelj boljša in hitrejša izbira.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.233
-2.260
113
Kar je Tržič. Radovljica, Kranj, Ljubljana... in okolice, zanje je Ljubelj boljša in hitrejša izbira.
Boljša izbira, ker je cenejša, po googlu je pot preko tunela samo 10min daljša, ali to odtehta vrtenje volana čez ljubelj pa vsak presodi sam.

Kaj misliš, ko gre predsednik, ki ne gleda na stroške, na obisk v Celovec, ali ga peljejo čez Ljubelj ali bolj udobno skozi karavanški tunel?