Še eden, ki ne verjame, da ločim feltno od kolesa.
Ker pa si, za razliko od Crasha, napisal post neposmehljivo, nevsevedno, nekonfliktno, neponižujoče do sogovornika in civilizirano, bom z veseljem odgovoril.
Takih avtov verjetno ni veliko, sem pa to, da motor nima senzorja odmične, v živo videl na pežoju 307 z 1.6 motorjem, kjer so francozi očitno uspešno pogruntali, kako prihraniti nekaj evrov. Zato sem tak primer omenil v tej temi, kjer je OP napisal, da mu je mehanik zatrdil, da tudi jegov clio 2 tudi nima senzorja odmične (zanj, konkretno pojma nimam, če je res ali ne). Avto seveda ima senzor na glavni gredi.
To se mi iz izkušenj s starimi bemfli tudi ne zdi nič posebnega: avto z zanič senzorjem odmične dela (rabi pa dlje, da vžge, na primer), z zanič senzorjem glavne gredi pa sploh ne vžge.
Konkretno na omenjenem pežoju pa sem imel problem, da je motor občasno delal brez moči zaradi izrabljenega vžigalnega bloka (tj. skupne škatle s cinšpulami, ki so sicer ločene za vsak cilinder), na testerju je izpisalo napako v senzorju odmične.
Kar je seveda zanimivo, ker avto senzorja nima (brez zamere, vendar se mi ne da iti v klet fotkat Haynesov manual), se pa to da prebrati tudi na spletu:
" My problem is that I am getting the MIL light on the dash caused by P0341 - Camshaft Position Sensor fault. (...) I have done some shopping around the internet and I have found that other people have had this problem but there is no camshaft sensor on this engine.
(...)
No cam sensor on 1.4,
cam phase detected via plugs and coil pack. Faulty coil pack or in some cases NGK plugs can cause error as can worn wiring."
www.peugeotforums.com
Po menjavi cinšpule z Valeovim kosom je bila napaka odpravljena, koda pa se po izbrisu P0341 ni pojavila nikoli več. Skratka, takšni bencinarji obstajajo, senzor je del vžigalnega modula. Nikakor nisem mehanik, sem pa kakšen problem na starih kantah že rešil s pomočjo interneta in lastnimi rokami.