Po tem vodiču z pedal - ključ varjanto sem kodo ven dobil. Mislim da je bla P0335. Mehankar mi je pa potrdil da senzorja na odmični ni in zamenjal spodnjega. Je pa zanimivivo kolko teh napak lahko enostavno ven dobiš na teh starih jajcih.
Opel Corsa C 2001 - 2009 ECU Error Codes - PDF for FREE
Corsa C 2001- 2008 Dash warning Light Error Codes reset it just by turning the ignition on 10 times and then just start the car if it goes off it is not a perment, fault but if it, stays on you will have to go to vauxhall, Reset lightign on/off…procarmanuals.com
yep. EFI, niti wasted spark nemorš met brez cam positiona. Še uber stari avti so mel platine, ki jih je gnala odmična gred.Kaj vse človek ne prebere na netu. Grem po kokice ... čakam, da še Žajfa kaj doda.
Takih avtov verjetno ni veliko, sem pa to, da motor nima senzorja odmične, v živo videl na pežoju 307 z 1.6 motorjem, kjer so francozi očitno uspešno pogruntali, kako prihraniti nekaj evrov. Zato sem tak primer omenil v tej temi, kjer je OP napisal, da mu je mehanik zatrdil, da tudi jegov clio 2 tudi nima senzorja odmične (zanj, konkretno pojma nimam, če je res ali ne). Avto seveda ima senzor na glavni gredi.
Sicer nwm kako ma dejansko to pizo narejeno, ampak vzig/vbrizg brez cam position senzorja tehnično lahko maš. Pač delaš wasted spark in špricas gorivo tudi takrat, k ni sesalnega cikla.
Ampak tudi vzig morš nekako krmilit preko nečesa. Če imaš samo senzor glavne gredi, niti wasted spark nemorš delat, ker bo enkrat en par cilindrov zgoraj, drugič pa drug.Seveda lahko imaš, sej wasted spark ni pogojen s senzorjem odmične gredi, ampak s številom izhodov motornega računalnika za krmiljenje vžigalne tuljave. Če želiš krmiliti vžig vsakega cilindra posebej, potrebuješ 4 izhode. Ker to ni nujno potrebno, se uporabi samo 2 izhoda in princip wasted spark.
Ampak tudi vzig morš nekako krmilit preko nečesa. Če imaš samo senzor glavne gredi, niti wasted spark nemorš delat, ker bo enkrat en par cilindrov zgoraj, drugič pa drug.
Bistvo je, da cam position senzor je, ampak ni direkten. Imaš pa distributer na odmični, ki sluzi kot "cam position sensor". Zgolj z crank position nemorš delat vziga, niti vbrizga na 4 cilindrih.
Seveda lahko, senzor odmične gredi posredno ali neposredno ni potreben, v kolikor imaš senzor glavne gredi. Preko senzorja glavne gredi lahko motorni računalnik natančno določi, v katerem položaju je vsak izmed batov. Seveda govorimo v primeru, da je z motorjem vse v redu (sinhronizacija med glavno in odmično gredjo je pravilna).
Senzorji odmičnih gredi so postali nujni predvsem zaradi sistemov kot so VVT (spreminjanje faze odpiranja ventilov).
Čak, kako tocno lahko zgolj z senzorjem glavne gredi dolocis in sinhroniziras vsaj kater par cilindrov je kdaj v tdc (let alone vsak posebi)?
da se vtaknem v prispevke. a pod senzor glavne gredi je mišljeno senzor vžiga to je tole, k je sred avta ne na vrhu pr ventilih zdraven pokrova https://www.autodoc.si/ridex/8057604Presneto, pa saj sem napisal črno na belem: pežo je imel senzor glavne gredi, senzorja odmične pa ne. (Enega seveda mora imeti.)
Ampak, pojdimo nazaj na temo: ali drži, da clio 2 (menda 1.2 benz) tudi nima senzorja odmične?
da se vtaknem v prispevke. a pod senzor glavne gredi je mišljeno senzor vžiga to je tole, k je sred avta ne na vrhu pr ventilih zdraven pokrova https://www.autodoc.si/ridex/8057604
a ima to kaj veze, enkrat mi je že nagajal, ni hotel avto vžgat, sem ga odprl pas pošprical z wd jem. pa je spet vžgal, drgač men avto vžiga brez težav s prvo bolje k nov mercedes. a pol to pomeni, da je senzor ok. pa za vsak slučaj dajte mi povedat kje v mašini če je je ta senzor odmične gredi.da jutri to še enkrat pregledam.
a ima to kaj veze, enkrat mi je že nagajal, ni hotel avto vžgat, sem ga odprl pas pošprical z wd jem. pa je spet vžgal, drgač men avto vžiga brez težav s prvo bolje k nov mercedes. a pol to pomeni, da je senzor ok. pa za vsak slučaj dajte mi povedat kje v mašini če je je ta senzor odmične gredi.da jutri to še enkrat pregledam.
kaj je to žajfa, kaj misliš s tem. a milo al kaj. a žajfa pomeni, da nič ne vem, ne razumem obrazloži.Glej, jst ti lahko vse razložim. Samo priznaj, da si Žajfa. Potem ti povem vse.
Zanimiva reč. Še stran nazaj se je zdelo, da te možnosti v znanem vesolju sploh ni.Avtov brez senzorja odmične gredi je CEL KUP, v bistvu so taki praktično skoraj vsi starejši.
Takole:
Praznina na vztrajniku je referenčna točka, recimo da je to v trenutku, ko je bat 1 v zgornji mrtvi točki (TDC). Na podlagi "štetja" preostalih zobcev se določi TDC za preostale bate. Sinhronizacijo pa seveda zagotavlja zobati jermen ali veriga, tukaj ni elektrike vmes, ampak zgolj mehanika.
Zanimiva reč. Še stran nazaj se je zdelo, da te možnosti v znanem vesolju sploh ni.