e-MTB kolo

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Meni je "turističen" fully must have. Ravno prav blaži, da ne nabija hrbtenice. Potopni sedež pa - ni to ono za hard dolspust, da se zic potopi in si nižji?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Tudi pri ne tako hard spustih pride še kako prav, da lahko zic spustiš, ker je tako bistveno lažje in bolj varno peljat dol kot pa če imaš zic na idealni višini za poganjat v hrib. Sicer lahko daš zic nekje vmes, ampak potem ni ne za gor ne za dol tako, kot bi želel. Zdaj če imaš teren tak, da je naprej samo gor in potem samo dol, lahko na vrhu ročno spustiš, ampak na koncu vprašanje če se ti da to delat. Tam kje gre imaš malo gor malo dalo pa potopna pride še toliko bolj prav. Meni res eden boljših featurjev na novem biciklu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matjaz1974

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Ja, ročko imaš na belanci. Ampak to je večinoma za nas divjake na strmih spustih. Če ne spadaš v to kategorijo, je nadgradnja nesmiselna, ker ni ravno poceni
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Kako je recimo s temi polno vzmetenimi modeli, se splača dati dobrega tisočaka več če se voziš večino časa po urejenih makadamskih poteh in lažjih brezpotjih?Vseeno si pri 40+ ne predstavljam, da bi se spet spuščal po nekih ful gozdnih poteh, skakal in še kaj.
za po urejenih makadamskih poteh je čisto vseeno kaj voziš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: cappy

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Potopna sedežna pride prav tudi ko je treba na zelo strmem s slabim oprijemom speljat. Tukaj mislim dele vzponov ki se vozijo s 50 šajbo in na katerih praktično ni 'lufta' v katerem bi odrinil z nogo od tal do tam ko začneš zares poganjat in je lažje da imaš celo nogo na tleh. Daš sedež dol, spelješ in ga rukneš nazaj gor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: corsol

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.085
446
83
45
dolenska
Matr
Potopna sedežna pride prav tudi ko je treba na zelo strmem s slabim oprijemom speljat. Tukaj mislim dele vzponov ki se vozijo s 50 šajbo in na katerih praktično ni 'lufta' v katerem bi odrinil z nogo od tal do tam ko začneš zares poganjat in je lažje da imaš celo nogo na tleh. Daš sedež dol, spelješ in ga rukneš nazaj gor.
Na tole nisem nikol pomisil.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Mali update. Sem naredil še malo raziskave in tudi testno vožnjo.
Kar se tiče potopnega sedeža, mi je bila zadeva odsvetovana. Sedež hitro dobi zračnost (miga levo-desno). Moraš biti pazljiv, kako delaš z njim, drugače potegne zrak v sistem, pa še dodatna stvar za servisiranje je. Večina tistih, s katerimi sem se pogovarjal, ga ne uporablja. Pri vzmetenju nisem opazil razlike med 130 in 140mm. Verjetno tisti, ki ste bolj v tem, to opazite, samo za vas je potem 160mm. Bremze so bistveno boljše od tega, kar imam na starem kolesu. Dovolj je en prst in nadzor je zelo dober.
Bom videl, če bom po parih mesecih uporabe kaj spremenil mnenje, ampak trenutno je to to, kar sem iskal.

Kdo ve, ali je kaj na tem, da se pripravlja nov zakon, ko naj bi spremenili omejitev hitrosti pomoči iz 25km/h na 35km/h?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Pazit v kakšnem smislu in kako? Jaz jo na kakšnih bolj razgibanih turah tudi po 10 ali večkrat dvignem/spustim. Zaenkrat po dobrih 1000km je še vse ok, bomo videli kako bo naprej. Šparat je ravno ne mislim, saj naj bi bla za to narejena.

Po tej logiki je itak najboljše kolo brez vzmetenja, prestav, predvsem pa brez elektrike, je najmanj možnosti, da kaj crke :)
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Če prav razumem, pametovali in odsvetovali so ti jo tisti, ki je nimajo? :)
Zanimivo, jaz in vsak s katerim sem se pogovarjal, ki jo dejansko imajo, je rekel da brez tega več noče pecikla. Ampak tisti ki je nimajo, vedo seveda več :)

Če pa se obremenjuješ kaj vse je treba servisirat, potem taki pecikl sploh ni za tebe, ker servisi so lahko dražji kot za avto. Moj zadnji je bil 250€, pa ni na elektriko. Za avto je bil 110 :)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Potopna sedežna seveda pride prav, če se po tako zahtevnem terenu voziš. Včasih vzamem polnovzmetenega od sina (enduro varianta) in grem po terenu. Naredim kak manjši skok. Tam takoj veš, zakaj je potopna sedežna. Ne vidim pa možnosti, da bi se jaz ne vem kako tvegano peljal. Na kar veliko točkah vzamem obvoz. Če padem, si bom nekaj zlomil, ker nisem več 20 let star. Zadnje čase na teh turah, ko vozim na izhodišče navzgor po makadamu, skoraj ne srečam več ljudi, starejših od 40 let, ki bi še imeli kolo brez pogona. Ampak ti potem navzdol tudi gredo kar po makadamu. In tam dejansko ni važno, koliko hoda imajo vilice in če je potopna sedežna. Servisi teh stvari pa stanejo. To drži.
Če ostanem samo na makadamu, potem ga raje prevozim s starim trekingom, ki ima malce širše gume in vzmeteno vilico. Tam potopne sedežne ne rabiš. In crkujem, če gre zraven spredaj žena z električnim :). Čeprav je city bike, malce manj napumpane gume in je noben z navadnim kolesom ne dohaja po makadamu v hrib.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.415
2.372
113
Pomurje
Tudi sam gledam nekaj za ženo.
City, trekking ali mtb? Začel sem razmišljat, me prav zanima kam bom prišel :)
Bo za družinsko vožnjo, ki pa je z otroki kmalu ne bo več zmogla.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.085
446
83
45
dolenska
Za po urejenih cestah in makadamskih cestah ne rabiš potopne. Treking, spredaj blažilce in gas. Pa seveda motorček. Nimaš kaj falit. Kar se tiče e motorjev so pa že napisal.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Takoj ko si s sedeža na pedalih, to pa je praktično povsod ko zapelješ s ceste na pot ali brezpotje in gre malo hitreje in dol se pelješ stoje na pedalih. In v tem položaju je sedež v napoto. In razlika med eno in drugo vožnjo ni primerljiva. Če pa delaš fure kjer vse spuste odpelješ sede pa seveda potopne rabiš. Ampak to tudi verjetno pomeni tudi da nikoli ne zapelješ z utrjene ceste.

Na kratko, če dol grede po terenu kolo vozi tebe je ne rabiš, če pa ti pelješ kolo pa pride prav ker imaš veliko več prostora za gibanje okol bicikla.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Praktične izkušnje?
25 kil ti že nekaj pove o peciklu. Pol pogledaš opremo pa ti je vse jasno.
To je bolj poceni treking z motorjem v zadnjem pestu. Definitivno se ni rodil kot e-kolo ampak je kasneje nadgrajen.
Za v trgovino pa nazaj bo. Za nekega resnega uporabnika pa jaz nekak ne bi.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
ksz

Kakšno trekking e-kolo pa bi priporočali za vožnjo po cesti in makadamu, občasno tudi po slabše urejenem? Ne bi pa imel gorskega, ker se mi zdi pretirano (ravno po brezpotjih ne vozim). Hvala.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
25 kil ti že nekaj pove o peciklu. Pol pogledaš opremo pa ti je vse jasno.
To je bolj poceni treking z motorjem v zadnjem pestu. Definitivno se ni rodil kot e-kolo ampak je kasneje nadgrajen.
Za v trgovino pa nazaj bo. Za nekega resnega uporabnika pa jaz nekak ne bi.
Ma sej meni je nekako jasno, samo glede na to, da ga je priporočal za nakup, sem mislil, če ga je vsaj peljal.

Za do trgovine vrjamem, da bi bil. Tudi za "samo družinsko kolesarjenje" bi pa jaz gledal vsaj nekaj v stilu z Giant Fathoma E+ s solidno opremo i preverjenim električnim sklopom.

Moram še svojo boljšo polovico prepričat v nekaj podobnega, nazadnje sva na morju rentala (jaz električnega fullya ona pa hard taila od Cubea) in je bila totalno navdušena, čeprav ji sicer sploh ni do kolesarjenja. Predvsem je bilo top, da sva peljaja skupaj turo (cca. 50km in 1200 višinske), kamor ona ne bi nikoli šla z normalnim biciklom (jaz pa s takratno kondicijo vrjetno tudi ne), je pač imela malo višjo stopnje pomoči.